Tak własnie myśle.Napisał M@T
Tak własnie myśle.Napisał M@T
http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi
Tytuł tematu trochę bez sensu bo sam sobie odpowiada. Każda alfa kiedyś będzie klasykiem. Za 20-30 lat gdy jakieś 70% 156, 159 itd wyląduje w hutach, i ludzie sobie uświadomią że tych aut już po prostu nie ma. Między innymi wtedy auto staje się klasykiem, choć drogi do tego statusu są różne. Tyle.
1984 GTV6 3.2 24V
Z jednej strony masz rację, jednak myśle, że osobie która zakładała ten temat, chodziło bardziej o to, które z modeli Alfy są predysponowane do tego aby stać się klasykami. Twoja GTV6 jest tego najlepszym przykładem właśnie takiego modelu.Napisał PietereQ
Poczekamy - zobaczymy!! (to się tyczy również całego tematu)Tak własnie myśle.
pzdr
P.S. To cytat z Twojego blogu o ARNIE: "Alfiści woleliby zapomnieć o tym czymś, co jakis przychlast przyczepił do tego znaczek Alfa Romeo. Chociaż tamtejsze działania były odwrotne do tych dzisiaj. Silnik Alfy i buda z najbardziej bezpłciowego auta świata, dzisiaj jest tak, że Alfa ma własne nadwozia, a silniki to jakieś taśmowe gnioty z GM. Z tej perspektywy się wydaje, że ARNA jest mniejszym złem niż to co się dzisiaj dzieje." - chyba kilka osób łącznie ze mną pomyliły fora, nie uważasz??
ale żeście się tego bloku przyczepili , ja kupując alfe nie zwracam uwagi na takie bzdety po prostu Alfa ma być piękna i 159 taką jest ma piękny przód oraz całą linie nadwozia aż do samego tyłu i to jest chyba najważniejsze.
A czy 159 będzie klasykiem narazie za wcześnie o tym mówić bo to całkowicie nowy samochód
Czemu mam tak uważać? A co Alfa Romeo 159 nie nazywa się Twoim zdaniem Alfa Romeo? Bo nie rozumiem Twojego toku rozumowania, mi najzwyczajniej nie pasi to co dla mnie w Alfach było najważniejsze- SILNIK. A droga 159 do klasyki będzie taka jak większości innych klasyków jak to napisał Pietereq.Napisał M@T
http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi
To Ty kolego chyba mnie nie zrozumiałeś. Chodziło mi konkretnie o model 155, a nie o 75 i 33, i 164. Masz oczywistą racje i Ja też wiem że modele 75 33 i 164 to projekty alfy przed fiatem, ale 155 już bardzo dużo wspólnego z fiatem, dlatego napisałem że 155 Q4 będzie klasykiem choby na ilośc wyprodukowanych sztuk ale pozostałe już nie bo mają dużo wspólnego z fiatem i pisząc "pozostałe" miałem na myśli pozostałe wersje 155, a nie 33, 75 i 164.Napisał AR_33
Oj, pleciesz kolego, sprowadzając wszystko do ilości sztuk. Q4 ma jeszcze więcej wspólnego z Fiatem, silnik turbo [Fiat Coupe, Lancia Delta], przeniesienie napędu [Lancia Delta/Dedra, Fiat Tempra SW 4x4]. A bynajmniej nie są to wady tego samochodu.Napisał Arek 146
Dla zaczepki jeszcze wypomnę, że chyba masz dieselka pod maską ;->
Pozdrawiam, d.
ten silnik turbo był w Coupe, Delcie, 155Q4, Themie w osłabionej wersji 177 i 205 oraz 164- 2.0 16v Turbo. Ogólnie silnik uniwersalny z różnymi wahnięciami na mocy w różnych modelach.
http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi
To prawda że mam diesla, ale wiem że on nigdy nie będzie klasykiem. Klasykiem staje się auto, które wprowadziło coś do motoryzacji, które jest wypuszczone w małej ilości sztuk lub ma jakieś nietypowe rozwiązania. Q4 będzie bardziej pożądana i to zarówno 164 jak i 155, ponieważ jest mało tych aut na rynku i nie ważne że ma silnik ten sam co lancia czy fiat. Jest rzadką odmianą i to jest istotne. Z punktu widzenia niektórych forumowiczów to każda alfa stanie się klasykiem, która będzie w idealnym stanie mając 25-30 lat, tak samo jak każde inne auto w tym wieku. Tak samo klasykiem będzie lancia kappa coupe.Napisał Digit