Strona 15 z 30 PierwszyPierwszy ... 5678910111213141516171819202122232425 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 295

Temat: wady chip tunningu

  1. #141
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mar0s
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW 2.0 JTDm
    Postów
    366

    Domyślnie

    I kolejny temat rozmyty, przez jeden OT...

    Kurde, gość się do tematu: Wady chiptuningu, podpina z pytaniem: " jak zmieniać biegi" ? Genialna analogia.

    W takim razie, ja idę do tematu "Gałka zmiany biegów - wymiana", zapytać o to czy skrzypią innym też wycieraczki...


    :/
    202 KM / 410 Nm powered by CINSOFT

  2. #142
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Gorzej jak po dieslu przesiądzie się na jakąś honde vtec

  3. #143
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mar0s
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW 2.0 JTDm
    Postów
    366

    Domyślnie

    Ja w takim razie powrócę do tematu GŁÓWNEGO:

    Czy orientuje się ktoś jak wygląda jakość zamienników (sprzęgło, dwumas) do silników 2.0 JTDm. Wiemy już, że w przypadku 1.9 jest spadek jakości, a jak jest z 2.0, robił ktoś już to ?


    Pozdrawiam
    202 KM / 410 Nm powered by CINSOFT

  4. #144
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    alfa 159 8v 120km
    Postów
    171

    Domyślnie

    ktos wczesniej poruszył temat apropo obrotów dla żywotnosci, dlatego podciągnałem. Wybaczcie, ciach koniec tematu

  5. #145
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Evo666
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    159 2.0 JTDm 09r
    Postów
    462

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    jo przy 2700 na II parkuja

    p.s.
    ale jaja - wy poważnie niektórzy jeździcie jtd na obr 1200 ? abo 90 na 6 ?
    1200 to mom jak ruszam z parkingu
    Nie pulaj gorolu z naszyj godki

  6. #146
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał arturo132 Zobacz post
    Witam

    I dlatego od 3 dni jest dobrze.
    Ale mrozy wrócą i problem też.

    Bardziej mi chodziło o informację czy należy coś z tym robić, tzn czy jazda z wibracjami jest bezpieczna dla przeniesienia napędu.

    Podsumowując:

    1. Czy trzeba wrócić do programu seryjnego?
    2. Czy zmniejszyć moment?

    Proszę o konkretne odpowiedzi.
    Wielokrotnie było to już poruszane na forum itd; w warunkach dużych różnic temp od warunków normalnych, czyli duże mrozy jak również wysokie temp zewnętrzne, auta gnieść na 100% jego możliwości się nie powinno - fizyki okłamać się nie da. W odpowiedzi na kolegi pytanie - użytkować auto świadomie czyli wtedy, gdy temp znacząco poniżej 0 nie katować auta z niskich obrotów tak by drgania się nie pojawiały i tyle.
    Zawsze można sobie porobić logi i zobaczyć jak boost narasta w warunkach wyżej opisanych i normalnych czyli jak dziś przy ok 5st C.
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  7. #147
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Evo666 Zobacz post
    Nie pulaj gorolu z naszyj godki
    ale jo jes gorol certyfikowany - jo moga
    paciuloki








  8. #148
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    159 jtdm 115km SW
    Postów
    53

    Domyślnie

    Cytat Napisał kambizes55 Zobacz post
    Kolego paw z tego co już tu wyczytałem 159 8v spokojnie można robić do 150KM, bo sprzęgło i reszta są takie same jak w wersji 16v właśnie z taką mocą
    Witam dzięki wielkie, pewnie jak puści mróz troszkę go podkręcę mam nadzieję że wszystko będzie sprawnie działać Bo te 115km to troszkę mało he he.

  9. #149
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar losdamianos
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159
    Postów
    242

    Domyślnie

    paw84 a auto masz krajowe czy ściągane? W papierach też mam 115km a na hamowni wyszło 132km... Auto mam z Francji ale zakupione było w Belgii.
    "Gdyby porównać światowe marki do ciała człowieka to Toyota byłaby mózgiem , Aston Martin twarzą , Cadillac brzuchem a ALFA ROMEO sercem i duszą"
    Jeremy Clarkson TOP GEAR 11/4

  10. #150
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,606

    Domyślnie

    Odnosnie sprzegla i dwumasy. Czy ktos wie czy w Lanci Delta 1.9JTDM 190KM sa takie samo sprzeglo i dwumasa jak w 159 150KM? Jesli inne to gdyby mi padly obecne, mozna zalozyc te z Delty?
    Ostatnio edytowane przez epsonix ; 02-02-2013 o 01:26

Podobne wątki

  1. AlfaOBD - wady i zalety.
    Utworzone przez bubu321 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 09-01-2015, 18:05
  2. 156 1.9 JTD 105KM , co to może być za Chip ?? JET-W Common Rail (Niemiecki Chip)
    Utworzone przez Tiestosclublife w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-04-2012, 12:23
  3. [156] wady alfy 156 po fl
    Utworzone przez Doman w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-09-2008, 08:18
  4. Wady i zalety AR 166 2.0 TS
    Utworzone przez apacz84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 27-12-2007, 18:52
  5. 145/146 TD wady i zalety
    Utworzone przez mick w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-08-2007, 15:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory