pewnie serwis duży ,klientów sporo,szef patrzy z góry to się trzeba streszczać ,więc nie powalczyli tak bardzo,była norma -auto gotowe
pewnie serwis duży ,klientów sporo,szef patrzy z góry to się trzeba streszczać ,więc nie powalczyli tak bardzo,była norma -auto gotowe
Zobaczymy co tam sie urodzi pojade w Poniedzialek. A jak ktos jest zainteresowany to tutaj macie galerie z naprawy auta. Nie zawsze mialem ochote robic zdjecia, czasem padalo wiec tyle na chwile obecna mam. Nie ma zdjec auta zrobionego. Sa tylko przed robota. Ale moze jutro. Auto jest koloru grafitowego, niebieskiego ale na zdjeciach wychodzi jakis kameleon![]()
http://postimage.org/gallery/wq3ep9s/
Ostatnio edytowane przez FifthGear ; 16-12-2012 o 02:16
robocizna też w irlandii tak bije po kieszeni jak w UK?
Wszystko robilem sam. Godzina pracy mechanika to od 30 Euro u "Zenka Tasma Klejaca i Silikon" do 60Euro u Irola. Tuleje wybijalem bez prasy bo mi powiedzieli ze im sie wahacz nie miesciNormalnie jaja jak berety. Generalnie wszystko robilem sam. Jak mi kiedys Mondeo St200 poskladali to sie rozlecialo po 10 minutach i kosztowalo mnie to kolejne setki euro. Jedyne czego nie umiem ro zrobienie rozrzadu, tutaj sie wybiore do mechanika. Cala reszte jestem w stanie sam zrobic.
no na wyspach faktycznie poziom mechaników, a sorry wymieniaczy na nowe elementy,bo naprawić to oni nic nie potrafią ,nie zachwyca![]()
To jeszcze jeden przyklad - Serwis autoryzowany - Nawet jak na tutejsze zarobki to ceny serwisow sa ostro pojechane.
Opel Corsa od 2008 po lifcie - wymiana tarcz i klockow na przod 420e !
BMW - Narzewnica - 750Euro
Odnośnie nastaw do w poniższym poście jest mój wydruk z tego roku po wymianie kompletnego tyłu, wszystkich sprężyn i wahaczy dolnych z przodu. Oczywiście wszystko seria, ale widzę że niektóre wartości graniczne nastaw są różne. U mnie pomimo lekko podciętych opon od środka na tyle auto prowadzi się jak po sznurku na 225/45/17 i ciśnieniu 2.5.
http://www.forum.alfaholicy.org/166/...tml#post940308
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Wartosci sa rozne zaleznie od numeru VIN i rodzaju zawieszenia. Widze ze jest calkiem inaczej. Na forum UK napisali mi ze wartosci powinny byc takie jak ponizej i ze jest to zle ustawione.
-2mm or -17 minutes total front
+3mm or + 26 minutes total rear
Teoretycznie podane były dwa zakresy VIN'ów, ale z tego co pisali już nie raz na forum wszystkie AR166 ustawia się po nowych wartościach.
Wychodzi na to, że podali Ci wartości, które ja mam na swoim wydruku i auto prowadzi się prawidłowo.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
pierwsza wersja ustawien zamyka się bodajże na nr 28000 coś tam więc to roczniki 98 i byc może początek 99.