dzięki Koledzy za rady. w weekend przestudiuje podane linki i zobaczę co się uda zrobić.
zaślepionego egr - u nie mam . Czyli trzeba zaślepić .... hhmmm zobaczymy w weekend i dam znać co i jak .
pozdrawiam.
Kolego PRE2ES może dasz znać jak będziesz miał jakiś dzionek wolny to podaję z Kasztelanem na "pokazanie" jak to czyścić taki rzeczy lub czym i jak zaślepić EGR - jeśli oczywiście jest to możliwe. Jestem z Sierpca do wawy jakieś 130 km mam.
Ostatnio edytowane przez papa2004 ; 25-10-2012 o 19:21
Kolego, myślę że turbina jest do regeneracji, zmienna geometria sterowana jest ciśnieniowo, łopatki turbiny nie przestawiają się odpowiednio czujnik to wyłapuje i błąd silnika. Kup zaślepkę dostępne są na np.allegro. Uprzedzając fakty czyszczenie daje rezultaty na chwilę, nagar jest usuwany i wtedy wytwarza się luz. I to z bardzo prostej przyczyny, nikt nie wyważy ci turbiny po czyszczeniu(piszę to z doświadczenia)
Koledzy problem rozwiązany z tą marchewą ;] zacinała mi się turbina i przeładowywała ;/ teraz jest idealnie, a przyczyną było zacinające się cięgno dostałem się do niego bez jej rozbierania przy EGR odpiłem wężyk od podciśnienia podłączyłem sprężarkę lekko dmuchałem i psiukałem WD 40 działa idealnie.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)