I tak zrobie. Kiedys kupilem STILO. To byla tragedia! Aczkolwiek na 1.9 jtd nie moglem narzekac, ale wychylanie nadwozia na zakretach.... brak slow !
Zapraszam na forum Hondy, tam mozna sie wypowiadac bez logowania
http://www.accordklubpolska.pl/viewt...=497788#497788
Ostatnio edytowane przez tomex_187 ; 20-01-2013 o 18:06
Jeśli chodzi o wybór z tej trójki to najdroższa będzie w utrzymaniu Mazda 6.
Do tego awaria diesla i naprawa liczona w tysiącach złotych.
Honda o ile jest fajna VII i mało zawodna, tak do VIII upchali już za dużo elektroniki. Skracanie okresu serwisowego w zależności od jazdy itd. Do wymiany oleju potrafio Ci naglę wciąć 2tys km itd
Accord w środku jest na 100% wygodniejszy. Prowadzenie na poziomie Alfy, może niewiele gorsze.
Jeśli chodzi o kulturę pracy to Honda z Alfą na czele, Mazda z tyłu i to dość mocno.
---
Bezwypadkowe auta na zamówienie. | Ogłoszenia: trade-lux.otomoto.pl
Części eksploatacyjne do grupy FIAT/PSA
Jest jeszcze jedna rzecz o której mało kto myśli przy zakupie. Alfa strasznie traci na wartości, natomiast Honda i Mazda trzymają dość długo ceny. Accord w ogóle jest chyba mistrzem wysokich cen aut uzywanych. Długo to się nie zmieni, fatalna jakość 156tki i 147ki teraz się czkawką odbijają na 159tce.
Z tą Mazdą to przesadziłeś, zobacz ceny 6-stki. Już 2 kolegom silniki padły w Mazdzie 2.0. Już takie same opinie są jak w 2.0 TDI VAG'ów. Ceny zarówno Passatów 2.0 jak i Mazdy (choć Mazda tańsza niż AR) są porównywalne do 159tki, co kiedyś byłoby do niepomyslenia. Z Hondą to się zgodzę, póki co nie mają większych wpadek, ale środek mnie nie przekonuje, nie ma czegoś tego.
Ostatnio edytowane przez kriswin ; 20-01-2013 o 20:15
"Jeśli celujesz w nic, zawsze trafisz!"
Hehe, ciekawa opinia - która ma średnie potwierdzenie w rzeczywistości. O ile starsze modele Alfy owszem - traciły na wartości, to 159-ka trzyma się dość dzielnie. Mazda 6-ka to jest koszmar serwisowy. OStatnio wymienialiśmy gościowi rozrząd + 4 pierdołowate, gumowe uszczelniacze przewodów wtryskowych. Ledwo się toto w 3 tysiącach zamknęło...
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
_____________________________
Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019
Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017)
Aktualnie Maserati Ghibli S
Wiesz co - na Allegro to można wiele rzeczy kupić. Realnie - dobrze utrzymana 159 z 2007 roku to ok. 30 tysięcy złotych. Przy cenie auta nowego na poziomie 100.000 PLN, taka utrata wartości po 6 latach eksploatacji, nie jest niczym dziwnym. Porównaj sobie to z innymi markami, może być Audi, VW, BMW...
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
jahu - wielkie dzięki za oświecenie mnie! Teraz sporo mi sie rozjaśniła sytuacja. Jeszcze jedno pytanie: Wszystkie opisywane przez Ciebie zabiegi dotyczą zarówno wersji 1.9 8V i 16V?
Nie zgodze się ze 159 trzyma sie dosc dzielnie. Jak na wyposażenie, jakośc wykonania, klasę premium to jest to samochód bardzo tani. Przyzwczailismy się przez to porównywać cenowo do flotowych cen Passatów, Insygniów i innych Mondeów. Pół roku szukałem auta, bralem pod uwage tez 6kę i Accorda. W polsce na 6kę jest bardzo duzy popyt, stąd wyższe ceny, Accord klasa w samej sobie.
Dajesz przykład kosztów serwisowania, ale to ma się nijak do ceny wstępnej auta. Auto popularne zanim straci swoja marke to troche czasu zleci. Alfie się szybko udało stracić na opinii kiepskimi poprzednimi modelami, teraz musi nadrabiac. Dobrze ze Włosi poszli do rozum do głowy i od 159ki mamy coraz lepszą jakość (giulietta, Mito). Nie ukrywam ze kupującym tez to na rękę bo za nizsza cene mamy fajne oryginalne autko używane.
My to wiemy ze jest w porządku ale pospolity Kowalski na Alfe romeo dzisiaj patrzy pod katem pytania " a nie boisz sie ze Ci się będzie psuło"? Nie raz juz takie pytanie mi zadawali znajomi, zawsze im odpowiadam że jak sie popsuje to kupie sobie kolejną Alfę.
A tak dla niewtajemniczonych, i dla ciebie Tomku, to polecam ponizszy link,
http://www.auto-swiat.pl/1-utrata-wa...-nowym-aucie/2
![]()
Ostatnio edytowane przez Evo666 ; 21-01-2013 o 09:40