Właśnie też zauważyłem, że TS jakiś mniej wymagający niż się spodziewałem. Trudno. Wpakuję ten wydech.
Wszystko robię sam, a nawet teraz usługowo remontuję capri z 72, więc praca mi nie straszna![]()
Właśnie też zauważyłem, że TS jakiś mniej wymagający niż się spodziewałem. Trudno. Wpakuję ten wydech.
Wszystko robię sam, a nawet teraz usługowo remontuję capri z 72, więc praca mi nie straszna![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Przerabiałem ten temat i wydałem podwójnie!
Daj znać czy koń pagib. he he
Wpakuję mam na myśli katalizator. Plan jest, żeby alfreda trzymać długo, więc trudno. Tyle, że zaczekam do końca miesiąca z przyczyn, których się łatwo domyślić![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Trochę odkopię swój własny temat.
Tradycyjnie jak katalizator zrobiłem to kończy się tylny. W zasadzie to myślę, że zaszkodziła mu trochę wymiana katalizatora na mniej zatkany, bo przedmuchało go dość szybko. Dziur nie ma, ale wygląda i brzmi okropnie.
Pytanie moje na dziś to jakie macie doświadczenia z tanimi zamiennikami tylnego tłumika? Strasznie mnie wnerwia obecny dźwięk a nie widzę w sumie, oprócz oryginału, żadnej sensownej opcji.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Dobre zamienniki robi Izwawit,są też Płóciennik i Asmet,Boasal drogi i w mojej wytrzymał tylko 4 lata jestem bardzo zawiedziona wróciłam do starych orginalnych po małej renowacji.
- - - Updated - - -
Sorrki miał być Bosal.
- - - Updated - - -
Zamienniki katalizatorów też są się w zależności czy metalowe czy ceramiczne,można je kupić już od około 200zł. wzwyż.
Już zamówiłem jakiś badziew z aledrogo. Zobaczymy jak będzie buczał. W zasadzie trwałość mnie o tyle mało interesuje, że mam podobne doświadczenia - większość wytrzymuje 3-4 lata. Inna rzecz, że tak długo to ja póki co miałem tylko 2 auta![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
A jakie firmy ten badziew będzie?
- - - Updated - - -
Ale w sumie jak tak często wymieniasz bryki to ruda i tak nie zdąży go zjeść przez ten czas,więc po sprawie.