Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: Problem nie z AR ale inne forum nie odpowiada-liczę tu na pomoc...

  1. #1
    puchaty1988
    Gość

    Domyślnie Problem nie z AR ale inne forum nie odpowiada-liczę tu na pomoc...

    Witam szukam manuala na wymianę łańcucha rozrządu w sejcento 900, i mam drugi problem z Cnquecento 900 na gaźniku, problem opisałem na innym forum ale już czekam drugi dzień i nikt nic nie napisał... (to chyba nie jest forum...) przedstawię tu problem może ktoś coś zaradzi.

    "
    Witam mam taki problem z cc 900 samochód jest z 93r silnik z weberem
    objawy to szarpanie na np 3,4,5 biegu na bardzo lekkim gazie po dodaniu przyśpiesza ale nie idealnie jednostajnie.

    Wymieniłem gaźnik z innego 900, problem nie ustał, z powrotem założyłem oryginalny gaźnik, zacząłem go regulować (bo kopcił na czarno jak mu się pocisło) teraz ładnie się wkręca ie kopci itd
    ale wszystko na postoju,
    Zmieniłem cewkę (bo też ją miałem na oku bo była troszkę przypocona olejem)
    zmieniłem świece na nowe (chodź stare były dobre- kolor brązowy)

    I teraz już nie wiem czego się chwycić,
    kable WN spryskałem wodą- silnik dalej pracował bez zmian

    czy taki samochód można diagnozować kompem? mam kabelek elm327 i obdII do FES'a

    a dodam że termostat jest walnięty (silnik się zagrzeje na postoju do 90 i wł. się wentylator) a podczas jazdy temp. utrzymuje się w okolicach 60-70stopni

    a i silnik na jałowym nie zawsze pracuje idealnie równo..
    Poradźcie coś ....."

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Sprawdzałeś kompresję? Może któryś z zaworów się nie domyka, albo ma uszkodzoną przylgnię. Regulacja luzów jest hydrauliczna i uszkodzony popychacz raczej byś słyszał.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  3. #3
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    LANCIA KAPPA 2,4 JTD, ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
    Postów
    1,904

    Domyślnie

    Sprawdź czy rury dolotwe powietrza są całe. No i te kable bym zmienił.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Tam jest chyba zapłon sterowany elektronicznie, więc może padł moduł.
    Ale najpierw spróbuj przeczyścić wszystkie styki na połączeniach elektrycznych w układzie zapłonowym.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 22-11-2012 o 09:00

  5. #5
    puchaty1988
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Tam jest chyba zapłon sterowany elektronicznie, więc może padł moduł.
    Ale najpierw spróbuj przeczyścić wszystkie styki na połączeniach elektrycznych w układzie zapłonowym.


    hmmm moduł, mam teraz seja 900 do roboty, to "pożyczę sobie moduł" bo to na pewno to samo i się okaże... a jeśli chodzi o cały dolot to jest szczelny. kable też sa ok. jedynie co mi jeszcze zostało to zawory ewentualnie ten moduł.


    jedyne konkretne forum z ludźmi którzy coś zawsze pomogą .....
    dzięki..

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Sprawdz zawory
    On ma hydrauliczna kasacje luzów czy recznie trzeba sie babrac ??
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Silvador
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Przeworsk
    Auto
    Alfa Romeo GIULIETTA QV 241KM
    Postów
    303

    Domyślnie

    a posprawdzaj sobie wszystkie wężyki co dochodzą do gaźnika bo z tego co pamiętam to chyba tam jest jakieś sterowanie podciśnieniem i jak coś jest nie szczelne to podobne objawy są

  8. #8
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    LANCIA KAPPA 2,4 JTD, ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
    Postów
    1,904

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szef Zobacz post
    Sprawdz zawory
    On ma hydrauliczna kasacje luzów czy recznie trzeba sie babrac ??
    Popychacze hydrauliczne .

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał puchaty1988 Zobacz post
    hmmm moduł, mam teraz seja 900 do roboty, to "pożyczę sobie moduł" bo to na pewno to samo i się okaże... a jeśli chodzi o cały dolot to jest szczelny. kable też sa ok. jedynie co mi jeszcze zostało to zawory ewentualnie ten moduł.


    jedyne konkretne forum z ludźmi którzy coś zawsze pomogą .....
    dzięki..
    Obawiam się że Seicento i Cnq mają różny osprzęt.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał Silvador Zobacz post
    a posprawdzaj sobie wszystkie wężyki co dochodzą do gaźnika bo z tego co pamiętam to chyba tam jest jakieś sterowanie podciśnieniem i jak coś jest nie szczelne to podobne objawy są
    Nie bardzo. Lewe powietrze powoduje gaśnięcie, nierówne obroty, czy szarpanie na luzie, ale przy większych prędkościach już jest nieodczuwalne. Ja niestety obstawiam zawory, czy raczej jeden. Luzy chyba są kasowane hydraulicznie i w sumie tak myśląc to niekoniecznie byłoby je słychać, bo to w końcu stary silnik i inne rzeczy tez pewnie klepią i rzężą.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Ewentualne luzy zaworowe nie powodują nigdy szarpania podczas jazdy- a takie objawy ma nasz kolega.
    To musi być coś innego - trzeba szukać przede wszystkim w układzie zaplonowym i paliwowym.
    A co do lewego powietrza to też warto sprawdzić, bo to różnie bywa, czasami są tylko kłopoty z wolnymi obrotami, a czasami dzieją się cuda podczas jazdy.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 23-11-2012 o 07:51

Podobne wątki

  1. Co odpowiada za ssanie !!!!!!!
    Utworzone przez justita27 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 09-10-2012, 06:59
  2. [159] Liczę na Waszą pomoc. Bellą telepie jakby była przeziębiona.
    Utworzone przez Jarek72 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-02-2012, 12:25
  3. pomoc na forum
    Utworzone przez xxx258 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-02-2009, 18:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory