Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Silnik 2.5 v6 zamiast 2.0 TS w GT

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar lukash
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v 2006/AR 156 FL 1.9 JTD 8v 2003
    Postów
    499

    Domyślnie Silnik 2.5 v6 zamiast 2.0 TS w GT

    Jako że marzy mi się silnik 2.5 v6, a moim drugim marzeniem jest Alfa GT to tak się zastanawiam czy dało by się te dwa moje małe marzenia połączyć w jedno duże i włożyć silnik 2.5 v6 z Alfy 156 do GT, która jeździła z 2.0 TS. Jest to możliwe, a jeśli tak to dużo było dodatkowych przeróbek? A pytam bo mógł bym kupić GT z uszkodzonym silnikiem.



    Jest:
    - Alfa Romeo 159 1.9 JTD 150 KM 2006 r

    Była:
    - Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2003 r
    - Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2001 r

  2. #2
    Użytkownik Ogier Avatar Aleks_K
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS
    Postów
    175

    Domyślnie

    nie ma 2.0 TS w GT, jest JTS nie mam pojęcia czy się da ale w zasadzie też mnie to ciekawi, będę śledził temat mam nadzieje że się rozwinie

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    Jak ktoś do Żuka wstawił V8 i to jeździ to zapewne i 2.5 v6 wejdzie do GT . Przy czym należy się liczyć z rzeźbą. Silnik, skrzynia, wydech, sterownik silnika, chłodzenie, okablowanie - to na pewno trzeba zapodać.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar lukash
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v 2006/AR 156 FL 1.9 JTD 8v 2003
    Postów
    499

    Domyślnie

    sorki właśnie o JTS mi chodziło... my bad wiadomo że zrobić to się wszystko zrobi, tylko właśnie żeby rzeźby za dużo nie było, ale widzę że to raczej jakoś łatwo i przyjemnie, a przede wszystkim tanio nie pójdzie



    Jest:
    - Alfa Romeo 159 1.9 JTD 150 KM 2006 r

    Była:
    - Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2003 r
    - Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2001 r

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    łatwiej będzie wsadzić 3.2 v6.

    nie jestem pewien ale 2.5 v6 wychodziło bez body kompa. Niech ktoś mnie poprawi jeśli się myślę.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Litrowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wawa, Brodnica,Uć górna
    Auto
    156 3.0 v6 Q-DISTINCTIVE sw 04r LUCI DI BOSCO
    Postów
    346

    Domyślnie

    nie mają, ale ja wsadzac v to przynajmniej 3,0. 2,5 to porazka ,chybaze masz duzo peelenów to jak Omen pisze wsadzaj 3,2
    Moja cwaniara BY LITROWY 3.0v6SW QTRONIC http://www.youtube.com/watch?v=hJHuK...ature=youtu.be
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/70296-litrowe_ar156sw_2_5v6_q.html

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Moim zdaniem prosta operacja.Kupujesz 156 2.5 v6, przekladka,troche rzezby i jezdzisz v6.3.2-moim zdaniem zbyt duze koszty.

  8. #8
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    2,0TS nie było, ale byly 1,8TS.

    pzd.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    Trochę odkopię temat. Ponownie zaczęła mnie kusić wizja posiadania GT i właśnie V6. Znalazłem kilka ofert GT z uszkodzonymi silnikami (2.0 JTS). Nie chcę kupować 156 z 2.5 V6 i z niej robić przekładkę, bo później jakoś reszty samochodu się trzeba pozbyć a to kłopot.
    1. Jak dużo rzeczy trzeba przełożyć do takiej GT żeby cieszyć się silnikiem V6?
    2. Czy skrzynia z JTSa podejdzie do 2.5 V6?
    3. Ile wiązek przewodów trzeb przełożyć i czy przy tym trzeba rozebrać pół samochodu?
    4. Czy pozostałe rzeczy typu chłodnica i pozostałe jakieś przewody będą pasować?
    5. I na koniec pytanie ile maksymalnie kosztuje remont 2.5 V6 bo też nie wiadomo na jaki stan silnika się trafi, a lepiej z góry mniej więcej oszacować koszty.
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  10. #10
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    jak nie chcesz kupowac całego auta to kup tylko komore z silnikiem, tam bedzie wszystko do przekladki, roboty jest od zaebania.

Podobne wątki

  1. Silnik 1.6 TS 120KM zamiast 1.6 TS 105 ?
    Utworzone przez peterde5 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-07-2016, 19:20
  2. [GTV Spider] Czy silnik 2.0 155KM moge wsadzic zamiast silnika 2.0 150KM
    Utworzone przez SCHNNAZZI w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-07-2015, 14:46
  3. [145] Jaki silnik zamiast boxera ?
    Utworzone przez MrBePower w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 16-07-2010, 15:29
  4. [33] silnik 1,5 zamiast 1,4
    Utworzone przez ogion w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-02-2010, 09:28
  5. [145] silnik 2.0 zamiast 1.4 TS?
    Utworzone przez kusus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-01-2008, 00:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory