Strona 109 z 126 PierwszyPierwszy ... 95999100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,081 do 1,090 z 1257

Temat: Falujace obroty w TS

  1. #1081
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ziulek61
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    100-lica
    Auto
    Citroen C4GP 1.6hdi + Citroen C1 1.0B
    Postów
    291

    Domyślnie

    Mój ECU ma datę zaprogramowania w 2009r wersja to chyba właśnie 055. Kupiłem nówkę fabrycznie zaklejoną po podłączeniu do auta ECU sam się zaadoptował, nie robiłem żadnych resetów...

  2. #1082
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    a nie musiałeś resetować do virgin state immo?
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  3. #1083
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Kraków Os. Na Kozłówce
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 Distinctive
    Postów
    15

    Domyślnie

    Panowie udało mi się opanować problem z obrotami Objawy: mocne bujnięcie obrotami w dół przy naciśnięciu sprzęgła przy dojeżdżaniu do świateł do 500 obr a raz na 10 razy nawet zgaśnięcie silnika, jeśli nie zgasł to po 2-3 wahaniach było już 800 -1000. Powodem było mikroskopijne pęknięcie obudowy i przebicie na 4 cewce z prawej strony obudowy do śruby w głowicy. Objawem po którym powinienem się domyślić był wysoki ujemny TRA około -100k i błąd P1173 oraz lekko ciemniejszy kolor elektrod na świecach od tej cewki. Po wymianie auto duużo lepiej wchodziło na obroty i nie gasło lecz nadal pozostało jedno bujnięcie w granicach 800 - 1000 przy dojeździe do świateł. dalsze poszukiwania i wymiana zaworka odmy oraz węża z opaskami od zaworka do głowicy. Prawdopodobnie sprężynka już straciła swoje właściwości. Reset ECU i około 200 kilometrów nauki nowych parametrów i jest super Przejechałem około 2000km od tej naprawy żeby potwierdzić diagnozę i nadal ok. Jeszcze zauważyłem, że twardniejące węże są powodem nieszczelności w układzie dolotowym a fabryczne opaski już mogą nie ściskać ich prawidłowo i na to TS jest mocno wrażliwy w kwestii falowania. Mam nadzieję, że komuś mój przypadek pomoże zlokalizować i zneutralizować problem. Pozdrawiam

  4. #1084
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Dzięki na pewno się przyda w kwestii sprawdzenia. Moje cewki są lekko popękane ale ich jeszcze nie wymieniałem.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  5. #1085
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ziulek61
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    100-lica
    Auto
    Citroen C4GP 1.6hdi + Citroen C1 1.0B
    Postów
    291

    Domyślnie

    Cytat Napisał motofan Zobacz post
    a nie musiałeś resetować do virgin state immo?
    Nic nie resetowałem, wszystko było fabrycznie zaklejone naklejkami...

  6. #1086
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    No to dziwne, jak podłączyłem drugie ECU to palił mi się kluczyk IMMO.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  7. #1087
    lukas_name
    Gość

    Domyślnie

    Po przeczytaniu prawie wszystkich stron dochodzę do wniosku, że lepiej zmienić auto Ja na chwilę obecną zmieniłem sondę bo była martwa i był błąd w kompie, ale falowanie nie ustąpiło. Mam chęć pobawić się z alternatorem bo zauważyłem, że jak ma za duży pobór to bardziej faluje, znam taki przypadek z innego samochodu (mercedes C 220) i objawy były podobne wymienialiśmy wszystko co komputer pokazywał i ciągle było to samo, aż kolega zaczął szukanie w ładowaniu i jak zmieniliśmy alternator to cisza i spokój. Chyba kupie sobie jakiegoś anglika na części z dobrym silnikiem to będę robił metodą prób i błędów

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał motofan Zobacz post
    No to dziwne, jak podłączyłem drugie ECU to palił mi się kluczyk IMMO.

    Musisz kupić ECU rozkodowane to wtedy odpali bez problemu, ale musisz uważać bo na allegro jest pełno niby rozkodowanych ale to jest wałek i musisz kupić od sprawdzonego sprzedawcy

  8. #1088
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Ja się skłaniam jednak w kierunku nastawnika przepustnicy.Potencjometr niestety się wyciera na bieżni i tyle.
    Wymieniłem właśnie jeden taki zespół przepustnicy i sprawa załatwiona

  9. #1089
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    kolego lukas, alternator to ja nawet 100A zamontowałem (zmieniając przy tym aku) i nic to nie pomogło
    faktycznie przy większym obciążeniu jest gorzej, ale nie zawsze
    też obstawiam nastawnik lub/i przepustnicę, ale nie mam na moje widzimisię aż tyle kasy
    większość z nas wymieniała silniczki ale na używane a to żaden dowód że silniczek nie jest winny
    z resztą było już tu na forum kilka osób które pisały że wymieniły i mają święty spokój

  10. #1090
    lukas_name
    Gość

    Domyślnie

    Może masz rację ale chciałbym wyleczyć Alfę z falowania i próbuję wszystkiego. Szukam po hurtowniach ale na nową przepustnicę jeszcze nie trafiłem, a z używkami jak jest to wiemy. A czy da się wymienić sam nastawnik czy jest zespolony na stałe z przepustnicą?

Podobne wątki

  1. [145] falujace obroty
    Utworzone przez poziomka w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-12-2012, 09:21
  2. falujace obroty
    Utworzone przez dawmaj w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 09:07
  3. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19
  4. falujace obroty
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-09-2009, 19:35
  5. Falujace obroty 146 1.4 TS
    Utworzone przez doggy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 17-03-2007, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory