Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 66

Temat: 159 dpf

  1. #51
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał Drizzt666 Zobacz post
    jazda głownie w Warszawie - spalanie do 11 l/100
    Przy takim spalaniu to ja już wolę swoją benzynę...

  2. #52
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 1,9 16v SW
    Postów
    45

    Domyślnie

    Cytat Napisał CodeMaker Zobacz post
    Przy takim spalaniu to ja już wolę swoją benzynę...
    Jak by to była benzyna to kotłowała by 16 - takie trasy pokonuje. Jak miałem 145 1.4 TS to paliła ok 13.

  3. #53
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał Drizzt666 Zobacz post
    Jak by to była benzyna to kotłowała by 16 - takie trasy pokonuje. Jak miałem 145 1.4 TS to paliła ok 13.

    TS mojego brata też pali więcej niż mój JTS. Ja w trasie nie przekraczam 8,5 a jeżdżę raczej dynamicznie i szybko. W mieście spalanie oscyluje w okolicach 10. Skoro diesel w mieście spala 11 to ja wolę benzynę...

  4. #54
    ARWodzislaw
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Airen Zobacz post
    Mocno się mylisz. U mnie DPF zaczyna się wypalać przy 110% zatkania, po wypalaniu ma 19% zatkania.
    Macie rację Airen i prymie. Wniosek wyciągnąłem na podstawie wypalania statycznego - przed było 7%, po wypalaniu 80%. Po dłuższym grzebaniu okazało się, że ciśnienie różnicowe szło w minus przy zwiększaniu obrotów, ostatecznie wyszło na to, że czujniki były jakoś odwrotnie popodłączane.
    Swoją drogą niezła szkoła. Polecam zainteresowanie sprawą wszystkim, którzy mają ujemną wartośc ciśnienia różnicowego.

  5. #55
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dymo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    AR Mito 0,9 TwinAir 105KM 2014r.
    Postów
    336

    Domyślnie

    Nie chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się pod ten. Czy to normalne ze pdf wypala sie co 500 km? Trochę mnie ten cały filtr zaczyna irytować...
    AR 155 1.9TD 90KM 1992 - byla
    AR 146 2.0 Ti 150KM 1996 - byla
    AR 156 1.9Jtd 115KM 2002 - ciagle jest
    AR 159 1.9Jtdm 150KM 2007 - byla
    AR Mito 0.9TwinAir 105KM 2014 - jest
    AR Giulietta 2.0 120KM 1981 - w trakcie remontu
    AR Spider 2.0 150KM 1999 - jest!

  6. #56
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Jeszcze jest Ok. Jeździsz po mieście? Jak Cię irytuje to wytnij go

  7. #57
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bonzo111
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Leeds UK
    Auto
    159 1.9 JTDM
    Postów
    65

    Domyślnie

    wlasnie sie pozbylem drastwa bo juz nie dalo rady z dpf. mam 200k na karku i pod gore nie jechal ani na skrzyzowaniu nie bylo mocy. roznica? oczywiscie. teraz pytanie bo liczylem ze po wywaleniu dpf bedzie oszczedniej jezdzic a mi sie wydaje ze wiecej pali teraz. zapytalem sie kolesi co mi wycieli i mapowali ze za ciezka noge mam i sie nabijali. czy mozna spartolic cala operacje wgrywania softu? i czy trzeba wymienic olej po usunieciu dpf?

  8. #58
    Użytkownik Romeo Avatar oops2k
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Navara - byla, 159SW - jest!
    Postów
    719

    Domyślnie

    Bonzo - a kto ci wywalal DPF?
    Co do eco naklejek z wjazdem do stref to nie mam pojęcia jak to działa ale 2 tygodnie temu kupowałem taka do Audi z 2008 roku (kolegi) w TUV-Nord i nic nie było badane.
    Po prostu dałem dowód, pani zapytała czy 2008 to rok produkcji, gdzie jest numer rejestracyjny, cos tam w kompie pogrzebala i dała mi zielona naklejke (najlepsza klasa czystosci spalin) za 10 Eur.
    Audi mogło miec wywalony DPF, zmieniony soft i nikt nic nie sprawdził. Przypominam, ze w Niemczech to było!

  9. #59
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał bonzo111 Zobacz post
    wlasnie sie pozbylem drastwa bo juz nie dalo rady z dpf. mam 200k na karku i pod gore nie jechal ani na skrzyzowaniu nie bylo mocy. roznica? oczywiscie. teraz pytanie bo liczylem ze po wywaleniu dpf bedzie oszczedniej jezdzic a mi sie wydaje ze wiecej pali teraz. zapytalem sie kolesi co mi wycieli i mapowali ze za ciezka noge mam i sie nabijali. czy mozna spartolic cala operacje wgrywania softu? i czy trzeba wymienic olej po usunieciu dpf?
    Wszystko można spier.... a to proste czynności nie są.
    Nawet jak masz ciężką nogę to auto powinno palić 1,5l na 100km mniej !
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  10. #60
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfy Romeo MiTo; Alfa Romeo 159sw; Alfa Romeo Gulia Super
    Postów
    1,314

    Domyślnie

    Cytat Napisał oops2k Zobacz post
    Bonzo - a kto ci wywalal DPF?
    Co do eco naklejek z wjazdem do stref to nie mam pojęcia jak to działa ale 2 tygodnie temu kupowałem taka do Audi z 2008 roku (kolegi) w TUV-Nord i nic nie było badane.
    Po prostu dałem dowód, pani zapytała czy 2008 to rok produkcji, gdzie jest numer rejestracyjny, cos tam w kompie pogrzebala i dała mi zielona naklejke (najlepsza klasa czystosci spalin) za 10 Eur.
    Audi mogło miec wywalony DPF, zmieniony soft i nikt nic nie sprawdził. Przypominam, ze w Niemczech to było!
    Proste jak ..... Nikomu do głowy nie przychodzi aby usuwać wyposażenie fabryczne, które świadczy o jego klasie.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory