Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
W temacie zawieszenia MTS, warto poczytać:
http://www.maxbimmer.pl/f46/uwaga-na-mts-technik-15672/
To nie tylko oni tak robią.
Pisałem o tym w innym temacie, a że właściciel marki był znany i lubiany, to zostałem oczywiście zakrzyczany. Tymczasem ja mam info od naocznego świadka, który zakładał i obsługiwał centrale tel. przez prawie 4 lata w Chinach w firmie gdzie amorki produkowano. Na tych samych podzespołach, z jednej taśmy schodziły albo "no name" oraz xxxx. Przy czym na widok tych xxxx w naszym kraju sikają ze szczęścia![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Zdradź tajemnicę o jakiej marce mówisz ;-)
Bo mam zamiar wrzucić gwint do swojej Alfy, a nie chcę dziadostwa.
pewnie apex albo koni ?
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Jeżdżę na zestawie amory MTS + sprężyny eibach pro-kit -30mm, na zestawie zrobiłem 10 kkm i mogę szczerze polecić. Auto przestało 'nurkować' , zawieszenie jest twardsze od seryjnego ale nie to co na gwincie oczywiscie, kompromis miedzy sportem a komfortem. Polecam ten zestaw osobom którzy niechcą zrobić z auta 'taczki'Jako ciekawostkę mogę dodać że częściej 'haczyłem' zderzakiem na seryjnym zawieszeniu gdyż alfa dosłownie pływała na nim (amory były jeszcze sprawne).