Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Przerdzewiały Bilstein B6

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    AF 156 2.0 TS Selespeed 2000r. Polonez 1.6 GSI 1998r.
    Postów
    13

    Domyślnie Przerdzewiały Bilstein B6

    Witam, mam pytanie otóż dzisiaj miałem dość nie codzienną awarię w mojej alfie. Podczas przejazdu przez koleinę pękło mocowanie sprężyny w amortyzatorze tylnym. Dokładniej ten talerzyk na którym opiera się sprężyna przegnił i obsunął się w duł amortyzatora. Mam amortyzatory Bilstein B6 i teraz moje pytanie. Czy mogę założyć inne tzn. standardowe amortyzatory do tych sprężyn które posiadam?

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar rooshyo
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    NBR - Niebezpiecznie Blisko Rosji;)
    Auto
    Służbowe 500 koni
    Postów
    548

    Domyślnie

    To wcale nie jest niecodzienna awaria, sporo osób już to przerabiało w 156, w tym ja.

    Możesz założyć zwykłe amorki, ale zmieni Ci się charakterystyka resorowania, będzie bardziej miękko.
    -Skąd masz topór?
    -Królowa elfów mi dała!
    -Czad... a topór skąd masz?

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Jesli masz krotsze sprezyny to powinienes raczej zostac przy amorkach typu b6 o krotszym skoku. Mozesz tez zalozyc normalne amorki, ale wtedy dostaja one bardziej po dupie i stracisz na prowadzeniu w zakretach. Czytalem tez, ze auto moze na nierownosciach odbijac sie jak ping pong

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    b6 nie mają krótszego skoku od seryjnych

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Z tego co sie orientuje to b4 sa odpowiednikami serii a b6 sa z krotszym skokiem do krotszych sprezyn, ale glowy za to nie daje

  6. #6
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    AF 156 2.0 TS Selespeed 2000r. Polonez 1.6 GSI 1998r.
    Postów
    13

    Domyślnie

    A może ktoś polecić coś tańszego od B6 , ale żeby dobrze pasowało do sprężyn obniżających. Zastanawiałem się nad MTS ale nie wiem co one są warte.
    Ostatnio edytowane przez wojdi1 ; 16-12-2012 o 22:36

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    O MTS czytalem rozne skrajne opinie. Jedni chwala inni odradzaja. Sam kiedys mialem do innego auta zakladac MTS, ale stwierdzilem, ze lepiej bedzie dozbierac na cos lepszego. Nie zdazylem kupic bo autko poszlo pod mlotek z wylanymi amorkami z powodu obecnej Alfy

  8. #8
    Firestone
    Gość

    Domyślnie

    MTS'y jak za swoją cenę nie są złe. W tych pieniądzach nic lepszego nie znajdziesz

  9. #9
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    AF 156 2.0 TS Selespeed 2000r. Polonez 1.6 GSI 1998r.
    Postów
    13

    Domyślnie

    Dzisiaj zamówiłem amorki MTS. Zobaczy co one są warte i jakie są odczucia z jazdy w porównaniu do B6.

Podobne wątki

  1. Bilstein B6
    Utworzone przez Qki w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-07-2015, 06:38
  2. Przerdzewiały przewody hamulcowe
    Utworzone przez Andrzej_ w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-08-2014, 09:59
  3. Bilstein B6 Alfa 156/147/GT
    Utworzone przez Qki w dziale Sprzedam części
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 11-05-2012, 07:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory