Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Temat: Alfa 146 2.0 TS - jaki osprzęt przy zakładaniu gazu??

  1. #1
    Maryjane
    Gość

    Domyślnie Alfa 146 2.0 TS - jaki osprzęt przy zakładaniu gazu??

    Witam

    Przymierzam się do założenia instalacji lpg w moim aucie (Alfa Romeo 146. 2.0 TS, 1996) , byłam rozmawiać z gazownikiem u mnie w mieście na miejscu i dał mi parametry instalacji:

    PAROWNIK KME Silver
    wtryskiwacze OMVL
    ELEKTRONIKA STAK ISA 2

    wszystko to w cenie ok 2200 , ewentualnie wtryskiwacze "lepsze" zasugerował Hana.(+300 zł). Dla mnie samej to szrzecze? nic mi to nie mówi Próbuje ciagle cos poszukac w necie ale troche ciężko o akurat taki zestaw żebym znalazła.


    Co sądzicie o tym zestawie?? Może ktoś miał do czynienia? czy duża różnica w tych wtryskiwaczach? W sumie pola do popisu nie mam za bardzo ewentualnie musiałabym szukać poza moim miejscem zamieszkania..Czekam na Wasze opinie i pare słów doradztwa...Dziękuję z góry:]

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Witam,
    Parownik OK, sterownik OK, tryski dopłaciłbym do Hana, kwota jaką sobie gazmen żąda dopłacić jest w porządku.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    -------
    Auto
    ------------
    Postów
    201

  4. #4
    Maryjane
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki!

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    -------
    Auto
    ------------
    Postów
    201

    Domyślnie

    Maryjane jest już Gaz ???

  6. #6
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Zbrosławice / Gliwice
    Auto
    Kilka
    Postów
    66

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maryjane Zobacz post
    Witam

    Przymierzam się do założenia instalacji lpg w moim aucie (Alfa Romeo 146. 2.0 TS, 1996) , byłam rozmawiać z gazownikiem u mnie w mieście na miejscu i dał mi parametry instalacji:

    PAROWNIK KME Silver
    wtryskiwacze OMVL
    ELEKTRONIKA STAK ISA 2

    wszystko to w cenie ok 2200 , ewentualnie wtryskiwacze "lepsze" zasugerował Hana.(+300 zł). Dla mnie samej to szrzecze? nic mi to nie mówi Próbuje ciagle cos poszukac w necie ale troche ciężko o akurat taki zestaw żebym znalazła.


    Co sądzicie o tym zestawie?? Może ktoś miał do czynienia? czy duża różnica w tych wtryskiwaczach? W sumie pola do popisu nie mam za bardzo ewentualnie musiałabym szukać poza moim miejscem zamieszkania..Czekam na Wasze opinie i pare słów doradztwa...Dziękuję z góry:]
    Istnieje pole do optymalizacji podanego zestawu.
    Sterownik proponuję Stag 4 plus - jest tańszy, w mniejszej, zgrabniejszej obudowie, a w rękach świadomego gazownika pozwoli na dokładnie takie same efekty jeśli chodzi o dokładność wystrojenia instalacji.
    Parownik do tego wysokoobrotowego silnika moim zdaniem dość mocno na styk. Lepszym wyborem będzie Magic III, znajdą się mocne argumenty za AC R-01, choć ten ostatni może nie oferować zadowalającej termiki przy dynamicznym wykorzystywaniu auta, zwłaszcza zimą.
    Wtryskiwacze Hana są zdecydowanie najsensowniejszym rozwiązaniem. Zwłaszcza zamontowane w konfiguracji pojedynczej, na możliwie jak najkrótszych wężykach łączących je z kolektorem ssącym.
    Kwota - rzecz względna, ale często związana z użyciem takich a nie innych pozostałych składników instalacji - użycie lepszej lub gorszej jakości armatury, węży, opasek, zastosowanie takich czy innych procedur przy montażu, może wpływać na cenę dość istotnie. Ważne, żeby człowiek dokonujący montażu miał o tym naprawdę duże pojęcie - rzecz to dość rzadko spotykana.

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar chao0
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    jawor
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Postów
    67

    Domyślnie

    nie bierz parownika bierz sekwencje

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał SebastianS Zobacz post
    Sterownik proponuję Stag 4 plus - jest tańszy,
    I zarazem pozbawiony ISA 2, ja proponuje LPGTECH 214...

    Cytat Napisał SebastianS Zobacz post
    Lepszym wyborem będzie Magic III
    Nie będzie lepszym wyborem!

  9. #9
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Zbrosławice / Gliwice
    Auto
    Kilka
    Postów
    66

    Domyślnie

    Cytat Napisał Winiar00 Zobacz post
    I zarazem pozbawiony ISA 2, ja proponuje LPGTECH 214...
    Typowy wybór gazowników, którzy nie umieją stroić i wierzą narracji producenta, że "sterownik wystroi się sam".
    A do czego potrzebna Ci ISA2, czy jakikolwiek inny algorytm samostrojący? Tak bardzo chcesz uwzględniać niedokładności wynikające z nieuwzględniania przez sterownik gazu całej masy parametrów, które rzutują na finalny dobór czasów wtrysku benzyny i tylko ogłupiają sterownik LPG?
    Zgodzę się, że jak ktoś ma małe pojęcie o sterowaniu zasilaniem silnika a montuje gaz, algorytmy takie jak ISA2, Tech czy inne tego typu, są w stanie zapewnić nienajgorszy poziom odwzorowania parametrów zasilania benzyną, ale jeśli chcemy mieć auto wystrojone na gazie perfekcyjnie - nic nie zastąpi ręcznego strojenia. Dlatego napisałem, że Stag 4 Plus posiada wszystko czego nam trzeba - tj. pełny zestaw funkcji umożliwiających parametryzację wtrysku gazu. Auta stroimy wyłącznie ręcznie i staję chętnie do rozstrzygnięcia potencjalnego sporu - co jest precyzyjniejsze - autokorekcja dowolnego producenta, czy... ja ;-)

    Nie będzie lepszym wyborem!
    A uzasadnisz? Czy "Nie, bo nie"?

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał SebastianS Zobacz post
    ale jeśli chcemy mieć auto wystrojone na gazie perfekcyjnie - nic nie zastąpi ręcznego strojenia.
    No i OK... Tylko perfekcji nie uzyskasz choć byś się ze%$#ał zmienność jakości gazu itp... Ale po co tak daleko wychodzić AC twierdzi że odchyłka +/-10% jest OK
    Cytat Napisał SebastianS Zobacz post
    A uzasadnisz? Czy "Nie, bo nie"?
    Ten reduktor to rosyjska ruletka wywali bąka w układ chłodzenia i masz lipę.
    Ostatnio edytowane przez Winiar00 ; 27-01-2013 o 20:43

Podobne wątki

  1. [159] Skrzypienie przy przyśpieszaniu, ustepuje przy puszczeniu gazu. Wahacz górny?
    Utworzone przez robbie w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 15-11-2016, 17:34
  2. Alfa 156 2,0 JTS stukanie przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez mateo18_92 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 26-02-2014, 12:30
  3. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-01-2013, 16:54
  4. Alfa 147 JTDm stuki przy dodaniu gazu
    Utworzone przez oscarns w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-09-2012, 08:24
  5. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 09-09-2010, 13:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory