Strona 10 z 30 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151617181920 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 295

Temat: wady chip tunningu

  1. #91
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Również nie widzę problemów po programie, poprzednie auto również było bez kłopotów, przelatane 100tyś km po programie

  2. #92
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mar0s
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW 2.0 JTDm
    Postów
    366

    Domyślnie

    Oczywistym jest, że każda modyfikacja samochodu (chip, instalacja LPG itd.), z miejsca staje się "powodem" wszelkich usterek, jakie nastąpią po niej.

    Ciekawym jest w ilu (Procentowo) Alfach, sprzęgło padło z powodu modyfikacji, a w ilu, tak czy tak, było już skazane na śmierć ?

    Oczywiście, nie sugeruję, że chip nie ma żadnego wpływu na kondycję Waszych aut.


    Pozdrawiam
    202 KM / 410 Nm powered by CINSOFT

  3. #93
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Należy pamiętać również o stylu jazdy, mój brat np nie lubi zmieniać biegów i często wyprzedza z 5tego biegu przy 2tyś obr, a to wiadomo jak wpływa na żywotność niektórych podzespołów.

  4. #94
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Evo666
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    159 2.0 JTDm 09r
    Postów
    462

    Domyślnie

    Cytat Napisał KuASY Zobacz post
    Należy pamiętać również o stylu jazdy, mój brat np nie lubi zmieniać biegów i często wyprzedza z 5tego biegu przy 2tyś obr, a to wiadomo jak wpływa na żywotność niektórych podzespołów.
    I o milionie innych rzeczy trzeba pamietac...

    Ale chyba nikt nie bedzie specjalnie zmieniał sowjego stylu jazdy na "łagodniejszy" tylko przez to ze zchipował swoje auto, po co w takim przypadku w ogóle robic modyfikacje? zeby sie pochwalic cyferkami czy wykresem z hamowni?

  5. #95
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cra3y
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Z4 E89
    Postów
    309

    Domyślnie

    Wręcz przeciwnie - nie jeździć używając zakresu 1100-1900 i zmiana biegu, a 2300-3800 i zmiana biegu. Dwumasa na pewno będzie miała lżej.
    Pozdrawiam
    K.Gajda(cra3y)

  6. #96
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Evo666
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    159 2.0 JTDm 09r
    Postów
    462

    Domyślnie

    Cytat Napisał cra3y Zobacz post
    Wręcz przeciwnie - nie jeździć używając zakresu 1100-1900 i zmiana biegu, a 2300-3800 i zmiana biegu. Dwumasa na pewno będzie miała lżej.
    Pisząc "łagodniej" nie mialem na mysli na niższych obrotach.

  7. #97
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cra3y
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Z4 E89
    Postów
    309

    Domyślnie

    Można pokusić się o spieka, ale tym nie da się jeździć w mieście (działa niemal 0 - 1). Ale wymiana dwumasy na jakąś tuningowaną to dobry pomysł.

    PS: Swojego czasu jak honda wypuściła I-CTDI 2.2 140KM to szybko się okazało, że polegli na sprzęgle (zaczyna się ślizgać po 50-80tkm). Podobnie ma subaru ze swoim boxer-dieslem w np. Outbacku. Widać, że nie prosto jest zaprojektować żywotne przeniesienie napędu do mocnego diesla.
    Pozdrawiam
    K.Gajda(cra3y)

  8. #98
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Kurcze, nie ma cudów, jeśli ktoś jest w stanie szybko zajechać koło dwumasowe przy seryjnej mocy. Bo ciśnie od dołu itd
    To tym bardziej zajedzie po chipie, i będzie na remap...
    Nikt nie nakazuje zmieniać stylu jazdy, ale bez sensu później szukać problemów tam gdzie ich nie ma.

  9. #99
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Evo666
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    159 2.0 JTDm 09r
    Postów
    462

    Domyślnie

    Cytat Napisał KuASY Zobacz post
    Kurcze, nie ma cudów, jeśli ktoś jest w stanie szybko zajechać koło dwumasowe przy seryjnej mocy. Bo ciśnie od dołu itd
    To tym bardziej zajedzie po chipie, i będzie na remap...
    No i wlasnie to jest istota rzeczy

  10. #100
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    W takim razie, nie przychodzi mi nic innego jak aby osoba robiąca program, poprosiła tunera aby Nm wyżej zrobić.
    skoro ciężko pamiętać aby nie dawać w palnik na zbyt niskich obrotach, i czasem zmienić bieg

Podobne wątki

  1. AlfaOBD - wady i zalety.
    Utworzone przez bubu321 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 09-01-2015, 18:05
  2. 156 1.9 JTD 105KM , co to może być za Chip ?? JET-W Common Rail (Niemiecki Chip)
    Utworzone przez Tiestosclublife w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-04-2012, 12:23
  3. [156] wady alfy 156 po fl
    Utworzone przez Doman w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-09-2008, 08:18
  4. Wady i zalety AR 166 2.0 TS
    Utworzone przez apacz84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 27-12-2007, 18:52
  5. 145/146 TD wady i zalety
    Utworzone przez mick w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-08-2007, 15:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory