RZ/SZ ma kilka ulepszen i udziwien dla poprawy osiagow. Np. sprobujcie mi pokazac tarcze hamulcowe na tylnej osi![]()
RZ/SZ ma kilka ulepszen i udziwien dla poprawy osiagow. Np. sprobujcie mi pokazac tarcze hamulcowe na tylnej osi![]()
Pozdro,
Bartas
ale w 75 tarcze z tyłu też są przy skrzyni, przed półosiami...![]()
4C z przelotowym wydechem?
http://www.alfanews.pl/2013/01/25/br...maskowanej-4c/
coś tam słychać![]()
No nieźle, nieźle, czyli raczej nie będzie takiej akustycznej wpadki jak w starym TBi![]()
Alfa Brera 1.75 TBi 200 KM, 2009 styczeń 2010 - październik 2012![]()
Alfa GT Distinctive 1.9 JTD 150 KM, 2005 sierpień 2014 - ...![]()
Alfa GT Quadrifoglio Verde 1.9 JTD 170 KM, 2008 październik 2016 - ...![]()
Nie wiem czy już było w tym temacie, ale: http://www.alfaromeo.pl/pl/#/technology/4c/architecture
Moc: 200KM. Więc nawet mniej niż ma ten sam silnik w Julce QV![]()
Tak, było, zresztą wygląda na to, że to są już mocno nieaktualne dane. Teraz mówi się, że silnik w 4C ma mieć ponad 200 KM, czyli prawdopodobnie ok 235 tak jak w Julce, a w drugiej wersji prawie 300 KM. Bo ja stawiam na to, że właśnie 1750 TBi w 4C będzie w dwóch takich wariantach. No i nie zapominaj kolego, że nawet te 200KM przy zapowiadanej niskiej masie 4C to będzie naprawdę kosmos. Także porównanie do Julki jest nie na miejscu. Już pomijając fakt, że to będzie zupełnie inny silnik, po starym TBi zostanie tylko nazwa, hehe![]()
Alfa Brera 1.75 TBi 200 KM, 2009 styczeń 2010 - październik 2012![]()
Alfa GT Distinctive 1.9 JTD 150 KM, 2005 sierpień 2014 - ...![]()
Alfa GT Quadrifoglio Verde 1.9 JTD 170 KM, 2008 październik 2016 - ...![]()
Spokojnie, nie porównuję 4C do Julki. To dwa zupełnie inne światy. A co do silnika - tu muszę przyznać że mnie zaskoczyłeś, bo myślałem że ta słabsza wersja (~200KM) będzie po prostu przerzucona właśnie z Giulietty do 4C z co najwyżej jakimiś niewielkimi modyfikacjami. Ale ta druga wersja, to będzie kosmos
. 850kg, 300KM i RWD. Powinno fajnie latać, i to dosłownie
![]()