166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Sprawdź 2 rurkę czy nie ma gdzieś nieszczelności, kolektor wydechowy też bym sprawdził.U mnie na łączeniu katalizatora źle było połączone, więcej pasty do tłumików i do teraz ani jednego błędu P0130.
Tłumik ma nieszczelność, ale na samym końcu, więc sporo za sondą. Zdejmę dziś osłonę kolektora, ale nie wydaje się, żebym tam cokolwiek znalazł. W każdym razie dzięki za wskazówkę, bo ma ona jak najbardziej sens. Nieszczelność w wydechu zdecydowanie może powodować falowanie obrotów itd.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Ja jeszcze obstawiam, że sonda umiera. Jak nie znajdę nieszczelności to przełożę moją sondę i zobaczymy jak będzie. Ale ta nieszczelność jest teraz najbardziej prawdopodobna. Tylko pacjent wczoraj nie przyjechał i czekam nań ze 2 dni.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...