Jak chcesz sprawdzić sondę to możesz ją po prostu wykręcić i sprawdzić czy nie jest wypalona.Albo podjedz na diagnostykę komputerową i diagnosta pod Ci przyczynę tego błędu PO420.Jak coś to mam do sprzedania sondę tylko ze do wersji 120km
Jak chcesz sprawdzić sondę to możesz ją po prostu wykręcić i sprawdzić czy nie jest wypalona.Albo podjedz na diagnostykę komputerową i diagnosta pod Ci przyczynę tego błędu PO420.Jak coś to mam do sprzedania sondę tylko ze do wersji 120km
- jak ma FES-a to czemu nie zrobić diagnostyki sond lambda i załączyć na forum pliki *.csv aby można było pooglądać co jest z jego sondami.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 16-12-2012 o 09:55
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
mam elma 327, i Fesa, moge sprobowac zbadac sonde, ale do konca nie wiem jak , gdyz sie nie bawilem... sprobuje i opisze jak wyglada problem
Jeżeli mam silnik 0d 120cv a sondę lambdy od 105cv.Może wtedy wywalać błąd P0420 po przez słabszą sondę?
Alfa Romeo 147 105km 1.6 16V 2001r.
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._daffodil.html
@rydzyk
- tutaj masz trochę o sondach w 147.
--
http://www.forum.alfaholicy.org/147/...a_postoju.html
--
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 21-12-2012 o 07:36
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
przeglądając troche forum, wyczytałem że przyczyną może być fakt że silnik palił olej... osobiście przejechałem nim ok 1000km na palącym duże ilości oleju.... potem zrobiłem remont silnika, i po ok 2000 km zaczął się ten problem... czy jest możliwe ze kat się zabił przez to i wyszlo to po takim okresie ?? dodam jeszcze ze ostatnio coraz częściej zaświeca się ten "check" po wykasowaniu go (po coraz mniejszej ilości km) a odniosłem tez lekkie wrażenie ze silnik jest trochę słabszy momentami. pozdrawiam
zrobilem pomiary napiecia w sondach, po odpaleniu zimnego silnika, pierwsza sonda( przed katem) caly czas jej napiecie pracowało w zakresie od 0.1 do 0,8v. druga zaś z początku wogóle nie pracowała, jej napięcie stało cały czas, niewiele sie wachało, czy to normalne ? wiem że napięcie powinno być w zakresie od 0.1 do 0,9, ale nie wiem czy napięcie początkowe lambdy drugiej jest w normie ?? prosze o dalsze rady co do tego bledu, gdyż mam na obecną chwile możliwość nabycia niedrogo nowego kata pozdraiwam
P.s. zastanawia mnei praca integratora sondy lambda... niestety nie wiem co to ale dziwi mnie fakt ze piersza cos pokazuje zas druga nie... a co do katalizatora to mam mozliwosc nabycia takiego: http://autosklep.istore.pl/pl,produc...r,099,886.html w cenie 170zl od reki+ ok 50zl montaz... jezeli okaże się że z lambdami wszystko ok
Ostatnio edytowane przez Rydzyk ; 27-12-2012 o 15:09