Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Problem z Amortyzatorem

  1. #1
    Wuerbe
    Gość

    Domyślnie Problem z Amortyzatorem

    Witam dziś stało się mojej belli coś złego )

    Mianowicie urwał się nie wiem jak to fachowo się nazywa , nazwę to po swojemu Kielich który trzyma sprężynę zerwał się z amortyzatora i na mój pech
    do tego oparła się sprężyna z tą częścią na oponie . Na szczęście w nieszczęściu opona jest cała auto dojechało pod blok. Moje pytanie brzmi
    Czy jak będę wymieniać amorka , bo będę robić to sam , czy muszę posiadać tzw Poduszkę amortyzatora i jeśli ktoś byłby tak miły
    i powiedział czy ot taki komplecik był by dobry do tego auta . Nie ukrywam że jest to dosyć atrakcyjny zestaw dla mnie ( Mieszkam w Niemczech )
    i widziałem 2 sztuki w cenie 95 euro do tego koszt przesyłki wychodzi ponad 100 a tu dokładając 14 euro mam 4 sztuki
    tylko przeraża mnie nazwa "Sport" czy nie będzie to aby za twarde zawieszenie co sądzicie ?
    Aukcja Niemiecka

    http://www.ebay.de/itm/4X-DAMPFER-SP...ht_6822wt_1162

    ps. Nie wiem czy to dobry dział w razie złego proszę o przeniesienie moderatora

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Jeśli to jest wersja sport to potrzebujesz innych sprężyn, chyba że masz zawieszenie sport pack.
    Skoro mieszkasz w Niemczech to twarde zawieszenie Ci nie straszne

  3. #3
    Wuerbe
    Gość

    Domyślnie

    Te Amorki są o 2 cm mniejsze i można montować je z normalnymi sprężynami

    Jeszcze jedno pytanko a nie chcę zakładać nowego tematu , mam kluczyk ten czerwony do mojej belli tylko chcę dorobić nowy ale w alfie pytają mnie o to czy to ma być scyzoryk czy zwykły sęk w tym że mam centralkę ale bladego pojęcia czy mam sterowanie pilotem jak myślicie albo jak to sprawdzić bo nie widzi mi się wydawać kupę kasy na kluczyk który nie będzie działać

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2012
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Postów
    80

    Domyślnie

    A orientujecie się ile powinien kosztować komplet na jedną stronę tył - amortyzator + 2 łączniki stabilizatora ( stabilizatory ) nie wiem dokładnie jak nazywać ? Chodzi mi bardziej o oceny tych łączników stablizatora , bo na allegro jest rozrzut od 23 do 50 zł ?

  5. #5
    Wuerbe
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o to to wychodzi około 20 euro

    http://www.ebay.de/itm/2X-PENDELSTUT...ht_6870wt_1162

    jak coś tu do wglądu jutro tam dzwonie chce upewnić się czy wpasują

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2012
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Postów
    80

    Domyślnie

    oprócz wymiany amortyzatora i łącznika stabilizatora co jeszcze polecacie od razu wymienić ?

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Drugi amortyzator. Amortyzatory, sprężyny wymienia się parami a nie pojedynczo.

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2012
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Postów
    80

    Domyślnie

    Wiadomo, że dwa ale czy oprócz amortyzatora i łącznika stabilizatora coś jeszcze " w pobliżu" warto jeszcze wymienić - chodzi o układ zawieszenia

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Pisałeś wyżej o jednym, dlatego napisałem. Nie dla wszystkich to jest wiadome.

    Poczekaj bo właśnie piję herbatę, mam trochę fusów to Ci wywróżę
    A tak na serio, to sprawdź wahacze, poduszki amortyzatora i ewentualnie gumy drążka.

  10. #10
    Wuerbe
    Gość

    Domyślnie

    Najlepiej jak podjedziesz do jakiegoś diagnosty odpalisz mu na flachę on sprawdzi ci zawieszenie i powie co do roboty ale przy wymianie amorków dobrze by było też poduszki wymienić one niwelują hałas ja byłem np u diagnosty poinformował mnie ze mam wahacz do wymiany lewy tylni będę robił 2 ale nie teraz a amory były dobre tylko miska była zardzewiała strasznie i jak zjechałem z krawężnika to sprężyna miskę pociągła w dół i urwała ale wymienię 2 amory a w pl na urlopie 2 przednie bo mam dostęp do garażu tu niestety zmuszony jestem robić to pod blokiem.

    Stabilizator z tego jak forum przeglądałem praktycznie 8/10 sytuacji nie obyło się bez wymiany

    A tak dla przeglądających forum macie jakieś pomysły z tym kluczykiem co pisałem wyżej bo mam tylko ten czerwony serwisowy centralny otwierany od pasażera i kierowcy i nie wiem czy zamówić scyzoryk z pilotem czy zwykły macie pomysł gdzie jest kontrolka pilota może ją znajdę i tak zdiagnozuję w oryginale auto miało cent+pilot czy tylko centralny z zwykłym kluczem

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  4. Mocowanie tylnego wahacza wzdłużnego pod amortyzatorem.
    Utworzone przez jaro1984 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-07-2013, 22:40
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory