Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Temat: Pierwszy poważny problem.

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar KlaudioOs
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Koszęcin
    Auto
    Alfa Romeo 2003' 147 1.9 JTD 140KM BOSE
    Postów
    1,100

    Domyślnie

    albo gościu lał "na oko" i wlał tyle ile miał i miał to gdzieś. Różni ludzie są.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał KlaudioOs Zobacz post
    albo gościu lał "na oko"
    I już wiadomo dlaczego "przeoczył" dopuszczalny poziom



    Cytat Napisał KlaudioOs Zobacz post
    i wlał tyle ile miał i miał to gdzieś
    Skoro tak jak autor mówi, że Bella zalana jest mineralem, to co se miał chłop żałować jak w garażu 1/2 beczki 200l stała

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar lutek26
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    147 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    Około 500 km i stan się nie zmienia

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał lutek26 Zobacz post
    Około 500 km i stan się nie zmienia
    Zmień koniecznie, wlej tyle ile powinno się wlać Przynajmniej będziesz wiedział na czym jeździsz Jak nie zdążysz przed świętami, to zrób to zaraz po

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Kolego jak auto z uszkodzoną miską to nie ma bata panewki dostały w D.... A jak panewki sa skończone to masz jak widzisz kłopot z ciśnieniem oleju - dlatego poprzedni właściciel zalał mineralny żeby zgasić komunikat, choc na trochę do sprzedaży. Mineralny dodatkowo zabija hydrauliczną regulację zaworów w tym silniku.... Rób lepiej remont silnika (szlif wału + nowe panewki), póki się panewka nie obróciła i jest co remontować...
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar lutek26
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    147 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    No to mnie pocieszyłeś. Dziś znowu zapalił się komunikat i chodzi o niskiej ciśnienie oleju.. Pocieszam się ze to może wina mrozów–10 i słabego oleju. Podjadę pod kompa i możecie cos pokaże.

  7. #17
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    olej to masz na pewno zły
    a reszta - coś może być w tym maskowaniu kłopotu za pomocą oleju niestety ... :-(








  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar lutek26
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    147 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    Może jeszcze czujnik szaleje albo stary nie wymienionych filtr . Przez 2 tygodnie było ok dopiero jak zima przyszła i mrozy
    Ostatnio edytowane przez lutek26 ; 22-12-2012 o 18:29

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    To tak czysto teoretycznie, olej mineralny jest jeszcze bardziej gęsty i powinien lepiej robić robotę "maskowania"...

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    147 jtdm, Fc 20vt LE, Punto
    Postów
    73

    Domyślnie

    komunikat..a dokladniej niskie cisnienie powinno pojawiac sie po nagrzaniu oleju czy tak jest ?
    Jesli tak to do mechaniora i zmierzyc cisnienie manometrem a wozu nie dotykac
    Obawiam ie jak koledzy ze panewki lekko dostaly, jesli cisnienie bedzie niskie to zrzucac miske zmieniac panewy i goladac reszte..

Podobne wątki

  1. poważny problem z silnikiem 1.8 ts
    Utworzone przez mich w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-12-2014, 20:53
  2. [145] poważny problem z odpaleniem
    Utworzone przez krzysiekb997 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-02-2014, 00:25
  3. Poważny problem 1.9 JTD M-JET
    Utworzone przez konrad86 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 08-12-2012, 09:49
  4. [145] Poważny problem-pomocy
    Utworzone przez papa16b w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 25-10-2011, 08:40
  5. Poważny problem
    Utworzone przez kozi_Lukasz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 14-01-2007, 00:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory