Strona 82 z 144 PierwszyPierwszy ... 32727374757677787980818283848586878889909192132 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 811 do 820 z 1436

Temat: “Motor Control System Failure” - co z tym zrobić

  1. #811
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    wroclaw
    Auto
    166 2.4jtd spider 3,2v6
    Postów
    217

    Domyślnie

    Witam kolega ma 156 1.9 115 koni po lifcie środka po odpięciu akumulatora zaczęły się cyrki .Alfa po odpaleniu i przejechaniu 100m lub po kilometrze czasem dwóch zapala się kontrolka mcsf piszczy i gaśnie silnik ,spokojna jazda na drugim .trzecim biegu ciepły czy zimny silnik bez znaczenia.Błędów na kompie zero.Macie jakieś pomysły?
    pawel164

  2. #812
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Jak wyświetla MCSF to nie może być zero błędów - jedź na porządnego kompa.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #813
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Sprawdź klemy bo może powodują błędy niskiego napięcia i zaniki resetują kompa.

    Wysłane z mojego GT-I9000
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  4. #814
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Jak wyświetla MCSF to nie może być zero błędów - jedź na porządnego kompa.
    Ani FES ani MES ani AlfaOBD nie wyświetlał mi błędów przy MCSF,
    jedynie po wyczyszczeniu EGR MCSF zgasł - błędów zero
    147 powodów do zadowolenia

  5. #815
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    wroclaw
    Auto
    166 2.4jtd spider 3,2v6
    Postów
    217

    Domyślnie

    Też sprawdzałem 3 programami zaślepie egr zobaczymy
    pawel164

  6. #816
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Naur
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 77kw Distinctive Azzurro Gabiano
    Postów
    202

    Domyślnie

    ja miałem problem w ostatnia sobotę pod wieczór z MCSFem. Odpaliłem belle mając wrażenie że nie pali na jeden gar. Ruszyłem i zaczęły sie jaja. wyskoczył MCSF auto ledwo jechało wróciłem na parking. Zgasiłem silnik odpaliłem na nowo, zaczął chodzić normalnie, zero błędów jednak potwornie sie grzał (90 wskoczyła po 2 minutach od odpalenia przy -10 na dworze), Tego samego dnia z rana (więc przed całym zdarzeniem) sprawdzałem wszystkie płyny i dolałem ubytki (olej był w 4/5 wiec przezornie dolałem 200ml wiedząc że moja bella lubi palić olej). W niedziele sprawdziłem jeszcze raz olej był na tym samym poziomie. Dolałem resztę butelki (600ml), co prawda ryzykując wydmuchaniem uszczelek. W pon sprawdziłem olej jeszcze raz i stal na tym samym poziomie, kompletnie zgłupiały sprawdzałem go 5 razy w ciągu dnia na rożne sposoby (na zimny silnik, 5min po wyłączeniu itd) olej na tym samym poziomie. Czy mógł się zrobić jakiś zator czy coś przez co mam przekłamanie na bagnecie, a MCSF wyskoczył z powodu słabego smarowania silnika? dodam że po drugiej dolewce silnik przestał się grzać. Muszę podłączyć jeszcze komputer, ale nie mam okazji ku temu.

  7. #817
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Raczej zalałeś paliwem katalizator bo jeden garnek nie palił i stad grzanie silnika - oelj nie ma nic do rzeczy
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #818
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Naur
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 77kw Distinctive Azzurro Gabiano
    Postów
    202

    Domyślnie

    grzał się już przed "awarią" od paru dni, w tygodniu średnio miałem czas się nim zająć dopiero w weekend sprawdziłem i podolewałem ubytki płynów. Dziwi mnie to że po dolaniu prawie litra oleju poziom na bagnecie nie ruszył się ani o milimetr, a silnik przestał tak szybko łapać temperaturę, dziś sprawdzę błędy na kompie

    Edit. Wracając do grzania może źle to opisałem. Miałem z tym delikatne problemy po trzech króli, auto czasem się zagrzewało dość szybko co mnie niepokoiło - czasem jadąc do roboty w lato ledwo udawało mi się rozgrzewać auto do 90, a tu od tygodnia w połowie drogi była już 90. W sobotę zaliczylem wtedy kompletne "zdziwko" gdy silnik rozgrzał się tak szybko.
    Ostatnio edytowane przez Naur ; 17-01-2013 o 14:57

  9. #819
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Masz kolego raczej poważny problem z silnikiem, ale nie kwalifikuje się on do tego tematu dotyczącego MCSFa w silnikach diesla - załóz oddzielny temat w dziale 147
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #820
    ViP Rowerzysta Avatar piotr_alex
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Ciechanów/NDM
    Auto
    Crosswagon 2005r & 159 1.9JTD 16V 2008r
    Postów
    385

    Domyślnie

    Zmagam się od jakiegoś czasu z P0238 wysoki sygnał, czyściłem czujnik w kolektorze, wymieniłem overbost, wężyki, przepływomierz, zaślepiłem EGR, czyściłem przepustnicę, wymieniłem nawet turbinę choć łopatki nie były zacięte, błąd pojawia się sporadycznie raz na 2 miesiące po czym tego samego dnia sam znika. Czasami gdy AR jest zimna podczas przyśpieszania czuć takie lekkie zastanowienie i ciągnie dalej ale wtedy przydymi na czarno, nie ma żadnych wycieków ani ubytków oleju, sporo też pali, w mieście 9.3l trasa 7.3-8.1 (spr z tankowań do pełna). Przepływka nowa oryginał Bosch. Co to może być?

Podobne wątki

  1. Motor Control System Failure w 2.0 JTS
    Utworzone przez podo w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 29-11-2017, 18:30
  2. Motor control system failure
    Utworzone przez DawidSu w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-12-2015, 11:34
  3. Motor Control System Failure - co oznacza? co z tym zrobić?
    Utworzone przez Szczepan w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-01-2012, 23:18
  4. Motor Control System Failure
    Utworzone przez korzen w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-01-2011, 23:27
  5. motor control system failure
    Utworzone przez chinczykmg w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-04-2010, 10:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory