Witam,
jak w temacie. Po odpaleniu belli po 5s kontrolka sama gaśnie.
Z tego co wyczytałem to jest jakaś przeróbka poprzednika.
Jak wrócić do pierwotnej wersji by kontrolka gasła po zapięciu pasów?
Dzięki za pomoc.
Witam,
jak w temacie. Po odpaleniu belli po 5s kontrolka sama gaśnie.
Z tego co wyczytałem to jest jakaś przeróbka poprzednika.
Jak wrócić do pierwotnej wersji by kontrolka gasła po zapięciu pasów?
Dzięki za pomoc.
To nie przeróbka. Zawsze tak było zarówno przed FL, jak i po.
Dokładnie. Ja się to nawet cieszę, w 147 tego nie miałem
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
to kijowo. Ja bym wolał by gasł po zapięciu pasów. A da się to przerobić?
Zasadniczo idiotycznie to działa. W 166 też gaśnie po czasie (około pół minuty).
u mnie jak szybko zapne pasy to moment gaśnie, a jak nie zapnę to pare sekund sobie świecitakże pewnie norma taka w 156...
W 156 nie ma czujnika zapiętych pasów - jest tylko przypomnienie (to co widzisz między zegarami). Jeśli chciałbyś to przerobić na czujnik to byś musiał się dosyć mocno pobawić z dorabianiem czujników, ciągnięciem kabli itp. - nieopłacalne.
no to lipa. zostanie bez.
Elektronik amator lub osoba z nadmiarem czasu wolnego i odrobiną pomyślunku zrobi wszystko. Najprostszy sposób to wpiąć się z nową diodą zamiast oryginalnej (instalację oryginalną najlepiej zostawić a w to miejsce inną małą LED wsadzić). Podciągnąć włącznik z mikrostykiem do mechanizmu zapinania pasu i tak go ustawić wewnątrz, żeby przy włożonym pasie mikrostyk był w pozycji Off (tylko do tego trzeba mocowanie klamry rozebrać i dobrze zmontować, żeby po kilku razach się nie wyrobiło). To taka najprościej i prostacko. Można też kombinować z przekaźnikiem, łączeniem obwodu poprzez metalową końcówkę pasa itd.
- - - Updated - - -
To raczej tylko subiektywne odczucie. W zapięciu nie ma żadnego włącznika/czujnika podobnie, jak i przy mechanizmie zwijania.
W jaki sposób w takim razie nasze Alfy sprawdzają czy pasy są zapięte?
Przecież na odpietych pasach nie można odpalić AirBagów!