Również nie widzę problemów po programie, poprzednie auto również było bez kłopotów, przelatane 100tyś km po programie![]()
Również nie widzę problemów po programie, poprzednie auto również było bez kłopotów, przelatane 100tyś km po programie![]()
Oczywistym jest, że każda modyfikacja samochodu (chip, instalacja LPG itd.), z miejsca staje się "powodem" wszelkich usterek, jakie nastąpią po niej.
Ciekawym jest w ilu (Procentowo) Alfach, sprzęgło padło z powodu modyfikacji, a w ilu, tak czy tak, było już skazane na śmierć ?
Oczywiście, nie sugeruję, że chip nie ma żadnego wpływu na kondycję Waszych aut.
Pozdrawiam
202 KM / 410 Nm powered by CINSOFT
Należy pamiętać również o stylu jazdy, mój brat np nie lubi zmieniać biegów i często wyprzedza z 5tego biegu przy 2tyś obr, a to wiadomo jak wpływa na żywotność niektórych podzespołów.
Wręcz przeciwnie - nie jeździć używając zakresu 1100-1900 i zmiana biegu, a 2300-3800 i zmiana biegu. Dwumasa na pewno będzie miała lżej.
Pozdrawiam
K.Gajda(cra3y)
Można pokusić się o spieka, ale tym nie da się jeździć w mieście (działa niemal 0 - 1). Ale wymiana dwumasy na jakąś tuningowaną to dobry pomysł.
PS: Swojego czasu jak honda wypuściła I-CTDI 2.2 140KM to szybko się okazało, że polegli na sprzęgle (zaczyna się ślizgać po 50-80tkm). Podobnie ma subaru ze swoim boxer-dieslem w np. Outbacku. Widać, że nie prosto jest zaprojektować żywotne przeniesienie napędu do mocnego diesla.
Pozdrawiam
K.Gajda(cra3y)
Kurcze, nie ma cudów, jeśli ktoś jest w stanie szybko zajechać koło dwumasowe przy seryjnej mocy. Bo ciśnie od dołu itd
To tym bardziej zajedzie po chipie, i będzie na remap...
Nikt nie nakazuje zmieniać stylu jazdy, ale bez sensu później szukać problemów tam gdzie ich nie ma.
W takim razie, nie przychodzi mi nic innego jak aby osoba robiąca program, poprosiła tunera aby Nm wyżej zrobić.
skoro ciężko pamiętać aby nie dawać w palnik na zbyt niskich obrotach, i czasem zmienić bieg![]()