Strona 45 z 86 PierwszyPierwszy ... 353637383940414243444546474849505152535455 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 441 do 450 z 851

Temat: ABC na temat motoru Twin Spark 16v

  1. #441
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    Ja mam na myśli samochód w całości. Wątków z problemami w 155 jest naprawdę niemało.
    Tak to ciekawe a niby jakie problemy mają te modele? mam dwie może coś się dowiem

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #442
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    No to Ci powiem Andrzeju Często coś ze światłami nie halo (np. załamane przewody idące do bagażnika) i czujka ciśnienia w klimie nie łączy.

    - - - Updated - - -

    Usuwające się klamki i lusterka jeszcze

  3. #443
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    No to Ci powiem Andrzeju Często coś ze światłami nie halo (np. załamane przewody idące do bagażnika) i czujka ciśnienia w klimie nie łączy.

    - - - Updated - - -

    Usuwające się klamki i lusterka jeszcze
    ze światłami? nic nie wiem o takim problemie
    urwane przewody w gumowej rurce- a co to za problem bzdet 10 min roboty bez nakładu finansowego
    Czujnik ciśnienia- nic mi o takiej usterce nie wiadomo żeby to występowało jakoś masowo w tym modelu
    Lusterka owszem brak na rynku nowych, niestety tego już nikt nie robi
    łamiące sie klamki- ja tam mam wszystkie sprawne a wrazie czego kupic jeszcze można i to nie drogo

    Coś kiepsko z tymi usterkami same duperele, daj cos sensownego

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #444
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Kuwa sorry! Nic innego do łba mi nie przychodzi

  5. #445
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    155 to już nie nowy model mimo to jest mniej zmartwień niż przy nowszych modelach zapewniam

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #446
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    Andrzejku , prawda jest taka że , w Alfie tylko takie pierdoły siadają - i to najbardziej wkur** bo człowiek się z głupią pierdołą morduje , palce łamie itd.
    Co do lusterek , klamek - a co za problem raz na kwartał przelecieć wszystko olejem w spray-u ? 10 min roboty i masz z głowy ( powiem tylko że mi jeszcze się klamka nie rozwaliła a czerwona przeżyła już 14 zim u mnie :p

    A najlepsze jest to że Alfa często sama się naprawia
    Ostatnio edytowane przez Dziaru ; 06-01-2013 o 02:15

  7. #447
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Troche odbiegamy od tematu ale to norma u nas
    155 ma problem jedynie z korozją tylnej części nadwozia ale które auto w takim wieku takich problemów nie ma

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #448
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Jeśli do czegoś się można przyczepić w 155 to tylko do jakości wykonania takich pierdół jak klamki,czy lusterka. Poza tym według mnie nie są bardziej awaryjne jak 156 czy 147.

  9. #449
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    a co za problem raz na kwartał przelecieć wszystko olejem w spray-u
    Niby żaden ale jak nikt nigdy tego nie robił to gdy kupuje się taki samochód to już może być za późno. No ale uczciwie trzeba powiedzieć, że większość awarii w 155 da się naprawić przy pomocy WD40.
    Klamki czy lusterka to chyba same pękają - taki kurew*ki plastik + "szajsmetal".

  10. #450
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie Twin Spark 16v Panewki - Mity, Przypadki, Przyczyny

    Cześć.

    Przeglądam forum od dłuższego czasu i nie znalazłem takiego tematu, a przydałby mi się i zapewne innym użytkownikom TS'ów 16v.

    Chodzi o panewki. Czyli to czego wielu z nas boi się najbardziej.
    Chciałbym żeby w tym temacie każdy z nas napisał co spowodowało jego problem z panewkami.
    Być może pomoże to uniknąć innym problemu.

    Jestem w stanie edytować 1 posta i wrzucać do niego informacje które od was dostane.

    Jeśli temat się rozwinie prosze moderatorów o podwieszenie.

    Problemy o których słyszałem

    1. Słaby olej
    2. Nie wymieniony na czas olej
    3. Kręcenie silnika ponad 3 tysiące obrotów kiedy nie osiągnie dostatecznej temperatury
    4. Jazda do odcinki

Podobne wątki

  1. [145] 145 twin spark 8v?
    Utworzone przez gonzo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 13:26
  2. [155] Twin Spark 2.0 8v
    Utworzone przez pawlo12 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 22:14
  3. [145] 1.6 16V Twin spark
    Utworzone przez Konrad K_2 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 12:02
  4. 2.5 V6 czy 2.0 twin spark?
    Utworzone przez Andrzej w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-06-2006, 13:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory