Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: [156] Usterka kluczyka (scyzroryka) oraz pytanie na temat amortyzatoru

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rychuslu89
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań, Poland
    Auto
    alfa romeo 166 t.s.
    Postów
    862

    Domyślnie [156] Usterka kluczyka (scyzroryka) oraz pytanie na temat amortyzatoru

    Witam , wczoraj mój scyzoryk upadł dwa razy za drugim razem wyleciała bateria którą włożyłem ale raczej odwrotnie chyba , później rozkręciłem cały scyzoryk skręciłem na nowo lecz już nie działa pokaże zdjęcia jak wygląda płytka w środku :




    Wydaje mi się że od tego że styki zostały starte pilot mi nie działa ;/

    Czy można dorobić taki kluczyk tzn pilot w sumie i czy to jest drogie ?

    Mam drugie pytanie , jutro zabieram się za wymiane amortyzatorów u siebie , chciałem się dowiedzieć jak odkręcić tą śrubę ?




    będę musiał potraktować ją młotkiem czy nie , trzymie jak cholera !

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar KHOT
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Panzergrau
    Postów
    1,309

    Domyślnie

    A co konkretnie chcesz tej śrubie młotkiem zrobić? Na początek zapsikaj ją (znaczy się nakrętkę) porządnie środkiem penetrującym (WD-40, itd.), wytrzyj z zewnątrz nadmiar wd i po 10-15 minutach próbuj odkręcić. Jeżeli nie pójdzie, to w łapę opalarka i rozgrzać trochę nakrętkę. Rozszerzający się metal nakrętki powinien ułatwić odkręcenie.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    To śruba łącznika stabilizatora. DObry klucz i powinna puścić. Jak nie to kątówka rozwiąże problem.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rychuslu89
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań, Poland
    Auto
    alfa romeo 166 t.s.
    Postów
    862

    Domyślnie

    WD-40 sikane na nią jest od wczoraj ,dzięki za info z tą opalarką , na pewno się przyda , tą samą śrubę będę musiał odkręcić na aucie


    Pilot działa ! baterie włożyłem inaczej styki przeczyściłem i wszystko chodzi !

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    W czym problem ze śrubą? Zablokować kluczem 15 nie umiesz? Czy masz za mało siły by zerwać rdzę
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar KHOT
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Panzergrau
    Postów
    1,309

    Domyślnie

    Może być tak zablokowana, że kręcąc na siłę, czy kluczem z przedłużką ukręcisz raczej główkę śruby z drugiej strony zamiast odkręcić nakrętkę. W ostateczności kątówka.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-01-2015, 19:05
  2. dodawanie kluczyka do centralnego pytanie
    Utworzone przez hajmon7 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-07-2012, 22:55
  3. Pytanie odnośnie kluczyka
    Utworzone przez Szczepan w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 07-04-2012, 07:31
  4. Pytanie na temat cen AR 166
    Utworzone przez PrzemekZ81 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-10-2011, 10:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory