Strona 44 z 86 PierwszyPierwszy ... 343536373839404142434445464748495051525354 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 431 do 440 z 851

Temat: ABC na temat motoru Twin Spark 16v

  1. #431
    Użytkownik Rowerzysta Avatar michael145m
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Żory, Kietrz
    Auto
    ALFA ROMEO 145 1.4 ts
    Postów
    90

    Domyślnie

    Ja mam 1.4 t.s 195tyś. przelatane i złego słowa bym na ten silnik nie powiedział ostatni raz jak był wymieniany wariator auto miało 50tyś na liczniku i do dzisiaj cisza nawet w rozrządzie pompa wody jest oryginał jeszcze, niema źle jeśli chodzi o silnik gorzej elektronika przepływka, sonda, czujnik położenia wału już wymienione wymiana ojeju co 14 - 20 tyś km.

  2. #432
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    Żeby olej pływał po ścianach misy a smog łapał powietrze, to chyba 0,5 l oleju musiałbyś miec w misie.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  3. #433
    Użytkownik Świeżak Avatar mirage
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 2007r.
    Postów
    44

    Domyślnie

    No mój to się trochę sypie, ale kupiłem od gościa któremu rozrząd podczas jazdy strzelił, naprawił najtańszym kosztem by opchnąć do żyda (). Głowica naprawiona, wariator wymieniony, kompletny rozrząd, uszczelki, uszczelniacze zaworów, nowe świece, filtry i olej wymieniane na czas i jakoś (!) to lata. (Spalanie duże, wali z rury żywą benzyną, szarpie i strzela spod machy, mechaniory nie potrafią zbyt dobrze zdiagnozować usterek, do tej pory jeżdżę z bogatą mieszanką (HC= 470ppm) i żaden nie wie o co biega xD Jakby tego było mało to wydech mi rozerwało )
    Na pewno znacie ten żart, że posiadacze AR się nie witają na mieście bo się już wcześniej w warsztacie witali? A co najciekawsze gdzie zajadę do warsztatu to mechaniory niechętnie się chcą Alfą zajmować, ba! Niektórzy stwierdzili że to jest ich pierwsza Alfa.
    Mimo wszystko uwielbiam mój samochód!


    + kilka innych ;-)

  4. #434
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wujek Zobacz post
    Żeby olej pływał po ścianach misy a smog łapał powietrze, to chyba 0,5 l oleju musiałbyś miec w misie.
    Akurat mając już na dolnej kresce olej i jeżdżąc agresywnie po zakrętach spokojnie można dostać błąd o niskim poziomie oleju.
    A smog to chyba w powietrzu ..
    147 powodów do zadowolenia

  5. #435
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wujek Zobacz post
    Żeby olej pływał po ścianach misy a smog łapał powietrze, to chyba 0,5 l oleju musiałbyś miec w misie.
    Olej na min + ostry zakręt i ciśnienie oleju leci z 4bar do 1.5bar i mniej.
    Sprawdzone.

  6. #436
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Ciekawe kiedy dacie spokój tym którzy mają silniki 16V i jest z nimi ok. Jak wpadnie do mnie kolega zrobię zdjęcia zegarów w jego 155 2,0 16V która ma nalatane 370 tysięcy. Powiecie mu że jego silnik to rupieć i żeby woził ze sobą zapasowy w bagażniku?? Ludzie. Ja też wolę 8V bo jest o wiele tańszy w utrzymaniu i niewątpliwie pewniejszy, ale 16V daje też dużo radochy z jazdy. Wiadomo że nie wiemy od kogo się kupi używane auto i jak było wcześniej eksploatowane. Jeśli jakiś idiota miał 8V i nie dbał o niego też będzie narzekał że Alfa to rupieć i psuje się co kilka metrów.Zobaczcie że gdy nie było jeszcze silnika 16V to i tak większość ludzi mówiła że Alfa to złom itd. Powiedzenie cudze chwalicie swego nie znacie, akurat tu nie jest na miejscu. Jeśli ktoś ma 16V i go chwali bo dobrze się sprawuje to ma rację. Trzeba uszanować czyjeś zdanie i do niczego na siłę nie
    przekonywać.

  7. #437
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Jak wpadnie do mnie kolega zrobię zdjęcia zegarów w jego 155 2,0 16V która ma nalatane 370 tysięcy.
    To jeszcze dorzuć fotkę nr silnika i VIN
    Zobaczcie że gdy nie było jeszcze silnika 16V to i tak większość ludzi mówiła że Alfa to złom itd.
    No i tak jest do tej pory (nie licząc 155 8V). Dzisiaj transaxle też się psują, tyle że obecni właściciele zdają sobie z tego sprawę, umieją je sami naprawić, do tego auta mają symboliczne przeloty. Ale te autka są na tyle faje że ich właściciele mają to głęboko w dupsku. Szczególnie, że pewnie wszyscy mają inne auta do latania na co dzień.


    Zresztą na naszym podforum znów się chyba niedawno panewa przekręciła. I teraz powiedz właścicielowi że to jego wina

  8. #438
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Daj spokój. Bardzo długo siedziałem na angielskim forum 155 (swoją drogą musiałem się z hiszpańskiego maila rejestrować, bo polskich nie akceptowali!). Ilość awarii, które miały 155 w dowolnym wieku i z dowolnym silnikiem bardzo skutecznie przekonała mnie do tego, że alfę kupić sobie dopiero wiele lat później.
    Ale wg Ciebie 155 z silnikiem 8V to najbardziej niezawodna alfa. Trochę to jednak bzdura. Zwłaszcza, że jak by na to nie patrzeć to już naprawdę są bardzo stare auta - w wielu wypadkach 2xstarsze niż wiele jeżdżących TSów 16V, więc jak na mój gust szansa trafienia dosyć dobrze jeżdżącej 156, czy 147 z 16V jest sporo większa niż podobnie niezawodnej 155 z 8V.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  9. #439
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    Ale wg Ciebie 155 z silnikiem 8V to najbardziej niezawodna alfa. Trochę to jednak bzdura. Zwłaszcza, że jak by na to nie patrzeć to już naprawdę są bardzo stare auta - w wielu wypadkach 2xstarsze niż wiele jeżdżących TSów 16V, więc jak na mój gust szansa trafienia dosyć dobrze jeżdżącej 156, czy 147 z 16V jest sporo większa niż podobnie niezawodnej 155 z 8V.
    Może to o niczym nie świadczy, ale od kiedy jestem na forum nie przypominam sobie wątku z obróconą panewką, czy jakąkolwiek awarią T.S.-a 8v. Natomiast takich wątków o T.S.-ach 16v jest co niemiara.


  10. #440
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Ja mam na myśli samochód w całości. Wątków z problemami w 155 jest naprawdę niemało. To, że sam silnik wytrzymuje więcej nie jest tajemnicą, ale pisanie, że 155 z 8V jest najbardziej niezawodną alfą jest jednak sporym nadużyciem.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

Podobne wątki

  1. [145] 145 twin spark 8v?
    Utworzone przez gonzo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 13:26
  2. [155] Twin Spark 2.0 8v
    Utworzone przez pawlo12 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 22:14
  3. [145] 1.6 16V Twin spark
    Utworzone przez Konrad K_2 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 12:02
  4. 2.5 V6 czy 2.0 twin spark?
    Utworzone przez Andrzej w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-06-2006, 13:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory