Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 55

Temat: Alfa użytkowa - SW 1.8 TS 140 KM.

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Diesel to tez wcale nie jest bajka
    Wtryski
    Dwumasa
    Sprzeglo
    turbina
    czyli pełen asortyment sklepu wszystko po 2 000 zł Niby mniej pali ale naprawy jednak drozsze.


    Bierz tego TS-a i ciesz sie autem skoro lubisz PB a autko jest pewne.
    Ja już kilka diesli przerobiłem i powiem szczerze ze pomimo zajebistego momentu nie moge sie do nich jakos przekonac. Niby na trasie biegami sie nie majta, bardzo żwawo przyspieszaja ale dzwiek, kultura pracy i cała charakterystyka strasznie przypominaja mi kamaza albo ursusa Jednym to pasuje, innym nie przeszkadza, mnie drażni ( jak ktos mi zacznie durna dyskusje wyzszosci JTD na TS i odwrotnie to sie chyba powiesze )
    Zastanów sie czy dla Ciebie to nie bedzie klopot.
    Ostatnio edytowane przez Szef ; 28-11-2012 o 20:54
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Dokładnie, tym bardziej że wiesz jaką ma historię...

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Stan wersji benzynowej to faktycznie jej duży plus Diesla właściwie nigdy nie miałem, jak kupowałem Giuliettę to jeździłem też JTDM - osiągi fajne ale do kultury pracy trzeba się przyzwyczaić

  4. #34
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Diesel to i owszem ale dla kogoś kto na prawde jezdzi i to sporo bo przeliczajac za i przeciw to jednak za koszt 2 masy i turbo to sobie TSa zrobie na cacy silnik z zawieszeniem i nie musze miec wyspecjalizowanego serwisu do wtryskow etc zatem dla mnie przy malych przebiegach Pb jest spoko nawet z LPG.Jeżeli "buda" jest tego warta to silnik to nie problem.
    Zależy od upodoban bo kazdy lubi co innego,ja po prostu lubie benzynowe silniki i ich charakterystyke i TS z 300 tys to nie problem za bardzo
    poza tym jest spora szansa zakupić w tym przedziale juz jakiegos po malym remoncie
    Ja mam 300 tys i juz mam zmienione pare rzeczy jak wał korbowy
    nie zrażam się bo to nie moja wina i kupiłym to auto jeszcze raz

  5. #35
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar hitman047
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Bella 156 2.0 TS Niebieska piękność :) - kiedyś. Obecnie -> Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 KM
    Postów
    830

    Domyślnie

    Ja bym się tam raczej nie bał o to czy wrócę z trasy czy nie Ja mojego TS'a też mam z pewnego źródła (jedynie nie wiedziałem że postęp rdzy jest aż tak daleki z tym się przeliczyłem ) I sam silnik to naprawdę miodzio ;] I mój TS mając już niedługo 140 tys. km nie bierze np. ani grama oleju a TS'y ponoć "muszą" brać olej Ja wolę charakterystykę benzynki i basta ;] A znowu te silniki nie są aż tak awaryjne żeby się miały rozlecieć, jeżeli się je odpowiednio traktuje od początku Tak więc jak Darek mówi - sprawdź budę czy nie zeżarta, jak jest ok, to kupuj, gazuj i ciesz się jazdą Chociaż w tym roczniku to CHYBA już nie powinno być problemu z wrednym rudzielcem

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Gdybym miał odpowiednią kasiore to albo 156 w V6 i to w GTA albo 159 i tu mógłbym spróbować tego ON bo ostantio jechałem i jest fajnie choć do V6 daleko to jest miło mimochodem w tym opakowaniu.Mniaam w 159 byłby 1.8 TBi
    Cóż -pomażyć dobra rzecz
    Autorze!wybieraj tak jak ci serce podpowiada bo kłopoty będą zawsze jakieś ale nic nie zapewni ci takiej radośći jak jazda AR-bo psuje się i zużywa każdy samochód i na to nie ma normy-tak po prostu jest w planach z założenia
    powodzenia

  7. #37
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Oglądałem podwozie i jest w super stanie.
    A ASO jak podpięli się pod komputer to mówili że silnik rzadko miewał odcinki i dziwili się kto nim tak spokojnie jeździł. Nie wiedzieli że Alfą jeżdził 80 letni Profesor. Mam nadzieję że dzięki temu i mojej rozsądnej jeździe dało by się nim jeszcze zrobić trochę kilometrów

  8. #38
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    Jeśli znasz jego historię , wszystko jest udokumentowane i potwierdzone książką serwisową i fakturami, to nad czym się tu zastanawiać. Skoro wygląd nie budzi zastrzezeń.. ja bym brał, sam mam Ts 2.0 i na silnik nie mogę narzekać.

  9. #39
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    A ja mam takie pytanie jaką jest cena tak zadbanego ts?

  10. #40
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    Na dzień dzisiejszy nikt nie będzie chciał sprzedać doinwestowanego i zadbanego, bo nikt nie będzie chciał tyle dać. Myślę że zadbany w przyzwoitym stanie to minimum 8 tyś.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory