i przez taka własnie różnicę trzeba dopompować pedałem hamulca wtedy łapie równo i wyżejNapisał Konrado
i przez taka własnie różnicę trzeba dopompować pedałem hamulca wtedy łapie równo i wyżejNapisał Konrado
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
prawdopodobnie przyczyną jest zużyta pompa hamulcowa
ta przyczyna jest najmniej prawdopodobna , moją teorię łatwo sprawdzić przez lekkie podciągnięcie hamulca ręcznegoNapisał karol
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
no czekamy na relacje
wybiore sie w takim razie na przejazdzke i wszystko bede badac...i napewno napisze co siedzialo w tej mojej bestii![]()
bija22 i Alfa156 V6 są powody do mruczenia
...i do płaczu
Raczej mało prawdopodobne. Tłoczek nie cofa się zawsze do samego końca. Wraz ze zużyciem klocka wysuwa się coraz dalej. Owszem, po puszczeniu pedału hamulca cofa się, ale nieznacznie, żeby tarcze się nie grzały bezsensownie.Napisał Konrado
http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)
Trzeba tez brać pod uwagę , że nie jest to nowe auto i z tymi zaciskami bywa różnieNapisał bimski
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
W ośmioletnim bmw tłoczki wciskałem palcami na swoje miejsce. Nie wiem, jak było serwisowane auto, ale tarcze chyba jeszcze oryginalne, o zaciskach nic nie wiem, ale możliwe że klocki również były. Bmw starzeje się inaczej niż alfa?Napisał 75andrew155
http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)