Może uda mi się przygotować mojego zgniłka do wakacji... Ciekawe jak sprzęt na 'fajnym i łatwym' decie, gdzie 'pokręciło się dwie czy trzy śrubki' by się spisał w konfrontacji z nowoczesnym padłem(padło - tutaj - pojazd mechaniczny napędzany silnikiem spalinowym).
http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)
595 RSR to masakra na codzień.
Są głośne, mają sztywne ścianki (duużo bardziej czuć każdą dziurę) i słabo robią jak trochę popada.
Natomiast na torze - szczególnie w upalne dni - kleja niesamowicie.
To sie Bimsky z 3voQ'iem ustaw![]()
Znowu RE 70 na co dzien bardzo fajne i o dziwo w deszczu spisują sie lepiej niż nie jadna opona "zwykła" - mam na myśli drogi publiczne. Problem przy tego typu oponach jest jeszcze jeden, o którym nikt tu nie wspomniał - bieżnik znika jak śnieg na wiosne !![]()
Trzymamy kciuki, jakbyś złożył to daj znać - moze załatwi się wejście przez zaplecze![]()
Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?
Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html
http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)
ja myśle że nie na oponach powinniśmy sie skupiac tylko na hamulcach
mi na tychach nie brakowało przyczepności tylko hamulców
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 03-02-2013 o 14:59
Bo nie miales mikody... Pamietah ozi ze sw sporo wazy wiec i heble twoje dostawaly troche bardziej... Niestety ale sw z torem nie idzie w parze... Moje mikody powiedzialy pa pa. Podczas dohamowania przed szykaną tylko slyszalem "pyk".
Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?
Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html
nie ma co się napinaćw końcu to ma być zabawa a nie zakatowanie auta na śmierć...fajny byłby też taki rajd rekreacyjny w ktorym nie czas jest istosny a utrzymanie średniej prędkości przejazdu jak najbliżej wyznaczonej...nie piłujesz auta a emocje są.
Born to be wild.