Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Zakup Alfy 147 czy warto

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Cytat Napisał michal.bst Zobacz post
    rozrząd, olej itd wymieni mi znajomy mechanik za "flaszkę"
    Ok wiec odpada ci jakies 250zł za robocizne
    Ale rozrząd z pompą wody to koło 450zł + wariator 500zł
    Do tego dobry olej koło 150 zł + filtr 35zl
    Filtr powietrza to kolejne 30 zł no i pasek mikro - to jakieś 60 zł.
    Swoją drogą fajny mechanik jak w TSie wymienia za flaszke
    Blokady odpowiednie ma ?>

    Zawieszenie - całe w sensie ze nie wymaga naprawy czy całe do roboty ?
    147 powodów do zadowolenia

  2. #12
    michal.bst
    Gość

    Domyślnie

    Mozna powiedzieć - prawie rodzina. Zawieszenie jest na chwilę obecną całe ok ale dla pewności jeszcze raz będzie sprawdzane.


    Ps nie wiedziałem, że wariator też się wymienia

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Powiem tak - ja jak kupiłem to nie klepał - wiec go nie wymieniłem, ale po jakiś 40tyś zaczął sie odzywać - teraz na dniach będe zmieniał rozrząd w TS - wiec bedzie trzeba wariator wymienić.
    Jeżeli klepie - to można go wymienić i będzie spokój - bo później bedzie denerwować
    147 powodów do zadowolenia

  4. #14
    michal.bst
    Gość

    Domyślnie

    Wiesz co, zobacze jeszcz co w ASO powiedzą. Po zakupie Alfy zostanie mi dość sporo pieniędzy więc powiedzmy wprost będzie mnie stać na zrobienie wszystkiego. Trochę przestraszyły mnie ogromne felgi, opony 215/45 - lubelskie ulice niestety nie są odpowiednie do tego typu zestawu :/

    Eh zapominam zawszę czegoś dopisać - mam zniżkę na części

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    ja jeżdze w 147 na 225/40/18 i nie narzekam.
    co do ASO akurat miałbym lekki dystans do tego co powiedzą - bo dla nich ani wariator ani pompa wody nei jest czescia rozrządu - i często to co oni mówią to trochę rozbiega sie ze stanem rzeczywistym.
    Oprócz ASO weź ją na ścieżke zdrowia do jakiejś SKP - za 20zł przetrzepią ci zawias w te i na zad.
    147 powodów do zadowolenia

  6. #16
    michal.bst
    Gość

    Domyślnie

    Swoją drogą, temat rzeka na forum jest - czyli olej. Do Volvo lałem(nie pamiętam oznaczeń) olej Midlanda, chyba to dość dobra firma ?

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    nie śledze tego tematu - bo zrobił się tam jeden wielki sklep pewnego użytkownika, żeby nie powiedzieć jarmark europa.
    Testowałem już sporo olejów w TS.
    Wygrywa u mnie zdecydowanie valvoline maxlife i motul 4100 synergie.
    Te dwa oleje w zależności od tego co mam do kupienia pod ręką tylko stosuje i problemów nigdy z nimi nie było.
    Na maxlifie wreszcie spalanie oleju spadło do wartości minimalnych (mniej jak 200ml na 1000km)
    Na elfie potrafił brać ponad pół litra, później na texaco havoline miał podobnie - dopiero motul ograniczył spalanie - a valvoline zniwelował zupełnie.
    Teraz może zaleje vr1 10w60 - zobaczymy.
    Do 166 i 156 też leje tylko valvo lub motula i nie narzekam
    147 powodów do zadowolenia

  8. #18
    michal.bst
    Gość

    Domyślnie

    Ok, zapiszę sobię valvoline 10w60 będzie ok ?

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    najlepiej sprawdzić najpierw co było lane wcześniej.
    Ja obecnie smigam na 10w40 -ale ostatnio chłopaki bardzo polecali 10w60 - dlatego sie zastanawiam nad przejsciem.
    Chociaz u mnie juz grubo ponad 200tyś i zastanawiam sie czy jest sens kombinowania.
    147 powodów do zadowolenia

  10. #20
    michal.bst
    Gość

    Domyślnie

    No ten niby ma 154tys, wyjdzie w praniu ile tak na prawdę ma, kolega podpowiadał żeby kazać tym w ASO zrobić błąd na komputerze w przypadku niepewnego przebiegu, chociaż środek oprócz tego, że jeździł w nim brudas nie ma oznak że jest wyeksploatowany.

Podobne wątki

  1. Zakup AR 147, warto?
    Utworzone przez Karolcia13 w dziale 147
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 10-07-2015, 20:21
  2. [159] Zakup 159 do 20 tyś czy warto?
    Utworzone przez zadra66 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 66
    Ostatni post / autor: 01-08-2014, 22:56
  3. Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-07-2012, 09:29
  4. zakup 166 warto????????
    Utworzone przez cin1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-09-2009, 19:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory