Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 87

Temat: Jakis fajny pomysl 156

  1. #41
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kiniek93
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 JTDm
    Postów
    136

    Domyślnie

    Siemka! Ponawiam temacik, zbieram juz fundusze na obnizenie, felgi, itp
    Ale teraz mysle o kolorze, ogarnalem Plasti Dip(folia w sprayu), ogladalem filmiki, troche czytalem, wydaje sie to fajna opcja, ale w PL jest dostepny tylko kolor matowy, i wlasnie chcialbym przetestowac to na wiosne... Tylko pytanie co sami o tym myslicie? I jaki kolor byscie polecili(mat) tutaj podaje link do auckji z podstawowymi kolorami, ale jest tam tez link do 1500kolorow http://allegro.pl/plasti-dip-wybierz...776217787.html czekam na wasze opinie

  2. #42
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Widziałem filmik na yt jak kolo swoje a4 tak zrobił, w końcu ktoś coś pożytecznego wymyślił Ja bym w to wszedł, zawsze można za ok 7stow zmienić sobie kolor w zależności od nastroju.
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  3. #43
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kiniek93
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 JTDm
    Postów
    136

    Domyślnie

    no wlasnie, a gdy ci nie podpasuje to zrywasz jak folie z szyb, poza tym latwosc nakladania koloru jest dziecinna tylko jaki kolor mozna by wybrac? gdy by to nie byl mat, to byla by konkret sprawa

  4. #44
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Z tych podanych, to albo OEM 8, albo OEM18 bym wziął. Też myślałem o takim czymś, poczekam aż ktoś od nas tego użyje i da znać jak jest z trwałością tego
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  5. #45
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Lipa nie trwałość.. Za 700 zł można kupić folię do oklejania (częściowo lepszą na zderzaki i inne "trudne" miejsca, częściowo gorszą na dach, klapę bagażnika itp.), okleić samemu lub z pomocą znajomego który cokolwiek w życiu oklejał i wyjdzie to dużo dłużej jeśli chodzi o trwałość niż PlastiDip do którego też trzeba mieć warunki PRAWIE jak lakiernicze - przygotowanie auta, zdjęcie klamek, nakładek, uszczelek, co najmniej czysty i suchy garaż z dobrym oświetleniem.. itd. do tego dochodzi sprzęt do lakierowania, musi być wydajny i przystosowany do tej gumy.. Pierwsza lepsza sprężarka z Castoramy za 200 zł i pistolet za 50zł tego nie ogarnie.


  6. #46
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qki Zobacz post
    Lipa nie trwałość.. Za 700 zł można kupić folię do oklejania (częściowo lepszą na zderzaki i inne "trudne" miejsca, częściowo gorszą na dach, klapę bagażnika itp.), okleić samemu lub z pomocą znajomego który cokolwiek w życiu oklejał i wyjdzie to dużo dłużej jeśli chodzi o trwałość niż PlastiDip do którego też trzeba mieć warunki PRAWIE jak lakiernicze - przygotowanie auta, zdjęcie klamek, nakładek, uszczelek, co najmniej czysty i suchy garaż z dobrym oświetleniem.. itd. do tego dochodzi sprzęt do lakierowania, musi być wydajny i przystosowany do tej gumy.. Pierwsza lepsza sprężarka z Castoramy za 200 zł i pistolet za 50zł tego nie ogarnie.
    tutaj się średnio zgodzę, bo:
    1. Najtańsza folia gorszej jakości będzie różniła się od tej lepszej jakosci, to raz
    2. za 700 zł to kupisz sobie folii na jeden zderzak i maskę, a nie na całe auto.
    3. Poza tym żeby okleić chociażby małe proste elementy trzeba mieć trochę doświadczenia i nie każdy się podejmie oklejania całego auta (mówię o amartorszczyźnie)
    4. Cztery to to, że do oklejania auta też trzeba mieć sprzet- opalarkę, czwytak, którym się gładzi folię. Fakt, że koszta są duużo mniejsze niż w przypadku sprzetu do malowania, ale są

  7. #47
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Ja tylko jestem ciekaw jak te "ustrojstwo" będzie wyglądało po zimie polskiej i po szczotkach na myjni bo folie Oracala wytrzymują wszystko nawet zaoranie o krzaki a srednio widze jak ta guma z kondona to wytrzyma . No ale może się myle...Obserwuje temat... Wy próbujcie a ja na waszych błędach się naucze

  8. #48
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Cytat Napisał Abidibi1509 Zobacz post
    tutaj się średnio zgodzę, bo:
    1. Najtańsza folia gorszej jakości będzie różniła się od tej lepszej jakosci, to raz
    2. za 700 zł to kupisz sobie folii na jeden zderzak i maskę, a nie na całe auto.
    3. Poza tym żeby okleić chociażby małe proste elementy trzeba mieć trochę doświadczenia i nie każdy się podejmie oklejania całego auta (mówię o amartorszczyźnie)
    4. Cztery to to, że do oklejania auta też trzeba mieć sprzet- opalarkę, czwytak, którym się gładzi folię. Fakt, że koszta są duużo mniejsze niż w przypadku sprzetu do malowania, ale są
    1. Niekoniecznie, choć lekko może się różnić, niemniej jeśli ktoś zamierza robić średnią folią całe auto a lepszą tylko zderzaki to nie robi to "różnicy" w wyglądzie bo one zwykle i tak są lekko inne - mówię o lakierach.

    2. Za 200 zł możesz kupić najtańszej folii na całe auto i doświadczony "oklejacz" położy ją na samochodzie tak, że laikowi ciężko się będzie czepić jakiegoś defektu. Za 700 (przykładowo) można już kupić naprawdę dobrą folię, i nie mówię tutaj o mierzeniu "co do centymetra" tylko z odrzutem. 1400 zł to koszt folii na Alfę 156 najlepszego gatunku, taką którą kładą firmy biorąc za to 4-5k zł.

    3. Zgadza się, niemniej jeśli ktoś chce i lubi eksperymentować to najpierw kupi jakiś podstawowy zestaw typu trochę folii eco trochę folii lepszej, popróbuje sobie i jeśli będzie szło to pójdzie w to na całość. Akurat w tym fachu nie ma pośpiechu jak przy lakierowaniu gdzie wszystko musi być dopięte na tip top, można sobie spokojnie, element po elemencie "dłubać" i dopieszczać, nie wyjdzie to okleić jeszcze raz element a już na pewno za drugim razem się uda.

    4. Też się zgadza, niemniej zapomniałem o tym wspomnieć. Chociaż myślę że ktokolwiek myślał by o samodzielnym oklejaniu, dysponował by na pewno swoim garażem/warsztatem a w nim opalarka często gęsto się znajduje - jeśli nie suszarka drugiej połówki lub opalarka za 50 zł wystarczy, gładziki czy chwytaki to koszty znikome.

    Bądź co bądź, wolał bym wydać te 800 do 1000 zł na folię i akcesoria do niej i położyć ją sam lub w ostateczności znaleźć kogoś kto mi w tym pomoże (KAŻDY jak poszuka wokół siebie znajdzie osobę która pracuje/wała w reklamie i oklejała) niż wydawać ten pieniądz na PlastiDipa. Tak jak wspominałem, auto musi być przygotowane praktycznie jak pod lakierowanie, trzeba mieć PRAWIE sterylne warunki do nakładania tej gumy no i sprzęt.. także tak prosto z marszu 1000 zł trzeba było by wyłożyć.


  9. #49
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    No podejrzewam ,że Qki ma racje co do "warunków" i malowania...byle włos , byle kurz i zaro bydzie widać

  10. #50
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Powiem tak, widziałem tego plastidipa na jedynm samochodzie i szczerze powiem, wyglądał dośc słabo. Tzn miał bardzo dziwną fakturę.

Podobne wątki

  1. [33] Maly pomysl...
    Utworzone przez Szułff w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-06-2010, 19:45
  2. Pomysl na halogeny [Alfa Romeo 156]
    Utworzone przez davve1990 w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-03-2009, 13:38
  3. kluczyk alfa 156 i pomysl na obejscie:)
    Utworzone przez bmw535i89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 28-08-2008, 05:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory