Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 59

Temat: Czy zaciski z 2009 roku pasują do 159 z 2007 roku?

  1. #31
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfy Romeo MiTo; Alfa Romeo 159sw; Alfa Romeo Gulia Super
    Postów
    1,313

    Domyślnie

    Pamietam, że Kolega mówił iż kupił je w Gdańsku od osoby zajmujacej sie regeneracja zacisków (podobno ogłaszał sie na allegro).
    Ktoś pytał o tarcze - 305 mm.
    Na allegro - Pavel20Turbo - on zajmuje się ogólnie zaciskami.
    Ostatnio edytowane przez Marek156/159sw ; 02-11-2012 o 21:49

  2. #32
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Konin/Wrocław
    Auto
    159SW 2.4 TI '09 - jest, 156SW 2.4MJet '04 - była
    Postów
    88

    Domyślnie

    A ja mam trochę inne pytanie, mianowicie czy w wersji 2.4 TI da radę założyć feligi 17". Muszę jakieś koła na zimę skombinować, a nie uśmiecha mi się kupować 18" lub 19"

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał yogi77 Zobacz post
    A ja mam trochę inne pytanie, mianowicie czy w wersji 2.4 TI da radę założyć feligi 17". Muszę jakieś koła na zimę skombinować, a nie uśmiecha mi się kupować 18" lub 19"
    Tak, da radę, ale najlepiej oryginalne.
    Na forum był już temat odnośnie felg do 2.4 TI.
    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...akietu_ti.html
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Konin/Wrocław
    Auto
    159SW 2.4 TI '09 - jest, 156SW 2.4MJet '04 - była
    Postów
    88

    Domyślnie

    Dzięki za info, mam na oku 17" z Brery, więc powinny podpasować.

  5. #35
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Dla zainteresowanych. Dzisiaj wespół z forumowiczem Bejucha sprawdziliśmy empirycznie że ori felgi stalowe 16" wchodzą na "małe" brembo z tarczami 305 mm.

  6. #36
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał CodeMaker Zobacz post
    Dla zainteresowanych. Dzisiaj wespół z forumowiczem Bejucha sprawdziliśmy empirycznie że ori felgi stalowe 16" wchodzą na "małe" brembo z tarczami 305 mm.
    cenna informacja.
    Dzięki. Chociaż mnie bardziej interesowała by wiadomość, czy te zaciski zmieszczą się w 16" feldze ze stopów lekkich, nieoryginalnych
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  7. #37
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 KM 2008 r.
    Postów
    10

    Domyślnie

    Cytat Napisał alces1 Zobacz post
    cenna informacja.
    Dzięki. Chociaż mnie bardziej interesowała by wiadomość, czy te zaciski zmieszczą się w 16" feldze ze stopów lekkich, nieoryginalnych
    Pozdrawiam.
    - Rafał
    Mówisz i masz.
    Nie mieszczą się;( Właśnie jestem po zwrocie nieorginalnych 16", które miały wszystkie prametry zgodne z parametrami AR 5x110 co prawda ET 35 (ET 34 oryginał) ale 1mm nie powinien robić różnicy. Niestety grubość ramion w alufelgach nie pozwala założyć ich na małe brembo. Teraz mam stalówki oryginały z kołapakami org. Tam między stalową felgą a zaciskiem jest ok 4 mm. Żadna alu nie ma takich wąskich( ramion. Musi być inne ET lub tylko oryginał AR. Ale też nie mam pewności bo w serwisie do mojej AR po sprawdzeniu w bazie nie zaleźli 16" w oryginale. Pokazywało tylko 16" stalowe.
    Adam
    Ostatnio edytowane przez Bejucha ; 14-12-2012 o 16:06

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta Avatar por.Jaszczuk
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 SW JTDm 2007 & VW Passat 2018 2.0TDI
    Postów
    252

    Domyślnie

    W 159SW z 2011 mam tzw. małe brembo [tarcze 305 mm]. Niestety hamulce się przegrzewają i nie dają sobie rady przy większych prędkościach autostradowych i kilkukrotnym wyhamowaniu auta robią się "gumowe". Tarcze zabiłem po 15000 km. Pytanie > czy wymiana na duże brembo czyli zaciski, tarcze 330 mm i klocki znacząco poprawią trwałość i wydajność [w szczególności cieplną] całego układu ? Czy może bardziej ekonomiczna była by wymiana tarcz i klocków na Taroxa ?
    Ostatnio edytowane przez por.Jaszczuk ; 14-12-2012 o 23:21

  9. #39
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał por.Jaszczuk Zobacz post
    W 159SW z 2011 mam tzw. małe brembo [tarcze 305 mm]. Niestety hamulce się przegrzewają i nie dają sobie rady przy większych prędkościach autostradowych i kilkukrotnym wyhamowaniu auta robią się "gumowe". Tarcze zabiłem po 15000 km. Pytanie > czy wymiana na duże brembo czyli zaciski, tarcze 330 mm i klocki znacząco poprawią trwałość i wydajność [w szczególności cieplną] całego układu ? Czy może bardziej ekonomiczna była by wymiana tarcz i klocków na Taroxa ?
    Uważam że Tarox to przerost formy nad treścią. Jakie masz teraz tarcze? Zmień przewody na w stalowym oplocie i płyn hamulcowy na o wyższej temp. wrzenia. Zmiana zacisków jest bez sensu.

    - - - Updated - - -

    BTW. Hamulce robią się miękkie nie przez tarcze tylko wtedy, kiedy zagrzeje się płyn hamulcowy i/lub rozgrzeją się przewody i zaczną się rozszerzać...

  10. #40
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfy Romeo MiTo; Alfa Romeo 159sw; Alfa Romeo Gulia Super
    Postów
    1,313

    Domyślnie

    Cytat Napisał por.Jaszczuk Zobacz post
    W 159SW z 2011 mam tzw. małe brembo [tarcze 305 mm]. Niestety hamulce się przegrzewają i nie dają sobie rady przy większych prędkościach autostradowych i kilkukrotnym wyhamowaniu auta robią się "gumowe". Tarcze zabiłem po 15000 km. Pytanie > czy wymiana na duże brembo czyli zaciski, tarcze 330 mm i klocki znacząco poprawią trwałość i wydajność [w szczególności cieplną] całego układu ? Czy może bardziej ekonomiczna była by wymiana tarcz i klocków na Taroxa ?
    1. Wymiana tarcz i klocków na Taroxa nie będzie ekonomiczniejsza, będzie wydajniejsze hamowanie,
    2. musisz mieć jakaś usterkę w układzie hamulcowym skoro mówisz o gąbczastości układu,
    3. wymiana na duże brembo poprawi skuteczność ale znowu jest coś za coś (felgi tylko 17" i wyżej),
    4. sprawdz lub wymień płyn hamulcowy,
    5. "zabicie" tarcz po 15k km świadczyć może albo o ostrej jeździe albo o usterce układu.

    Moje odczucia odnośnie grzania się "małego" brembo są odmienne.

Podobne wątki

  1. [147] Jaki kabel do alfy 147 z 2007 roku
    Utworzone przez mitiusz w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 30-11-2016, 10:56
  2. Wersje wyposażenia 147 (przed i po 2007 roku)
    Utworzone przez michal.115 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-11-2014, 16:15
  3. AR 159 2.4 JTDm z 2007 roku w bogatej opcji z Bielavva na otomoto :)
    Utworzone przez loco145 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-04-2014, 16:51
  4. [MiTo] Nowe skrzynie biegów DDCT pod koniec 2009 roku
    Utworzone przez Tuti w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-03-2009, 22:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory