Dlatego się powtórzę... AR to nie samochód dla ludu...![]()
Dlatego się powtórzę... AR to nie samochód dla ludu...![]()
Tak sie składa, że byłem czynnym użytkownikiem forum porsche, jeszcze z czasów jak smigałem 944 i uwierz mi, że kiedy wprowadzili pierwszego diesla do tego suva, to wielu ludzi na forum robiło cyrki jeszcze większe jak tutaj, a tam grupa trochę bardziej "niezwykła" chocby ze względu na ceny tych aut.
I też było mnóstwo tematów gdzie ludzi sie licytowali co to oni nie zrobią jak wprowadzą diesla ...
Co do audi meśków itd ... czasy świetności AR a audi to rózne okresy - i tyle. Taka prawda, poza tym i target inny.
Nawet dziś - wystarczy popatrzeć w jaki target uderza AR czy cała grupa Fiat, a w jaki np VAG
Co do silnika ... hejtowałem diesle, stwierdziłem, że kupie i zobacze o co w tych dieslach chodzi ... no i prawda taka, że już na wiosne 156 wyląduje w bazarze. I będzie to mój ostatni diesel z jakiejkolwiek stajni.
147 powodów do zadowolenia
gdyby nie traktory w 156 to dziś już dawno by nie było Alfy Romeo..
znów zaczynacie wojne pb vs on, bezsensu bo nie o tym jest ten wątek..
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
To nadal diesle Fiata w technologii Common Rail - i o ile co jakiś czas padają tutaj kalumnie pod adresem Twin Sparków 16V w towarzystwie peanów na temat 8V, to nie przypominam sobie, żeby ktoś tutaj podnosił rwetes na temat różnic JTD 8V i 16V. Wiem dodatkowo, że w 159 mają oznaczenie JTDm, ale dlaczego to już mnie kompletnie nie interesowało. I klienta, który z Alfy zrezygnował, zapewne również. Chociaż pasjonaci VW/Audi operują jakimiś dziwnymi kodami 1.9 TDi, dla przeciętnego Polaka 1.9 TDi to 1.9 TDi i co najwyżej warianty mocy jest w stanie rozróżnić...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Spoko, Radziu też jestem "hardkorem" bo mam/miałem w 156 coś co nazywa sie twin sparkPrawda jest brutalna. Jak Fiat na siłe pchał sie z silnikiem ts do modeli 147/156, których żywotnosc jest na poziomie niezadowalającym zwykłego Kowalskiego, to że tak sie zapytam z czym do ludzi? Przez 8 lat lansowac i nic nie poprawiac w silniku, który nagminnie (nawet jako nowy) sprawiał problemy, musiało zaowocowac sytuacją jaka mamy dzisiaj. W tym czasie inni odjechali i to daleko.... Wystarczy spojrzeć na Audi czy Bmw (celowo przytoczyłem te dwie marki), w których silników benzynowych w całej gamie było znacznie wiecej jak również, normalny silnik benzynowy turbodoładowany o mniejszej pojemnosci np. 1.8t. Dlaczego inny producent mógł? Niestety, czas nie staje w miejscu i trzeba sie z tym pogodzic iż niektóre marki odjechało i to sporo jeżeli chodzi o silniki benzynowe, które w praktyce sprawiają znacznie mniej problemów, ale ALFISTA tego nie dostrzega. Któż to jest ten cały alfista? To ten co nie widzi nic innego wokoło siebie i na siłe próbuje komus coś wmówic? Przepraszam, ale obudźmy się bo czas leci a my dalej jesteśmy w tym samym miejscu...
BMW odjechało Alfie od mniej więcej 1985 r. straaaaaaaaaaasznie, a to co się udało VW zrobić z Audi to jest w ogóle mistrzostwo świata. Fiat się nie nadaje do zarządzania markami premium, Ferrari sobie jakoś radzi, ale to głównie dlatego, że ma bardzo dużą autonomię.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Fiat Tipo 2020 - Alfa Romeo 916 Spider 1996 - Ducati Multistrada 1100 2007 - Fiat Ducato Autolaweta 2002 - Nissan Leaf 2013
Mam chorobę zwaną ITALIA