Niedoczekałem się tutaj opini na temat termo gates ale w dziale 156 temat:Ledwo 50°C po 30 kmNapisał kobe83
Dobrze trzyma temperaturę ten Gates. Vernet potrafił falować. Gdzie go kupiłeś, ile dałeś i czy był z czujnikami?
Znalazłem na allegro http://allegro.pl/termostat-alfa-rom...699793536.html
Dobrze,mam go dwa tygodnie i nie zauważyłem problemów z falowaniem temp.Jest w zestawie z czujnikiem,zapłaciłem 265 zł u siebie ,tam gdzie robię auto.
Wysyłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2
Czytaj więcej: http://www.forum.alfaholicy.org/156/...#ixzz2BF5Zyqq5
Tez wlasnie probuje sie dowiedziec jak w JTD sie sprawdza. Kosztuje 100 zl taniej niz Behr. Damian z auutosklep24 w jednym z postow pisza ze Gates wsadza termostaty EPS do swoich pudelek.
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.
Może ktoś jeszcze mi potwierdzić, że termostat mam do wymiany (dla spokoju ducha). Zrobiłem test FES, ale wykresu nie mam, bo darmowa wersja chyba nie zapisuje w pliku danych. Ogólnie temperatura rośnie w miarę szybko do jakichś 68 stopni, następnie można powiedzieć, że stoi. Wykres poziomy (podnosi się o kilka stopni ale w dość długim okresie czasu) . Rura górna od termostatu jest ciepła na całej długości. Chłodnica raczej nie. Udało mi się go zagrzać do 77 stopni jak krążyłem po mieście w poszukiwaniu miejsca do zaparkowania.
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.
Jak chłodnica jest zimna to termostat się nie otwiera. Sprawdź przy jakiej temperaturze otworzy ci się termostat, będzie widać chwilowy dość duży spadek temperatury na wykresie. Pomiary zrób z wyłączonym ogrzewaniem - szybciej się nagrzeje
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Chyba nie ma co się łudzić, że jest dobry. Nawet bez kompa. Wczoraj wieczorem na zewnątrz było jakieś 5 stopni. Ogólnie wskazówka po 40 km jazdy głownie z obrotami 2 tyś. RMP nie doszła do pierwszej kreski czyli 80 stopni, a już nawet rura powrotna z chłodnicy była ciepła. Wyłączyłem ogrzewania całkowicie a wskazówka stała lekko ponad kreski 50 st. Jak stoi między pierwszą na drugą kreską po środku to i tak jest tylko 70 stopni. Chyba jest cały czas otwarty.
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.
To wymieniaj tylko razem z czujnikiem
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Witam. Mam standardowe objawy uszkodzonego termostatu w Alfie 156 1.9 16V, tj. temperatura nie dochodzi do 70 (wskazania kompa). Niestety zauważyłem, że termostat do 1.9 16V jest droższy niż do reszty. Czy rozsądnym wyborem będzie Gates (TH28288G1)? Nie znalazłem o nim opinii, a kosztuje ok 100zł mniej niż oryginalny. Czy warto na nim oszczędzić?
Nie czytales forum widze. Ale nikt na niego nie narzeka w JTD. W autosklep24 sie dowiedzialem, ze Gates pakuje termostaty EPS do swoich pudelek. Ja sie zdecyduje na taki termostat.
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.
Dzieki za info. a jeszcze dodatkowe pytanie: czy termostat gates ma w zestawie czujniki? jesli nie a ztego co tu przeczytalem behr ma to z dokupieniem czujnikow cena bedzie sie roznic o 20zl?