Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: ALFA 156 CROSSWAGON 1.9jtdm NIE RUSZA!!! POMOCY!!!

  1. #1
    kacper
    Gość

    Domyślnie ALFA 156 CROSSWAGON 1.9jtdm NIE RUSZA!!! POMOCY!!!

    Tak jak w tytule... dzisiaj napotkał mnie problem na środku drogi z crosswagonem. Po wrzuceniu 1 biegu (po przejechaniu kilku kilometrów) samochód przestał reagować/ silnik i inne podzespoły pracują całkowicie normalnie/ sprzęgło przy wrzucaniu biegów niby też/ pierwsza, czołowa część wału napędowego porusza się (kręci) natomiast samochód stoi w miejscu.... Co mogło zawinić? sprzęgło, jakaś półoś???? proszę o pomoc///

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Dyfer...

  3. #3
    kacper
    Gość

    Domyślnie

    ale czy to nie jest tak, ze samochod bylby napedzany przynajmniej na przednia os?

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Złoty
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Jaworzynka
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD Q4 SW DISTINCTIVE
    Postów
    521

    Domyślnie

    Torsen musi mieć jakiś opór na obu osiach żeby zadziałał. Nie przejazuje nigdy 100% napedu na jedną oś. W AR to max 80% na jedną oś może iść ale na drugiej musi być te 20% oporu. Jak masz walnięty dyfer (choć niekoniecznie), to na tylnej osi nie ma oporu i torsen działa jak zwykły mechanizm różnicowy. Zdejmij tą "rurę", która jest na stałe przymocowana do dyfra i sprawdź czy tam się coś nie urwało, albo czy wieloklin się nie rozłączył.

  5. #5
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    coś urwałeś albo zmieliłeś, czyli co? obraca się aby wał ?? w takim wypadku dobrze podpowiadają zmielił się dyfer

    ... aż się boje bo sam zwjększyłem moc i zaczołem szaleć zebym i ja nic nie ukręcił ;/

    Ale dobry dzwon podstawą tuningu... zablokuj centralny torsen, wyjmnij przedni półosie, zablokuj tylni dyfer i masz drift machine
    Ostatnio edytowane przez Kayrol ; 05-01-2013 o 00:51

  6. #6
    kacper
    Gość

    Domyślnie

    koledzy wał

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Złoty
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Jaworzynka
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD Q4 SW DISTINCTIVE
    Postów
    521

    Domyślnie

    Mógłbyś to trochę rozwinąć? W pierwszym poście pisałeś, że wał się kręci. Łączenie, czy to ta druga niewidoczna część padła?

  8. #8
    Pawel8513
    Gość

    Domyślnie

    jechałeś kilka kilometrów na 1 biegu ?

  9. #9
    kacper
    Gość

    Domyślnie

    ""po przejechaniu kilku kilometrów" wcześniej przy normalnej jeździe... cytat wyrwany z kontekstu- dlatego też umieszczony w nawiasie. Już wszystko się wyjaśniło- dzisiaj składam samochód pzdr R. "
    "uszkodzeniu uległ wał napędowy a dokładnie wieloklin łączący dwie części- zęby się rozsypały... regeneracja na częściach bmw 4.4 v8"


  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Złoty
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Jaworzynka
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD Q4 SW DISTINCTIVE
    Postów
    521

    Domyślnie

    dobrze wiedzieć że wnętrzności BMW można wrzucić do Alfy q4
    A z jakiej beemki (SUV x3 x5 czy z seri 3) i który rok?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-06-2014, 22:30
  2. [Crosswagon] Problem z immo. Nie mam już pomysłu. Pomocy.
    Utworzone przez Bartosz Foltyn w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 30-08-2013, 20:29
  3. 4HP20 - Alfa rusza z 2 biegu
    Utworzone przez dawideksl w dziale 166
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post / autor: 28-08-2013, 19:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory