Zgadzam się i nie negowałem Twoich wypowiedzi
Odczytując parametry w FES czasami można odpuścić sobie próby, bo same parametry będą wskazywały na coś- pomimo nie wyrzucenia kodu błędu![]()
Zgadzam się i nie negowałem Twoich wypowiedzi
Odczytując parametry w FES czasami można odpuścić sobie próby, bo same parametry będą wskazywały na coś- pomimo nie wyrzucenia kodu błędu![]()
podaj jeszcze jakieś szczegóły...czy kopci , jak masz możliwość podpięcia lapka to czy zmienia się temperatura na czujniku wraz z nagrzewaniem się silnika, jaka dawka wtrysku./ czy równa na wszystkich garach / , ciśnienie na pompie , kondycja świec żarowych itd.Jestem na to już pewnie uczulony../ przerabiałem na własnej skórze
/ ale może należy sprawdzić stopień sprężania..czy są przedmuchy itd.??? Wiem że jest to kłopotliwe bo czasami świece żarowe trudno wykręcić a i redukcję na odpowiedni gwint do miernika trudno zdobyć..ale idzie zima.W mrozy auta nie odpalisz ..pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez andrzejm36 ; 26-11-2012 o 15:16