Strona 11 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 117

Temat: Rozrząd 1.9 16V JTD-M 140 KM.

  1. #101
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FISHA159JTDM
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v 150KM Lusso 2008 UK
    Postów
    305

    Domyślnie

    nocna operacja udana
    pacjent sie zobaczy jeszcze :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=EbFS...e_gdata_player
    luz byl tak z pol zeba
    dzieki za pomoc
    pozdrawiam



    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

  2. #102
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar greatboogie
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm 2008
    Postów
    32

    Domyślnie

    Dzisiaj pożyczam od kolegi jaboleq blokady jak w linku: http://hawpol.eu/pl/p/B502400-blokad...-2.4JTD-20v/96 Założenie blokad na oba wałki gwarantuje poprawne ustawienie wałków względem siebie? Nie mam juz założonego starego paska dlatego nie mam na czym sie wzorować...

  3. #103
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Cytat Napisał greatboogie Zobacz post
    Dzisiaj pożyczam od kolegi jaboleq blokady jak w linku: http://hawpol.eu/pl/p/B502400-blokad...-2.4JTD-20v/96 Założenie blokad na oba wałki gwarantuje poprawne ustawienie wałków względem siebie? Nie mam juz założonego starego paska dlatego nie mam na czym sie wzorować...
    na wałek ssący i tak nie założysz, bo nie ma dojścia
    są dwie sztuki na wypadek konieczności zgrania wałków ze sobą, ale robi się to po zerwaniu paska, lub wymianie któregoś wałka na nowy (robi się to przy zdjętej głowiczce)

  4. #104
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Do samej wymiany wystarczy tylko po stronie wydechu założyć, bo po stronie dolotu trzeba ściągać kolektor.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #105
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar greatboogie
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm 2008
    Postów
    32

    Domyślnie

    ok, tak wiem, że wałek zaworów ssących i wałek zaworów wydechowych są zsynchronizowane i wymiana paska tutaj nie ma wpływu na ich ustawienie. Źle się wyraziłem bo chodzi mi bardziej o synchronizację tych własnie wałków względem układu korbowego za pomoca tych blokad. Zakładam blokadę wałka wydechowego plus blokada wału korbowego i bedzie okej?

  6. #106
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Wałki są ze sobą zsynchronizowane, więc wystarczy zgrać jeden (wydechowy) z wałem. Będzie ok.

  7. #107
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar greatboogie
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm 2008
    Postów
    32

    Domyślnie

    ok, to chyba już jestem wystarczająco napakowany wiedzą, sprzętem i mogę się za to zabierać...

  8. #108
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał JUBY Zobacz post
    Dzisiaj udało sie ożywić Alfę ale tylko na kilka sekund chodziła dosyć nierówno i zgasła, więc próbuję ponownie i to samo po kilkunastu próbach odpuściłem czy myślicie że jest zapowietrzona i powinienem dalej ją odpalać na te kilka sekund aż do skutku?
    Zapowietrzenie ? Nie jest możliwe w tym układzie. To nie TDI i tutaj są dwie pompy, które właśnie eliminują ten objaw. No, chyba, że występuje nieszczelność na przewodach. Ale wtedy na pewno byś ją wyczuł

    Trochę wypadłem z tematu, bo mnie trochę nie było na forum. jeśli już nie aktualne, to sorry
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #109
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    brak
    Postów
    53

    Domyślnie

    Jakich firm najlepiej kupić poszczególne komponenty rozrządu?

  10. #110
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kusior007
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Szadek, Poland
    Auto
    AR 156 SW FL 1,9 jtd 16v m-jet.
    Postów
    375

    Domyślnie

    Cytat Napisał styks Zobacz post
    Jakich firm najlepiej kupić poszczególne komponenty rozrządu?
    Rolki skf i pompa wody skf,pasek dayco.Mam tak u siebie polecam.

    Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
    "What We Do In Life, Echoes In Eternity"

Podobne wątki

  1. Rozrząd w 2.0 JTS
    Utworzone przez pawelcali w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 14-05-2015, 19:48
  2. Rozrząd
    Utworzone przez ukasz6200 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 11-03-2014, 18:57
  3. [33] Rozrząd !!
    Utworzone przez Pol3wa w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-11-2010, 23:25
  4. Rozrząd
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-10-2009, 07:25
  5. [146] Rozrząd 2.0 TS
    Utworzone przez Tipo14000 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-06-2009, 15:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory