Strona 42 z 150 PierwszyPierwszy ... 32333435363738394041424344454647484950515292142 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 411 do 420 z 1492

Temat: Alfa Romeo 155 TS 8V - "wszystko o ..." (fotki, dyskusje, modyfikacje itp.)

  1. #411
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    maicher, ładnie to wygląda na pierwszej fotce.
    A ten filmik to nie mój ale po tablicach widać że kręcony w PL, jak będę składał swoją to nie omieszkam tego zrobić

  2. #412
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    A na drugiej i trzeciej już nie? Oj Kasztelan, podpadasz
    Ja mam już 10-stronicowy referat na temat remontów TS-a 8v napisany, mam nadzieję, że nie zdarzy się nic, co zmusiłoby mnie do napisania jeszcze 10 stron o tym silniku

  3. #413
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    maicher możesz cyknąć mi fotkę tulei w środku z bliska tak żeby było widać jak wygląda jodełka po honowaniu.
    i druga sprawa gdzie na tych tulejach jest grupa selekcyjna zaznaczona bo kurde niby są trzy selekcje ale pierścienie nominalne są tylko na jeden wymiar.

    mechanik montował te tuleje na liniał czy na czujniki zegarowe jak w manualu?

    składaj szybko silnik bo ciekawi mnie jego fabryczna kompresja
    Ostatnio edytowane przez rafal_155 ; 25-10-2012 o 00:14

  4. #414
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Na razie mam tu jodełkę na bokserze Alfy, który był robiony równolegle z moim. Na moich tulejach jodełka jest ledwo widoczna, lepiej ją było widać po fabrycznej robocie.

    Załącznik 74972

    Na tulejach masz oznaczenie kolorową kropką na ścianie zewnętrznej. Taki sam kolor pojawia się na tłoku. U mnie 3 były z niebieskiej grup selekcyjnej, jedna z różowej. I tak konieczne są pomiary i ponowne pasowanie tuleja - tłok, bo one są słabo dobrane i słabo zabezpieczone antykorozyjnie. Jest taka teoria, że gdyby były idealne, to nie zostałyby częściami zamiennymi a więc co najmniej honowanie jest konieczne

    Załącznik 74973

  5. #415
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Oj tam, oj tam, złożyć jak Poldka i będzie latać

  6. #416
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    No właśnie nie - diagnoza szlifierni była taka, że na fabrycznych wymiarach by się zatarło.

  7. #417
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Jak odkręcić wariator z 8V? Chcę oddać wałki do utwardzania, a REWAR mi wszystko przykręcił na powrót... Klucz od kątówki pasuje do otworów, ale nie daje rady A nie chcę zniszczyć ani obudowy, ani jakiejkolwiek powierzchni. Do ASO boję się wybrać, bo tez mi pewnie popsują
    Ostatnio edytowane przez Rzmudzior ; 06-11-2012 o 10:49
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  8. #418
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Hehe, nie wiem, Rewar sam mi odkręcił i odesłał odkręcone Zadzwoń do starszego Pana i zapytaj.

    Ps. - upewnij się, że po azotowaniu wałek Ci się nie wygiął, tak jak u mnie się zdarzyło. Jeśli nawet, nie przejmuj się - można prostować

  9. #419
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Wiem, że azotowanie psuje I znowu do Rewaru na prostowanie. Właśnie nie wiem, po co on mi to poprzykręcał pewnie mają narzędzie, skoro dali rade a na obudowie śladu nie ma.
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  10. #420
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    A tam nie ma przypadkiem odwrotnego gwintu ? Bo on się raczej nie odkręci przy pracy wałka...W sumie mogę Ci to sprawdzić na zdjęciach.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 20:10
  2. [Sprzedam] Sprzedam piękny album "Alfa Romeo 1910-2010" [PL]
    Utworzone przez FXX w dziale Pozostałe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-10-2014, 15:08
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-10-2011, 17:49
  4. Volkswagen potwierdza - "Alfa Romeo jest bardzo interesująca"
    Utworzone przez Tuti w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 83
    Ostatni post / autor: 04-03-2010, 13:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory