tak w alfie jest kluczyk na zero to i wentylator stop.oczywiscie sa marki gdzie wentylator mimo wylaczenia kluczyka pracuje
tak w alfie jest kluczyk na zero to i wentylator stop.oczywiscie sa marki gdzie wentylator mimo wylaczenia kluczyka pracuje
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
no np w alfie romeoNapisał piotriix
piotriix, co to za teoria ? w 166 jesli temp cieczy jest zbyt duża to wentylator pracuje jeszcze przez chwilę
U mnie w ciepłe dni , po zgaszeniu silnika wentylator chodzi sobie jeszcze przez chwile, szczególnie po dłuższej trasie![]()
opieram sie na 155 v6 i 156 v6 tam kluczyk na zero i wentylator stop a jak jest w 166 2.4 nie wiem
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
to się nie wypowiadaj jesli nie wiesz bo możesz wprowadzić ludzi w błąd i problemyNapisał piotriix
temat dotyczy v6 156 i raczej cos tam wiem na ten temat.a ty kolego troche chyba sie zagalopowales !! aha tak przy okazji uzupełnij profil.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
A to co znowu za teoria ????? Ciśnienie w układzie reguluje korek na zbiorniczku a nie wentylatorNapisał blackalfa166
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
W każdym samochodzie, w którym chodzi wentylator po wyłączeniu zapłonu na pasie przednim musi być naklejka informująca o zagrożeniu, więc już wiemy, natomiast jeśli jej nie ma to prawdopodobnie nie będzie on chodził po zgaszeniu, lub została zerwana i wtedy można się upewniać. Tak więc już wiemy, że w 2.5V6 nie chodzi, a np. w 2.0TS chodzi.
Siafal89,
a w 1.8 po wylaczeniu silnika wentylator staje![]()
Co alfa to inaczej :/ Chyba zalezy ktorego dnia byla skladana![]()
Dokładnie. I do tego w jakim humorze Angelli przyszedł do pracy... :mrgreen:Napisał Szef
Tak na serio to tez się nad tym zastanawiałem. U mnie w Alfie wraz z wyłączeniem silnika wyłącza się też wentylataor, natomiast u mojej dziewczyny w Fiacie Bravo 1.4 12v śmigło jeszcze sobie śmiga :wink: . Wiem,ze to dwa różna silniki, tak samo jak TS i V6,ale dlaczego tak jest...? Ufam bezgranicznie włoskim inżynierom ,że wybrali najlepsze rozwiazanie dla określonego silnika, jednak nęci mnie od czego to zależy...