Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: płyn do wspomagania

  1. #11
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    WM
    Auto
    156
    Postów
    154

    Domyślnie

    Powinny styknac Ci dwa litry.
    Ja miałem 2 butelki i mi sporo zostalo jeszcze.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Pojemność układu wg instrukcji to 1,3 litra, ale zawsze coś zostaje. Nie wiem jakim cudem wlałeś 1,4
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  3. #13
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    AR 156 1,8 TS 2001; Croma 1,9 16V 2005
    Postów
    1,295

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    Pojemność układu wg instrukcji to 1,3 litra, ale zawsze coś zostaje. Nie wiem jakim cudem wlałeś 1,4
    przeciez napisalem ze cos okolo 1,4 litra, wiec skoro pojemnosc ukladu wg instrukcji to 1,3 to pewnie tyle wlasnie weszlo - wez pod uwage ze w czasie odpowietrzania troche sie wyleje pewnie wiec lepiej miec troszke wiecej na zapas
    Z powodów osobistych i światopoglądowych odmawiam składania zeznań.

    PILKA NOZNA DLA KIBOLI !!!

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Ale nie mówiłem, że nie lepiej. Ot tylko napisałem, że 2 l spokojnie starczy. Fakt, że chodziło mi po głowie 800 ml i nie pamiętam z którego auta
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    W którym miejscu się zlewa stary płyn i czy bez kanału to zrobię? Kierownica ciężko mi coś chodzi w porównaniu z Yaris-ką a płyn jest juz nie czerwony tylko czarnawy tak jak by.

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Jak to drugi yaris to porównanie bez sensu, bo wspomaganie jest elektryczne i kierownica chodzi mega lekko. Z pierwszym nie miałem do czynienia.

    Żeby zlać płyn musisz odkręcić przewód przy pompie. Trza zdjąć prawe nadkole i jakiśtam dostęp jest...
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    Żeby zlać płyn musisz odkręcić przewód przy pompie. Trza zdjąć prawe nadkole i jakiśtam dostęp jest...
    Ok, a z maglownicy jak reszta płynu spłynie?


    Dzisiaj wymieniałem olej po 10000km i przy tej okazji chcę wymienić cały płyn w układzie (wspomagania) kierowniczym.

    - - - Updated - - -

    Już wiem jak wymienić płyn do czysta.


    Strzykawą odessać ile się da ze zbiorniczka. Wypiąć wężyk powrotu ze zbiorniczka wyrównawczego i przedłużyć go dodatkowym wężykiem. Odpalić silnik i wypompować resztę płynu, który został w maglownicy. Wyłączyć silnik, zalać nowy płyn 1.3L uruchomic silnik aby odpowietrzyc układ i gotowe

    - - - Updated - - -

    Płyn wymieniony Stary był już czarny. Teraz kierownica kręci o wiele lżej
    Ostatnio edytowane przez ArturR_1975 ; 01-11-2012 o 18:02

  8. #18
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    DOA / EP
    Auto
    156 2.0 TS
    Postów
    175

    Domyślnie

    Ja rozpinalem przewody kolo chlodnicy plynu (przewod uksztaltowany w spirale, pod zderzakiem).

Podobne wątki

  1. Płyn do wspomagania
    Utworzone przez Patryk LBN w dziale 147
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 12-07-2015, 20:01
  2. Ucieka płyn od wspomagania
    Utworzone przez Pivi w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-01-2015, 19:26
  3. Płyn od wspomagania kierownicy.
    Utworzone przez GoldeNx3 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-02-2013, 08:17
  4. płyn wspomagania
    Utworzone przez michal9916 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-09-2012, 07:21
  5. płyn wspomagania
    Utworzone przez tomekb w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-08-2010, 21:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory