Powinny styknac Ci dwa litry.
Ja miałem 2 butelki i mi sporo zostalo jeszcze.
Powinny styknac Ci dwa litry.
Ja miałem 2 butelki i mi sporo zostalo jeszcze.
Pojemność układu wg instrukcji to 1,3 litra, ale zawsze coś zostaje. Nie wiem jakim cudem wlałeś 1,4![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Z powodów osobistych i światopoglądowych odmawiam składania zeznań.
PILKA NOZNA DLA KIBOLI !!!
Ale nie mówiłem, że nie lepiej. Ot tylko napisałem, że 2 l spokojnie starczy. Fakt, że chodziło mi po głowie 800 ml i nie pamiętam z którego auta![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
W którym miejscu się zlewa stary płyn i czy bez kanału to zrobię? Kierownica ciężko mi coś chodzi w porównaniu z Yaris-ką a płyn jest juz nie czerwony tylko czarnawy tak jak by.
Jak to drugi yaris to porównanie bez sensu, bo wspomaganie jest elektryczne i kierownica chodzi mega lekko. Z pierwszym nie miałem do czynienia.
Żeby zlać płyn musisz odkręcić przewód przy pompie. Trza zdjąć prawe nadkole i jakiśtam dostęp jest...
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Ok, a z maglownicy jak reszta płynu spłynie?
Dzisiaj wymieniałem olej po 10000km i przy tej okazji chcę wymienić cały płyn w układzie (wspomagania) kierowniczym.
- - - Updated - - -
Już wiem jak wymienić płyn do czysta.
Strzykawą odessać ile się da ze zbiorniczka. Wypiąć wężyk powrotu ze zbiorniczka wyrównawczego i przedłużyć go dodatkowym wężykiem. Odpalić silnik i wypompować resztę płynu, który został w maglownicy. Wyłączyć silnik, zalać nowy płyn 1.3L uruchomic silnik aby odpowietrzyc układ i gotowe
- - - Updated - - -
Płyn wymienionyStary był już czarny. Teraz kierownica kręci o wiele lżej
![]()
Ostatnio edytowane przez ArturR_1975 ; 01-11-2012 o 18:02
Ja rozpinalem przewody kolo chlodnicy plynu (przewod uksztaltowany w spirale, pod zderzakiem).