Strona 56 z 137 PierwszyPierwszy ... 6464748495051525354555657585960616263646566106 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 551 do 560 z 1367

Temat: Alfa Romeo 4C GTA (2012)

  1. #551
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    parę marek jeszcze można dorzucić: Lambo, Masa, De Tomaso i tak dalej. Ja wiem, ze Lambo nie jest włoskie realnie ale....
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  2. #552
    Kolorado
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Najpierw przejedź się mocnym Mito albo Giuliettą to zmienisz zdanie i poprawisz sobie humor To ciągle nacechowane sportem samochody, które są dużo mocniejsze od podobnych Fiatów. Dzielą oczywiscie niektóre podzespoły z Fiatem ale to nic nadzwyczajnego, robią tak inne koncerny i w starszych Alfach było podobnie.
    Hmm moze i tak ale Alfa Romeo 75,155,156,164 to sa modele kultowe i cos wnosily w swojej klasie,alfa 75 byla prawie perfekcijnie wywarzonym autem,155 sami wiecie co robilo,164 mial inowacje bo moglo byc autem 100% przd,4wd lub 100% tyl(mowa o wersji Q. 156 gorowalo z volvo na wiscigach.

  3. #553
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Dlatego teraz rzadko powstają fajne auta bo mega przerośnięte koncerny mające po kilkanaście marek nie produkują ciekawych modeli bo były by konkurencją wewnątrz koncernu, ot cała filozofia.

  4. #554
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    Albo i nie. Trochę inaczej myśli się o aucie gdy jest to z okładki "które bym chciał" a trochę inaczej o aucie na które masz wydać własne 40-50 tyś euro. Dla mnie takim kubłem zimnej wody była 159. Auto za ponad 40 tyś które w bezpośrednim porównaniu z konkurencją raziło w oczy choćby tragicznym wyświetlaczem komputera pokładowego i nie tylko. I właśnie dlatego od limitowanego, składanego ręcznie modelu można chyba oczekiwać perfekcji, nieprawdaż?
    A argument który ktoś tu przytoczył pisząc że przecież się sprzedały świadczy jedynie o tym, że znalazło się kilkuset zamożnych ludzi którzy postanowili ulokować część kapitału w rzadkim samochodzie. Jakość wykonania zapewne mało im przeszkadzała bo mając w garażu kilka(naście) drogich aut można przymknąć oko na drobiazgi i nawet takie które nie powinny mieć miejsca
    A jak dla mnie, mając świadomość, że jeździ się takim a nie innym samochodem (czyt. cholernie rzadko spotykanym, pięknym i głośnym), to nie zwraca się uwagi na takie detale. Jeżeli to miałby być Twój samochód na codzienne dojazdy do pracy, to wtedy byś mógł narzekać. Ale z resztą tak jak napisałeś, ci ludzie, którzy kupili 8C, mają już kilka(naście) samochodów, więc nie wierzę, że taki bogacz, jedzie sobie swoją Alfą i myśli;" Hmm, piękny wygląd, 1 z 500 sztuk na świecie, mocny silnik, znakomicie brzmiący wydech, tylko ten wyświetlacz..." Nie przekonasz mnie, że w samochodzie sportowym tak ważny jest wyświetlacz między zegarami.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    Nie rozumiemy sie ja też bym chętnie dołączył do powożących 8C. To niewątpliwie zjawiskowe auto. My się czepiamy tego, ze wyprodukowano w wersji z dachem ledwie 500 sztuk. Czyli zarobiono na tym aucie bardzo mało (o ile w ogóle cokolwiek), reklama dla marki to żadna, bo aut jest za mało, w koncu jedna osoba na tysiąc w ogóle to cudo gdziekolwiek na żywo widziała.

    O to nam chodzi. Czemu w dobie, gdzie auta luksusowe schodzą bardzo dobrze, 8C na rynku już od dawna w ogóle nie ma! Kilka jak nie kilkanaście tysięcy sztuk sprzedałoby sie na swiecie na pewno. Wtedy miałoby to sens.
    Nie wierzę, aby Alfa, która została zaprezentowana w 2007 roku, się sprzedała w kilku tysiącach egzemplarzy. Porównując ją do np. Lambo Gallardo, które jest produkowane od 2003 roku, sprzedało się do tej pory w 13000 szt. ponadto Alfa jako samochód sportowy nie jest tak doskonała jak Gallardo czy inne Ferrari. Dla laika będzie świetna, lecz dla ludzi, którzy "w tym siedzą" nie będzie już tak dobra.

  5. #555
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 166 3.2
    Postów
    489

    Domyślnie

    z tym że 8C niemogła się sprzedac w kilku tysiacach egzemplarzy ponieważ wyprodukowano jej tysiąc sztuk ( 500 z dachem i 500 bez )

  6. #556
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał damian89 Zobacz post
    z tym że 8C niemogła się sprzedac w kilku tysiacach egzemplarzy ponieważ wyprodukowano jej tysiąc sztuk ( 500 z dachem i 500 bez )
    ale mogłaby, gdyby wyprodukować jej więcej....

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał c5tourer Zobacz post
    A


    Nie wierzę, aby Alfa, która została zaprezentowana w 2007 roku, się sprzedała w kilku tysiącach egzemplarzy. Porównując ją do np. Lambo Gallardo, które jest produkowane od 2003 roku, sprzedało się do tej pory w 13000 szt. ponadto Alfa jako samochód sportowy nie jest tak doskonała jak Gallardo czy inne Ferrari. Dla laika będzie świetna, lecz dla ludzi, którzy "w tym siedzą" nie będzie już tak dobra.

    ...OK, to po co w ogóle ją produkowano? dla 500 sztuk? jesli tak, to po co dla 500 sztuk?
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  7. #557
    MarekK
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    ale mogłaby, gdyby wyprodukować jej więcej....


    - - - Updated - - -




    ...OK, to po co w ogóle ją produkowano? dla 500 sztuk? jesli tak, to po co dla 500 sztuk?

    Otóż dla podniesienia prestiżu marki.

    Proszę popatrzeć - Alfa potrafi. Klienci nie kupią 8C bo wiadomo, ale pójdą do salonu po Mito, bo też chcą Alfę.
    To dlatego marki finansują sport motorowy, dla przykładu WRC. Jeżdże Peugeotem 206, bo to przecież rajdowy mistrz świata. Tak było i jest. To nie jest tylko poligondla nowych rozwiązań technicznych. WRC ma się nijak do serii flotowej. A jednak to działa. Sport motorowy zawsze był dźwignią handlu. Wytwarzanie serii limitowanych też. Gdyby nie chodziło o prestiż i reklamę, to 8C musiałaby byc droższa 5 lub x razy niż była oferowana, żeby zwróciły się koszty opracowania i wytworzenia tego modelu w ilości 500 szt + 500 cabrio jeszcze drożej.
    8C było sprzedawane na zapisy, klienci musieli czekać i świat motoryzacyjny żył tym jak wydarzeniem.

  8. #558
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar FerraEnzo
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulietta 2.0 jtdm (170cv)
    Postów
    567

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarekK Zobacz post

    Otóż dla podniesienia prestiżu marki.

    To dlatego marki finansują sport motorowy, dla przykładu WRC. Jeżdże Peugeotem 206, bo to przecież rajdowy mistrz świata. Tak było i jest..
    Prawda. Kolega jeżdżący Focusem ST powiedział, że niechcę Alfy (mimo, iz te auta mu się podobają) bo nie startują w żadnych sportach motorowych.

  9. #559
    Użytkownik Ogier Avatar cousteau79
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    AR159 SW 1.9JTDm (blu marina :)
    Postów
    189

    Domyślnie

    troche tu widac temat odbiegł od głównego czyli 4c ... 8c to piekne auto ale bylo minelo, fakt ze Alfa chyba zbytnio skupila sie na tym aucie i stracila sporo niepotrzebnie energii zamiast sporzytkowac na auto ktore ma ją utrzymac a 4c to nadal bedzie za malo jesli to bedzie auto niszowe a wszystko na to wskazuje bo chocby wspominane tu wielokrotnie audi z jakims niszowym modelem TT tez nie utrzymuje sie tym autem a rodzinami A1-A6 powiedzmy czy suvy Q3-Q7 ... a czasu ucieka i konkurencja tez ...

    oby 4c to nie był łabędzi śpiew alfy ...

  10. #560
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarekK Zobacz post

    Otóż dla podniesienia prestiżu marki.

    Proszę popatrzeć - Alfa potrafi. Klienci nie kupią 8C bo wiadomo, ale pójdą do salonu po Mito, bo też chcą Alfę.
    Niestety, nie zaobserwowano takiej zaleznosci...No niestety, NIE.
    Dlatego, ze o tym, że "Alfa potrafi" nie dowiedział sie praktycznie nikt. Poza nami, poza kilkuset nabywcami i ich żonami, męzami i dzieciakami. Nabywca 8C nie kupi Mito. Żonie też kupi coś lepszego niż Mito, bo jak go stać na 8C, to go stać i na droższe mniejsze auta. A nas do kupna AR nie trzeba przekonywać.

    Latem byłem na panelu konferencyjnym, zahaczającym o motoryzacje. Poprosiłem kumpla, co prowadził wykład dla 100 osób, zeby przemycił temat 8C. Sprytnie to zrobił.
    Okazało się, ze nikt na sali nie wiedział w ogóle, ze taki model powstał, a jedna, JEDNA osoba skojarzyła, jak pokazał zdjęcie na ekranie.

    Znasz zasady badań statystycznych? No to już wiesz, o czym mowię.
    Ostatnio edytowane przez KRS ; 16-01-2013 o 15:11
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo Disco Volante 2012
    Utworzone przez saroo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 20-09-2016, 19:36
  2. [Zapowiedź] II Opolski Zlot Alfa Romeo 16-17.06.2012
    Utworzone przez Pietia w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 355
    Ostatni post / autor: 19-06-2012, 21:42
  3. II Opolski Zlot Alfa Romeo 16-17.06.2012
    Utworzone przez Kolaś w dziale Opolskie
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 15-06-2012, 22:07
  4. Alfa Romeo Giulia (2012)
    Utworzone przez Tuti w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 468
    Ostatni post / autor: 09-01-2012, 12:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory