Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Dpf - fes

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Myszkin
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    służbowe
    Postów
    418

    Domyślnie

    No to jeszcze mu zostało jakieś 9-10% do rozpoczęcia wypalania.

    PS: Jeśli rzeczywiście wypalanie rozpoczyna się na zimnym silniku, to komp musi być naprawdę zdesperowany.
    "Alfa Romeo ma wszystko, czego potrzebuje: rzesze rozmontowanych emocjonalnie fanów..."

    "Od takiej marki jak Alfa Romeo oczekujemy wysmakowanych detali, które zamieniają zwykłą czynność prowadzenia samochodu w celebrację kontroli nad maszyną"

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    alfa 159 1.9 jtd 150km
    Postów
    107

    Domyślnie

    no właśnie nie pamiętam czy był zimny czy nie - tak powstał post

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar piotrl
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    PL
    Auto
    AR Mito żony, mój to Outlander
    Postów
    55

    Domyślnie

    Cytat Napisał Myszkin Zobacz post
    No to jeszcze mu zostało jakieś 9-10% do rozpoczęcia wypalania.

    PS: Jeśli rzeczywiście wypalanie rozpoczyna się na zimnym silniku, to komp musi być naprawdę zdesperowany.
    Potwierdzam że proces wypalania filtra jak najbardziej może się rozpocząć na absolutnie zimnym silniku, i nie ma w tym nic dziwnego. Żony Miciak tak zareagował. Proces wypalania rozpoczął się na zimnym silniku, jazda 15 minut poza miastem i było po wszystkim. Raczej nie widzę w tym żadnej desperacji. Zgadzam się z opinią że wymuszone wypalanie stosuje się je już jako ostateczność.

    Pozdrawy !

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Trochę małe przebiegi między wypalaniem.
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Myszkin
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    służbowe
    Postów
    418

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotrl Zobacz post
    Potwierdzam że proces wypalania filtra jak najbardziej może się rozpocząć na absolutnie zimnym silniku, i nie ma w tym nic dziwnego.(...) Raczej nie widzę w tym żadnej desperacji.
    To niech Kolega poczyta sobie o mechaniźmie wypalania DPF, ot choćby tu: http://www.zafiraklub.pl/forum/viewtopic.php?t=10372

    W normalnych warunkach wypalanie przeprowadzane jest zawsze na rozgrzanym silniku i całym układzie wydechowym. Jeśli o takie warunki trudno (np. jazda na krótkich dystansach), to komputer nie będzie czekał w nieskończoność i w miarę zbliżania się do niebezpiecznego poziomu zapełnienia filtra (groźba blokady filtra) będzie podejmował próby w coraz to mniej dogodnych warunkach (np. na zimnym silniku) - stąd swoista "desperacja". Nie ma w tym wielkiej filozofii.
    "Alfa Romeo ma wszystko, czego potrzebuje: rzesze rozmontowanych emocjonalnie fanów..."

    "Od takiej marki jak Alfa Romeo oczekujemy wysmakowanych detali, które zamieniają zwykłą czynność prowadzenia samochodu w celebrację kontroli nad maszyną"

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar piotrl
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    PL
    Auto
    AR Mito żony, mój to Outlander
    Postów
    55

    Domyślnie

    Cytat Napisał Myszkin Zobacz post
    To niech Kolega poczyta sobie o mechaniźmie wypalania DPF, ot choćby tu: http://www.zafiraklub.pl/forum/viewtopic.php?t=10372

    W normalnych warunkach wypalanie przeprowadzane jest zawsze na rozgrzanym silniku i całym układzie wydechowym. Jeśli o takie warunki trudno (np. jazda na krótkich dystansach), to komputer nie będzie czekał w nieskończoność i w miarę zbliżania się do niebezpiecznego poziomu zapełnienia filtra (groźba blokady filtra) będzie podejmował próby w coraz to mniej dogodnych warunkach (np. na zimnym silniku) - stąd swoista "desperacja". Nie ma w tym wielkiej filozofii.
    Wszystko się zgadza, piszemy o tym samym.
    Pozdrawy.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory