Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Temat: Problem po czyszczeniu EGR - auto kończy na lawecie:(

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,268

    Domyślnie

    powtórzę kolejny raz
    to nie jest przepustnica!

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar aquarius6
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    WLKP
    Auto
    156 SW 1.9 m-jet Nero Metalico
    Postów
    64

    Domyślnie

    Przepustnica była wyczyszczona bo jeszcze mi opisywał jak wygladała ale nie wykluczał ze cos mogło ja przyblokować tylko dziwne ze została w tej pozycji trzymana przez cisnienie a normalnie cisnienie podawane jest tylko na ułamek sekundy.. niestety z brakiem mocy narazie sie nie uporałem ale jutro zakładam nowy przepływomierz i mysle ze to bedzie przyczyna

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał aquarius6 Zobacz post
    ... o ile sie nie myle ma ona udział tylko w gaszeniu silnika - odcięciu powietrza tak? a gdyby jej nie było? ....
    To silnik w kótkim czasie zerwałby ci poduszki zawieszenia zespołu napedowego
    Cytat Napisał barat Zobacz post
    Hmm .. ostatnio czyściłem EGR i przepustnicę i sama przepustnica jest w stanie normalnie otwartym ... zatem musiał ją jakoś przyblokować na zamkniętym ...
    Żle złożyłeś wszystko po czyszczeniu tam jest metalowa uszczelka, która tylko w jednym położeniu umożliwia prawidłowy rurch KLAPY GASZĄCEJ.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar aquarius6
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    WLKP
    Auto
    156 SW 1.9 m-jet Nero Metalico
    Postów
    64

    Domyślnie

    ale gdyby było źle złozone to bym kilka razy auta nie odpalił bo by sie odrazu na moje klepa zacieła w pozycji zamkniętej a tu cały dzien auto uzytkowałem dopiero na koniec taki cyrk

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,268

    Domyślnie

    sprawdziłbym elektrozawór przy zbiorniczku podciśnienia, jak jest ciągle otwarty, to będzie klapę zamykał wtedy kiedy nie powinien...

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Odpaliłbyś... - po prostu za którymś razem zacięła sie zahaczając o źle założona uszczelkę
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar aquarius6
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    WLKP
    Auto
    156 SW 1.9 m-jet Nero Metalico
    Postów
    64

    Domyślnie

    Więc tak uszczelki podobno nawet nie ruszał bo była tak przyklejona ze ciążko ja było ruszyc wieć powinno być ok.. niestety dzisiaj założyłem nowy przepływomierz oryginalny boscha i widze ze jest poprawa ale wcześniej auto ładnie sie zbierało na kazdym biegu od około 1900 obr/min a teraz jakby w tych granicach sie zamula przyspiesza poźniej powyzej 2500 czy to normalne? Egr sprawny wyczyszczony nowa przepływka a jest gorzej jak było w moim odczuciu - nie ma tez zbytnio okazji zrobic konkretnego testu bo drogi u nas oblodzone ale wydaje mi sie ze stracila dynamike moja bella

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał aquarius6 Zobacz post
    Więc tak uszczelki podobno nawet nie ruszał bo była tak przyklejona ze ciążko ja było ruszyc wieć powinno być ok.. ...
    Niestety zmartwie cię nie bedzie ok.... Jak on mógł to dobrze wyczyścić nie ruszajac uszczelki?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar aquarius6
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    WLKP
    Auto
    156 SW 1.9 m-jet Nero Metalico
    Postów
    64

    Domyślnie

    zarzeka sie ze jest dobrze wyczyszczone nigdy nie miałem z nim problemów wiec nie mam podstaw zeby mu nie ufac ale zawsze jest jakies ale.. moze co innego jest pryczyna spadku mocy? dodam jeszcze ze mialem pękniecie na dolnej rurze została ona wymieniona i do czasu awarii nie było problemów auto sie ładnie zbierało pozniej wyczysciłem egr przepustnice załozyłem nowa przepływke i efekt jest taki ze auto zamula nie ogarniam tego jak mogło być lepiej przed czyszczeniem gdzie tyle syfu sie tam nazbierało a po wyczyszczeniu jest jeszcze gorzej..

    - - - Updated - - -

    Przglądając forum wpadła mi do głowy jeszcze jedna rzecz którą mogłbym sprawdzić mianowicie chodzi o overboost czy jego wadliwa praca moze powodować efekty podobne to tych w mojej belli? tzn spadek mocy leniwe przyspieszanie do ok 3 tys obrotów?

  10. #20
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Garwolin
    Auto
    156 2.4 20V 03', 147 1.9 JTD 06', 159 2.0 JTD 10'
    Postów
    95

    Domyślnie

    witam, a jak sprawdziłeś EGR, że twierdzisz że działa? Czy podłączyłeś program, który pokazywał otwarcie EGR?
    Ja miałem podobne objawy jak wziąłem się za czyszczenie EGR .Przed czyszczeniem Bella chodziła dobrze, ale z braku zajęcia wziąłem się za wyczyszczenie EGR. Po zamontowaniu samochód w ogóle nie chciał wkręcać się na obroty, tak jakby był "przytkany". FES pokazał, że EGR się nie otwiera/zamyka. Na stole EGR wyglądał na sprawny.
    3 lata temu też czyściłem EGR i po operacji wszystko było dobrze, a tym razem coś nie pykło.
    Także jeżeli nie podłączałeś się pod kompa to zrób to i sprawdź działanie EGR.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 06-09-2012, 19:36
  2. [156] Problem pomocy alfa odjechała na lawecie.
    Utworzone przez lysy76 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 05-02-2011, 19:37
  3. problem po czyszczeniu przepustnicy
    Utworzone przez grzegorz113 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-11-2009, 21:11
  4. po czyszczeniu przepływki problem
    Utworzone przez michal100 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 17-06-2009, 15:04
  5. [146]Problem po czyszczeniu przepustnicy i silnika krokowego
    Utworzone przez coachu w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-12-2007, 21:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory