slyszalem ze i wyciety potrafi przypomniec o sobie
slyszalem ze i wyciety potrafi przypomniec o sobie
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Wycięty programowo i nie zaślepiony dodatkowo zaslepka pełna może z czasem utracic szczelność
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Jeśli to nie była blaszka zpuszki po piwie tonic nie musisz robić
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
a Panowie co powiecie na zaślepienie (włożenie zaślepki) od razu przy wyjściu przy kolektorze wydechowym ?
nie będą się spaliny zbierały/kumulowały na odcinku kolektor wydechowy-EGR
bardziej sensowne jest zaślepienie przy wlotowym, a już najlepsze- w dwóch miejscach
też stwierdziłem że zaślepię na wyjściu z wydechowego i od razu przy wejściu EGRa do dolotowego, po Nowym Roku jestem umówiony na diagnostykę ECU, ewentualne poprawki i właśnie na programowe usunięcie EGRa, dziś się zabrałem za zaślepianie ale okazało się że nasadkę imbus 6 gdzieś wcięło, w poniedziałek podjadę do 'żelaznego" nabędę nasadkę i do dzieła
Z takim przypadkiem jeszcze się nie spotkałem. Wręcz przeciwnie. Jak chce się go ponownie uruchomić, to może okazać się, że trzeba go na nowo "rozruszać", bo jest niejako zapieczony w gnieździe. Sprężyna w "grzybku" dość mocno go dociska. No chyba, że ona już jest w jakiś sposób osłabiona i normalnie przepuszcza, to programowe wycięcie samo w sobie oczywiście nic nie da. Ale to nawet bez rozbierania wyjdzie w logach po zaślepieniu. W masach powietrza.
Oczywiście nie twierdzę, że z czasem i sprężyna dociskająca nie straci swoich właściwości... ot, jak pisałem nie spotkałem się z takim przypadkiem. Jeśli ktoś chce się zabezpieczyć, to pewno i lepiej jest całkowicie zaślepić ustrojstwo
- - - Updated - - -
Spaliny zanim dostają się do EGR-a najpier przelatuja przez wymiennik ciepła (spaliny->płyn chłodzący), który jest w odcinku turbina->EGR i ma za zadanie szybsze dogrzanie silnika. Jeśli zatkasz otwór wlotowy przy turbinie uniemożliwisz wymianę ciepła i szybsze podgrzewanie mniejszego obiegu.
Samo zatkanie EGR nie wpływa wymiernie na wolniejsze grzanie układu ale nie wiem co się stanie jak całkowicie wyłączy się ten układ. Ja bym nie zatykał w ten sposób.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
ja mam drugie auto (marea 1,9 JTD 110KM) i tam właśnie jest EGR zaślepiony tuż przy kolektorze wydechowym i ponad rok smiga i grzeje jak głupia![]()