Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Temat: kierownica lekko krzywa po ustawieniu zbieżności.

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar blandor
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie
    Auto
    BYŁA ALFA ROMEO 147 2.0 TS 2002r JEST TOLEDO 2 2.3 v5
    Postów
    483

    Domyślnie

    i tu koledzy mają racje odnosnie tylnego wahacza. U mnie też był wygięty jeden z tych dolnych wahaczy i darło mi oponę.

  2. #22
    Użytkownik Świeżak Avatar _M_
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Jest: MEGANE RS 3 // Były: Alfa Brera 2.4+ , GT 1.9+
    Postów
    95

    Domyślnie

    Dzięki za pomoc. Liczyłem że uda mi się przejeździć zimę, na tych wahaczach, wymianę planowałem na wiosnę (ostatnio zmieniłem tylko tuleje).
    Swoją drogą, wjeżdżamy w podobne dziury/nierówności przy większych prędkościach i nic, ale....... dziura dziurze nierówna.

  3. #23
    Daniel36
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał dastin Zobacz post
    Witam.
    Dzisiaj bylem na wymianie łożyska i ustawieniu zbieżności i mam teraz kierownice lekko przechyloną w lewą stronę, a jak jade i skręcam lekko w prawo to kierownica sama wraca na prosto jak ją puszczę a jak skręcę w lewo to musze sam kręcić bo nie chce wrócić. Chyba tak nie powinno być prawda? nie wiem czy jechać do innego warsztatu czy to tylko zwykłe niedopatrzenie i jechać do nich z powrotem żeby poprawili mi to.
    Być może jest krzywy jeden z drążków kierowniczych, sprawdź to

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    159, 1.9 8v 162 hp
    Postów
    96

    Domyślnie

    Zawieszenie naszych alf ma to do siebie że opiera się na wahaczach, i żeby ustawić zbieżność na 99% tak, by samochód jechał idealnie prosto, to muszą być sprawne wszystkie wahacze (nie mogą mieć luzu). Dlatego jak ktoś wymienia lewą stroną, np góra i dół, a prawą zostawia (bo dobra) to nie ma się co dziwić że ściąga!! Każdy milimetr luzu na wahaczu dolnym lub górnym powoduje straty. Jeżeli skrzywione są tylnie wahacze to zbieżności również się nie ustawi ponieważ przednie koła pobierają wartość kąta od tylnych więc tylnie koła MUSZĄ być idealnie proste, także jak ktoś z tyłu ma skrzywiony wahacz to nie ustawi za cholerę dobrze zbieżności. Sam kłopotałem się z tym wszystkim dobre kilka miesięcy, wymiany opon itp itd i to wszystko nic nie pomagało. Wkur.... się wymieniłem wszystkie wahacze i samochód po prostu płynie po drodze. I polecam podczas zbieżności patrzeć się cały czas na komputer by wszystkie wartości świeciły się na zielono, bo są mechanicy co nie lubią się długo bawić i im się spieszy. Mam nadzieję że pomogłem.

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 147 fl - lekko chodząca kierownica
    Utworzone przez piotr19922 w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 29-12-2015, 13:55
  2. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 28-08-2012, 09:57
  3. Krzywa kierownica
    Utworzone przez maniek7712 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 02-07-2010, 21:39
  4. [146] Ściąganie i krzywa kierownica.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 07-04-2009, 10:00
  5. Krzywa kierownica
    Utworzone przez Lukasik w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-07-2006, 15:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory