Strona 9 z 30 PierwszyPierwszy 12345678910111213141516171819 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 295

Temat: wady chip tunningu

  1. #81
    Użytkownik Romeo Avatar oops2k
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Navara - byla, 159SW - jest!
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Chyba że włączymy stalowe jaja <LOL>
    Czyli?? Jakas nadzieja??

  2. #82
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał oops2k Zobacz post
    Czyli?? Jakas nadzieja??
    Oramy po kablu mając ori wg Twojego hw i sw jak się obsra to i tak trzeba będzie już otwierać - dlatego stalowe jaja ON
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  3. #83
    Użytkownik Romeo Avatar oops2k
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Navara - byla, 159SW - jest!
    Postów
    719

    Domyślnie

    Dobra. To poczekam jeszcze rok i otwieramy

  4. #84
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    ja pierdziu - cinek pisz bardziej zrozumiale...może jakaś interpunkcja itp...do twoich postów legenda by sie przydała...co to za skróty?

  5. #85
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał Intruz Zobacz post
    ja pierdziu - cinek pisz bardziej zrozumiale...może jakaś interpunkcja itp...do twoich postów legenda by sie przydała...co to za skróty?
    Proszę, legenda :
    - orać = programować sterownik
    - po kablu = odb2 bez otwierania ecu
    - hw i sw = numer hardware i software sterownika (chyba jaśniej już nie trzeba)
    - stalowe jaja ON = jak to mówią taki sport - no risk no fun zawsze można tez "replay" przy zabawie po złączu do upadłego wciskać jak sterownik powie dość pytanie jak dużą cierpliwość ma gracz któremu "game over" przy zabawie po złączu już dawno powinno się włączyć
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  6. #86
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków/Brzesko
    Auto
    Stelvio / 75
    Postów
    168

    Domyślnie

    Cinku skoro piszesz ze sprzeglo w takich warunkach jakie sa w zimie moze uslizgnac to czy w takim razie moze poczekac do cieplejszych dni i wtedy sprawdzic czy slizga.Mam zalorzone valeo(nie ori) 17tys temu i w niedziele zaczelo slizgac??
    I jeszcze jedno czy tarcza z 2.0 i docisk z 1.9 zdalo by rezultat bo kolega mlody2788 na privie cos takiego mi zasugerowal ze moze zdac rezultat??
    Pozdr

  7. #87
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał zabekmj23 Zobacz post
    Cinku skoro piszesz ze sprzeglo w takich warunkach jakie sa w zimie moze uslizgnac to czy w takim razie moze poczekac do cieplejszych dni i wtedy sprawdzic czy slizga.Mam zalorzone valeo(nie ori) 17tys temu i w niedziele zaczelo slizgac??
    I jeszcze jedno czy tarcza z 2.0 i docisk z 1.9 zdalo by rezultat bo kolega mlody2788 na privie cos takiego mi zasugerowal ze moze zdac rezultat??
    Pozdr
    Poczekaj aż zrobi się ciepło i wtedy przetestuj auto. Przy temp jakie były ostatnio sprzęgło klei dużo gorzej, turbo szybciej pompuje itd.
    Sprzęgło z 2.0 to 2mas z 2.0, śruby do wału z 2.0, a całą resztę trzeba sprawdzić (skrzynia, rozrusznik itd)
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  8. #88
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków/Brzesko
    Auto
    Stelvio / 75
    Postów
    168

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Poczekaj aż zrobi się ciepło i wtedy przetestuj auto. Przy temp jakie były ostatnio sprzęgło klei dużo gorzej, turbo szybciej pompuje itd.
    Sprzęgło z 2.0 to 2mas z 2.0, śruby do wału z 2.0, a całą resztę trzeba sprawdzić (skrzynia, rozrusznik itd)
    oki dzieki za info myslem ze da sie tarcze 240 zalorzyc bez wiekszych ingerencji bo w 1.9 jest chyba 230?? no czekamy na plusowe temp. rozumiem ze z 2.4 tez nie podejdzie?
    pozdrawiam

  9. #89
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mar0s
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW 2.0 JTDm
    Postów
    366

    Domyślnie

    Podepnę się do tematu, z uwagi na fakt, że jestem mocno zainteresowany podkręceniem samochodu:

    Czy temat dot. sprzęgła i dwumasy i ich słabej jakości po wymianie, dotyczy tylko 1.9 JTDm ?

    Czy ktoś ma doświadczenia z tym jak zachowuje się sprzęgło i dwumas w 2.0 JTDm po remapie / po wymianie ?

    Czy te silniki są "bezpieczniejsze" pod tym względem do czipowania od 1.9 ?


    Pozdrawiam
    202 KM / 410 Nm powered by CINSOFT

  10. #90
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar sothis
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Pawłowice/Jastrzębie Zdr
    Auto
    była 156 1,9 JTD, teraz 159 2.0 JTDm 170KM '09r
    Postów
    109

    Domyślnie

    Cytat Napisał mar0s Zobacz post
    Czy ktoś ma doświadczenia z tym jak zachowuje się sprzęgło i dwumas w 2.0 JTDm po remapie / po wymianie ?
    Ja mam po remapie przelatane jakieś 7 kkm, auto ma nalatane 185 kkm. Odpukać, sprzęgło jak na razie się nie ślizgło a dwumas nie daje żadnych niepokojących objawów.

Podobne wątki

  1. AlfaOBD - wady i zalety.
    Utworzone przez bubu321 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 09-01-2015, 18:05
  2. 156 1.9 JTD 105KM , co to może być za Chip ?? JET-W Common Rail (Niemiecki Chip)
    Utworzone przez Tiestosclublife w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-04-2012, 12:23
  3. [156] wady alfy 156 po fl
    Utworzone przez Doman w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-09-2008, 08:18
  4. Wady i zalety AR 166 2.0 TS
    Utworzone przez apacz84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 27-12-2007, 18:52
  5. 145/146 TD wady i zalety
    Utworzone przez mick w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-08-2007, 15:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory