Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 51

Temat: AR GT/159 - 25k PLN: ma to sens?

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Naglący czas nigdy nie jest dobrym doradcą.

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Są: AR 147 1.6TS 16V 2005; AR 166 2.4 JTD 20V Distinctive 2005
    Postów
    57

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Naglący czas nigdy nie jest dobrym doradcą.
    Heh.. prawda. Pisząc naglący miałem na myśli okres najbliższych powiedzmy 2 miesięcy.

  3. #13
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Trzeba miec jaja jak kokosy,żeby kupować ww samochody za 25 tys zł...
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar Paweł_
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    Giulietta
    Postów
    1,233

    Domyślnie

    Cytat Napisał Radeon Zobacz post
    Pisząc naglący miałem na myśli okres najbliższych powiedzmy 2 miesięcy.
    to tym bardziej rok się przekręci, modele bedą starsze rocznikowo więc i troche tańsze
    Ostatnio edytowane przez Paweł_ ; 04-11-2012 o 11:16
    Who's the evil man, who's the righteous man, and who's the shepherd???

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał williamdrake Zobacz post
    Trzeba miec jaja jak kokosy,żeby kupować ww samochody za 25 tys zł...
    25k.... + w niedługim czasie:
    - sprzęgło
    - dwumas
    - jak 16V to pewnie kolektor
    - wywalenie DPF
    - zaślepienie EGR
    - może przekładnia
    - dwa komplety opon

    i 8k już masz + ubezpieczenie
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  6. #16
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał Radeon Zobacz post
    oferty otomoto wskazują, że jest to możliwe.
    Kupuj smiało i ciesz sie jazdą

    Tak na poważnie, to bałbym sie jechac oglądac 159 za taką kwote.

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał karmal Zobacz post
    25k.... + w niedługim czasie:
    - sprzęgło
    - dwumas
    - jak 16V to pewnie kolektor
    - wywalenie DPF
    - zaślepienie EGR
    - może przekładnia
    - dwa komplety opon
    Wiesz - zdarzało mi się sprzedawać w zbliżonych cenach 159-ki, które nie wymagały żadnych takich inwestycji (co najwyżej dokupienia 1 kompletu opon na zimę), ALE były to wersje po pierwsze słabo wyposażone, a po drugie - z przebiegiem bliższym 200.000 km, niż 100.000km. Przy czym żaden z nabywców do tej pory nie sygnalizował ani problemów ze sprzęgłem, ani z dwumasówką, przy silniku 8V nie masz też konieczności ingerencji w kolektor ssący, DPF - też nie było konieczności usuwania. Wystarczyło, że samochód nie był tłuczony po naszych polskich duktach i te przebiegi nie robiły większego wrażenia na zawieszeniu, ani stanie budy.
    I nie wierzę w to, że 147-ka, kupiona za 25 tysięcy złotych, przez np. 2 lata wygeneruje mniejsze wydatki, bo jest autem mniejszym i łatwiej ją za te pieniądze kupić. Samo zawieszenie będzie wymagało częstszych wizyt w serwisie.
    Generalnie przy kwocie 25 tysięcy jeśli miałbym być przy Alfie Romeo - kupiłbym albo 156-kę z lat 2002-2003, 1.9 JTDm, za ok. 12-16 tysięcy i resztę zostawił na spokojną eksploatację, albo poczekałbym, dołożył 2-3 tysiące i kupił 159-kę za 25, a dokładkę przeznaczył na usunięcie fabrycznych wad modelu
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał Radeon Zobacz post
    Z racji tego, że jestem laikiem w kwestiach mechanicznych - zostawiając to zagadnienie serwisantom - postawię na młodszy model ale w niższej klasie. AR ma cieszyć a nie być generatorem problemów.

    szukaj sobie 147 jtdm po lifcie , łatwiej trafić na auto z polskiego salonu , serwisowane , i będzie to młode autko , i one nie mają problemu z rdzą jak 156
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  9. #19
    Guto
    Gość

    Domyślnie

    Witam,

    159 za takie pieniądze to fikcja, jakiś wyeksploatowany egzemplarz z bardzo długo listą napraw. 159 jest po prostu jeszcze za świeża, żeby tak mocno spaść w cenie.
    Ale GT, czemu nie, można poszukać, najlepiej krajowy. I jeszcze jedno GT jest sporo lżejszy od 159, a co za tym idzie niezła frajda z jazdy.
    150KM na ok. 1360kg, a 150 na ok. 1600kg to spora różnica. ja potrzebowałem diesla, dlatego wybrałem Brerę ( w GT nie było 2.4jtdm), ale gdybym szukał V6 to bym wziął GT, lżejsza, szybsza, włoski silnik, a nie GM.
    GT to będzie klasyk, 156 i 147 to modele poprzedniej generacji, późniejsza odsprzedaż będzie coraz trudniejsza.
    Sam wiele lat temu szukałem 166 V6, wtedy paru znawców tematu, powiedziało mi brać tylko 3.0 V6 najlepszą wersję, potem odsprzedaż zadbanego egzemplarza będzie dosyć szybka i mieli racje
    2-dni za całkiem spora sumę.

    Pozdrawiam

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Są: AR 147 1.6TS 16V 2005; AR 166 2.4 JTD 20V Distinctive 2005
    Postów
    57

    Domyślnie

    Dzięki Panowie, rozjaśniliście mi temat znacznie.
    159 odpada zatem z definicji, 156 także z racji generacji.
    Zatem zainteresuję się krajowymi GT i 147.
    Ostatecznie nic na siłę - będziemy pracować nad gotówką i nie ustawać w modlitwach by aktualna 17to letnia Astra I nie wymagała nieprzewidzianej reanimacji..
    pozdrawiam!

Podobne wątki

  1. Inwestować czy nie, sens..
    Utworzone przez KubaS w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-04-2014, 08:59
  2. 159 do 30-32tys zł, czy to ma sens?
    Utworzone przez juhass w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-08-2012, 13:28
  3. Czy jest sens robić?
    Utworzone przez kilu w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 14-09-2010, 12:54
  4. [146] Czy jest sens
    Utworzone przez Voyager_1988 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 04-06-2009, 22:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory