Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 36

Temat: Wentylator przestaje pracowac wraz z wyłączeniem silnika...

  1. #11
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    tak w alfie jest kluczyk na zero to i wentylator stop.oczywiscie sa marki gdzie wentylator mimo wylaczenia kluczyka pracuje
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix
    tak w alfie jest kluczyk na zero to i wentylator stop.oczywiscie sa marki gdzie wentylator mimo wylaczenia kluczyka pracuje
    no np w alfie romeo

    piotriix, co to za teoria ? w 166 jesli temp cieczy jest zbyt duża to wentylator pracuje jeszcze przez chwilę

  3. #13
    gryzli74
    Gość

    Domyślnie

    U mnie w ciepłe dni , po zgaszeniu silnika wentylator chodzi sobie jeszcze przez chwile, szczególnie po dłuższej trasie

  4. #14
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    opieram sie na 155 v6 i 156 v6 tam kluczyk na zero i wentylator stop a jak jest w 166 2.4 nie wiem
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix
    jak jest w 166 2.4 nie wiem
    to się nie wypowiadaj jesli nie wiesz bo możesz wprowadzić ludzi w błąd i problemy

  6. #16
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    temat dotyczy v6 156 i raczej cos tam wiem na ten temat.a ty kolego troche chyba sie zagalopowales !! aha tak przy okazji uzupełnij profil.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #17
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał blackalfa166
    po drugie to ten przez chwile pracujący wentylator schładza chłodnicę po to żeby zmniejszyć ciśnienie w układzie. Jeśli wyłaczasz silnik w chwili gdzy termostat jest otwarty a temperatura sięga dziewięćdziesięciu kilku stopni.
    A to co znowu za teoria ????? Ciśnienie w układzie reguluje korek na zbiorniczku a nie wentylator

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #18
    Siafal89
    Gość

    Domyślnie

    W każdym samochodzie, w którym chodzi wentylator po wyłączeniu zapłonu na pasie przednim musi być naklejka informująca o zagrożeniu, więc już wiemy, natomiast jeśli jej nie ma to prawdopodobnie nie będzie on chodził po zgaszeniu, lub została zerwana i wtedy można się upewniać. Tak więc już wiemy, że w 2.5V6 nie chodzi, a np. w 2.0TS chodzi.

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Siafal89,
    a w 1.8 po wylaczeniu silnika wentylator staje

    Co alfa to inaczej :/ Chyba zalezy ktorego dnia byla skladana
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  10. #20
    Tiga
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szef
    Co alfa to inaczej :/ Chyba zalezy ktorego dnia byla skladana
    Dokładnie. I do tego w jakim humorze Angelli przyszedł do pracy... :mrgreen:

    Tak na serio to tez się nad tym zastanawiałem. U mnie w Alfie wraz z wyłączeniem silnika wyłącza się też wentylataor, natomiast u mojej dziewczyny w Fiacie Bravo 1.4 12v śmigło jeszcze sobie śmiga :wink: . Wiem,ze to dwa różna silniki, tak samo jak TS i V6,ale dlaczego tak jest...? Ufam bezgranicznie włoskim inżynierom ,że wybrali najlepsze rozwiazanie dla określonego silnika, jednak nęci mnie od czego to zależy...

Podobne wątki

  1. Tylna wycieraczka - problem z wyłączeniem
    Utworzone przez szejker w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 24-04-2015, 16:11
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-08-2013, 19:12
  3. Sprezarka klimy zaczela pracowac jak czolg
    Utworzone przez SZOCIK5 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-08-2012, 08:36
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-08-2010, 07:22
  5. Oslona silnika, chlodnica, wentylator :/
    Utworzone przez Lesiu w dziale GT
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-01-2010, 11:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory