No to Ci powiem AndrzejuCzęsto coś ze światłami nie halo (np. załamane przewody idące do bagażnika) i czujka ciśnienia w klimie nie łączy.
- - - Updated - - -
Usuwające się klamki i lusterka jeszcze![]()
ze światłami? nic nie wiem o takim problemie
urwane przewody w gumowej rurce- a co to za problem bzdet 10 min roboty bez nakładu finansowego
Czujnik ciśnienia- nic mi o takiej usterce nie wiadomo żeby to występowało jakoś masowo w tym modelu
Lusterka owszem brak na rynku nowych, niestety tego już nikt nie robi
łamiące sie klamki- ja tam mam wszystkie sprawne a wrazie czego kupic jeszcze można i to nie drogo
Coś kiepsko z tymi usterkami same duperele, daj cos sensownego
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Kuwa sorry! Nic innego do łba mi nie przychodzi![]()
155 to już nie nowy model mimo to jest mniej zmartwień niż przy nowszych modelach zapewniam![]()
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Andrzejku , prawda jest taka że , w Alfie tylko takie pierdoły siadają- i to najbardziej wkur** bo człowiek się z głupią pierdołą morduje , palce łamie itd.
Co do lusterek , klamek - a co za problem raz na kwartał przelecieć wszystko olejem w spray-u ? 10 min roboty i masz z głowy ( powiem tylko że mi jeszcze się klamka nie rozwaliła a czerwona przeżyła już 14 zim u mnie :p
A najlepsze jest toże Alfa często sama się naprawia
![]()
Ostatnio edytowane przez Dziaru ; 06-01-2013 o 02:15
Troche odbiegamy od tematu ale to norma u nas
155 ma problem jedynie z korozją tylnej części nadwozia ale które auto w takim wieku takich problemów nie ma![]()
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Jeśli do czegoś się można przyczepić w 155 to tylko do jakości wykonania takich pierdół jak klamki,czy lusterka. Poza tym według mnie nie są bardziej awaryjne jak 156 czy 147.
Niby żaden ale jak nikt nigdy tego nie robił to gdy kupuje się taki samochód to już może być za późno. No ale uczciwie trzeba powiedzieć, że większość awarii w 155 da się naprawić przy pomocy WD40.a co za problem raz na kwartał przelecieć wszystko olejem w spray-u
Klamki czy lusterka to chyba same pękają - taki kurew*ki plastik + "szajsmetal".
Cześć.
Przeglądam forum od dłuższego czasu i nie znalazłem takiego tematu, a przydałby mi się i zapewne innym użytkownikom TS'ów 16v.
Chodzi o panewki. Czyli to czego wielu z nas boi się najbardziej.
Chciałbym żeby w tym temacie każdy z nas napisał co spowodowało jego problem z panewkami.
Być może pomoże to uniknąć innym problemu.
Jestem w stanie edytować 1 posta i wrzucać do niego informacje które od was dostane.
Jeśli temat się rozwinie prosze moderatorów o podwieszenie.
Problemy o których słyszałem
1. Słaby olej
2. Nie wymieniony na czas olej
3. Kręcenie silnika ponad 3 tysiące obrotów kiedy nie osiągnie dostatecznej temperatury
4. Jazda do odcinki