Spokojnie - czekanie jest najlepsze. Skoro ja czekałem lata, to Wy dacie radę miesiące.
- - - Updated - - -
j.w.
- - - Updated - - -
Dobrze zrozumiałeś. 500 zł za wahacz, to raczej norma niż wyjątek, a jest ich w ch... jak napisał QBA. Zresztą wie, o czym mówi, bo latem mi kilka wymienił.
W ASO za jeden amor wołają 2500 pln.
Zamienników jakichkolwiek brak, bo nikomu nie opłacało się tego produkować, przy takim wolumenie sprzedaży.
Ale cóż, jak to mówi Bubu - "skoro chce się jeździć Thesis..."
- - - Updated - - -
No powiem Ci, że akurat Polcar chyba nieźle ją ogarniał, bo żadnej partaniny nie uświadczyłem. No i książka serwisowa - naprawdę pedantyczna.
Druga sprawa, że i właściciel był zasobny, to i mieli z czego kroić.
W nowej Themie podoba mi się grzana kiera, reszta już nieco mniej ;-)
To już nie ten sam duch, co Thesis.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Ja co do ich fachowości nie mam specjalnych zastrzeżeń (chociaż widok gościa kombinującego, jakby tu przykręcić osłony do podłogi w Giulietcie mnie trochę przeraził), ale wygląd serwisu woła o pomstę do nieba. I jestem przekonany, że nabywca Lancii Thesis miałby problemy z odnalezieniem się w tym miejscu. Ja mam.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS