Strona 15 z 83 PierwszyPierwszy ... 567891011121314151617181920212223242565 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 822

Temat: Coś o gazowaniu V6 ...

  1. #141
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Zbrosławice / Gliwice
    Auto
    Kilka
    Postów
    66

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dariusz156 Zobacz post
    Wydaje mi się że bardziej chodzi o moc silnika a nie jego pojemność.
    Prawda leży tak mniej więcej pośrodku, bo silniki dużej pojemności, ale generujące małą moc (na przykład: amerykański 5.2 V8 o mocy... 135KM!) są silnikami dalece mniej sprawnymi termodynamicznie, co oznacza, że z zassanej mieszanki o składzie stechiometrycznym, znacznie mniej procentowo wykorzystują na przekształcenie energii cieplnej w mechaniczną, niż - powiedzmy - alfowski 1.6TS o niewiele mniejszej mocy. To oznacza, że moc nie jest wystarczająco precyzyjnym wskaźnikiem zapotrzebowania na paliwo.
    Dlatego też silnikowi BMW M54B30 (231KM) bez wahania zadedykowałbym zwykły reduktor Magic III, wiedząc, że swobodnie, choć bez zapasu - temat zostanie obskoczony. Ale już 3.0/3.2V6 Alfy będzie miał problemy. Po pierwsze - niższa efektywność przekładająca się na wiuększe zużycie paliwa dla wygenerowania podobnej mocy, po drugie - niższy AFR (bogatsza mieszanka) zadany przez producenta dla pełnego buta (należy go odwzorować w zasilaniu LPG), po trzecie - wyżej ustawiona odcinka, powodująca zmniejszenie maksymalnego czasu wtrysku paliwa dla obrotów maksymalnych - mniej miejsca na wydłużające korekty od spadków ciśnienia. Stąd do 3.0/3.2 V6 alfy wrzuciłbym Magic III BIG.

  2. #142
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Dyny164
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Berlin .... Chełm
    Auto
    1. 164 TS BIAŁA (BYŁA) 2. 164 ZIELONA (BYŁA) 3. 164CZARNA (byla).4.164ale na czesci.5 164V62.0TURBO
    Postów
    352

    Domyślnie

    u mnie to wogule zaprzeczenie mitom.. wtryski valtek , reduktor kme zloty turbo . i smiga wszystko super
    1. 164 TS biała ..była .2. 164 TS LPG zielona ..była.. 3. 164 TS niebieska ..jest ale na części,, 4. 164 TS czarna *była .5 164 2.0 V6 TURBO lpg bordo JEST

  3. #143
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Zbrosławice / Gliwice
    Auto
    Kilka
    Postów
    66

    Domyślnie

    Zwłaszcza na full grupowo zasilanym silniku 2.0 V6 turbo, kręcącym się do 7000obr./min i pętlącym benzynę...
    Wybacz, Kolego, ale z tym super to jest tak, że Ci się tylko tak wydaje - w tym przypadku źródłem braku stresu jest Twoja - z całym szacunkiem - niewiedza...

  4. #144
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Dyny164
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Berlin .... Chełm
    Auto
    1. 164 TS BIAŁA (BYŁA) 2. 164 ZIELONA (BYŁA) 3. 164CZARNA (byla).4.164ale na czesci.5 164V62.0TURBO
    Postów
    352

    Domyślnie

    Cytat Napisał SebastianS Zobacz post
    Zwłaszcza na full grupowo zasilanym silniku 2.0 V6 turbo, kręcącym się do 7000obr./min i pętlącym benzynę...
    Wybacz, Kolego, ale z tym super to jest tak, że Ci się tylko tak wydaje - w tym przypadku źródłem braku stresu jest Twoja - z całym szacunkiem - niewiedza...
    z całym szacunkiem ale jesteś w błedzie..
    ja pracuje w Berlinie w warsztacie gdzie gaz zakładają...
    chodzi o u stawienie softu . rozwiercenie wtryskow. no i montarz instalacji
    1. 164 TS biała ..była .2. 164 TS LPG zielona ..była.. 3. 164 TS niebieska ..jest ale na części,, 4. 164 TS czarna *była .5 164 2.0 V6 TURBO lpg bordo JEST

  5. #145
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dyny164 Zobacz post
    z całym szacunkiem ale jesteś w błedzie..
    ja pracuje w Berlinie w warsztacie gdzie gaz zakładają...
    chodzi o u stawienie softu . rozwiercenie wtryskow. no i montarz instalacji
    Ależ nadeszła wiekopomna chwila, zgodę się z Sebastianem i napisze Ci drogi kolego że piszesz wierutne bzdury i jesteś w kwestii LPG całkowitym dyletantem, gdybyś miał choć podstawową wiedzę z zakresu budowy wtryskiwacza typu Valtek i użył kalkulatora plus wzoru matematycznego z zakresu podstawówki wiedziałbyś że pojedyncza sekcja wtryskiwacza Valtek nie obsłuży paliwowo pojedynczego cylindra w V6 turbo Twoim. Dwa że jak wspomniał Sebastian silnik ten zwłaszcza na elektronice jaka obsługuje go w 164-rce wchodzi w zapętlenie PB a co z tym dalej jest związane w przypadku instalacji LPG nie będę tłumaczył.

    Niewiedza nie zwalnia od odpowiedzialności za pisanie głupot ....
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #146
    Użytkownik Romeo Avatar michałsnk
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    w Sanoku
    Auto
    W domu : Terenówka, Alfa Romeo 156 JTD 105 ps 255Nm,Berlingo 1.9D (XUD) wolnossące.
    Postów
    515

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Ależ nadeszła wiekopomna chwila, zgodę się z Sebastianem i napisze Ci drogi kolego że piszesz wierutne bzdury i jesteś w kwestii LPG całkowitym dyletantem, gdybyś miał choć podstawową wiedzę z zakresu budowy wtryskiwacza typu Valtek i użył kalkulatora plus wzoru matematycznego z zakresu podstawówki wiedziałbyś że pojedyncza sekcja wtryskiwacza Valtek nie obsłuży paliwowo pojedynczego cylindra w V6 turbo Twoim. Dwa że jak wspomniał Sebastian silnik ten zwłaszcza na elektronice jaka obsługuje go w 164-rce wchodzi w zapętlenie PB a co z tym dalej jest związane w przypadku instalacji LPG nie będę tłumaczył.

    Niewiedza nie zwalnia od odpowiedzialności za pisanie głupot ....

    Hura !!!!!!!! wrócił Grzesiek ! wrócił mistrz wirtuoz LPG !!!!!!! hura !!!!!!!!

  7. #147
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Bylem dzisiaj u gazownika i pokazywal mi reduktor Magic III. Mial dwa wyjscia i na naklejce pisalo, ze po podlazeniu odydwu wyjsc obsluguje on 350hp a przy uzyciu 1 wyjscia obslugije 250hp. Nie byl to przypadkiem Magic III Big? Skoro obsluguje 350 hp to wydaje mi sie, ze na moje 226 hp tez wystarczy?

  8. #148
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Zbrosławice / Gliwice
    Auto
    Kilka
    Postów
    66

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Ależ nadeszła wiekopomna chwila, zgodę się z Sebastianem
    A co, takie to strasznie męczące? Przypominam sobie wyłącznie jedną kwestię w której mieliśmy odmienne zdanie na jakiś temat - a konkretnie strategie zasilania benzyną silników V6 alfy, o których pisałeś rzeczy mocno dyskusyjne moim zdaniem. To z tego powodu masz takie uprzedzenia?
    Aha, przepraszam, jeszcze wróżyłeś mi klęskę w LPG na silniku Starjet. Chwilę trwało, ale mam już zewnętrzne opinie użytkowników na ten temat - w tym jedną na tym forum. Kolesie ze Staga nawet jeździli do nas i kminili jak to się stało, że chodzi idealnie, jak żaden który ustawiali, a sekwencja wtrysków pozostawiona bez kombinacji - normalna... :-)

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Dyny164 Zobacz post
    z całym szacunkiem ale jesteś w błedzie..
    ja pracuje w Berlinie w warsztacie gdzie gaz zakładają...
    chodzi o u stawienie softu . rozwiercenie wtryskow. no i montarz instalacji
    Z całym szacunkiem, ale nie jestem w błędzie. A podpieranie się autorytetem warsztatu LPG w Berlinie jest najśmieszniejszym argumentem jaki może być - nie ma większych partaczy w temacie gazu, niż niemieckie warsztaty - wiedza równie żałosna co w przeciętnym warsztacie w Polsce a w dodatku praktyka zwykle kilka-kilkanaście razy krótsza, pracownicy z łapanki na opolskiej wsi i zero wyobraźni, którą czasem nasi jeszcze coś pocerują...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Damian1989 Zobacz post
    Bylem dzisiaj u gazownika i pokazywal mi reduktor Magic III. Mial dwa wyjscia i na naklejce pisalo, ze po podlazeniu odydwu wyjsc obsluguje on 350hp a przy uzyciu 1 wyjscia obslugije 250hp. Nie byl to przypadkiem Magic III Big? Skoro obsluguje 350 hp to wydaje mi sie, ze na moje 226 hp tez wystarczy?
    Jak widziałeś - reduktor ten ma w sumie pięć wyjść wokół na króćce gazowe. Proponuję podpiąć wszystkie, to obsłuży około 1000 KM :-D
    A tak serio - akurat ten element jest identyczny w zwykłym i w BIG-u. BIG jest o około 3 cm dłuższy i ma wejście na miedź 8mm (gwint 12x1mm)
    Ostatnio edytowane przez SebastianS ; 05-02-2013 o 00:28

  9. #149
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Dyny164
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Berlin .... Chełm
    Auto
    1. 164 TS BIAŁA (BYŁA) 2. 164 ZIELONA (BYŁA) 3. 164CZARNA (byla).4.164ale na czesci.5 164V62.0TURBO
    Postów
    352

    Domyślnie

    ręce i cycki opadaja..\
    to wytlumaczcie mi wszechwiedzacy dlaczego 5000km zrobilem bez żadnych problemów na gazie
    no dlaczego wszystko chodzi jak należy co???????
    co wam trzeba wykresy wydrukować czy co ?

    - - - Updated - - -

    [QUOTE=SebastianS;1095593]


    Z całym szacunkiem, ale nie jestem w błędzie. A podpieranie się autorytetem warsztatu LPG w Berlinie jest najśmieszniejszym argumentem jaki może być - nie ma większych partaczy w temacie gazu, niż niemieckie warsztaty - wiedza równie żałosna co w przeciętnym warsztacie w Polsce a w dodatku praktyka zwykle kilka-kilkanaście razy krótsza, pracownicy z łapanki na opolskiej wsi i zero wyobraźni, którą czasem nasi jeszcze coś pocerują...

    - - - Updated - - -



    [/QUjakoś nie zauważyłem reklamacji tam gdzie pracuje .. nie wiem skąd masz takie opinie?
    częcsto niemcy chcą zaoszczeddzic na gazie i zakladaja go w Polsce .. a później płaczą bo nie może auto przejść przeglądu. przyjeżdzaja do nas i poprawiamy to ///
    wiem ze turasy w berlinie zakladaja gaz i widzialem jak to robia ...tragedia poprostu tragedia...
    a ty sie na podstawie kilku opini odnosisz do wszystkich waqrtsztatow
    1. 164 TS biała ..była .2. 164 TS LPG zielona ..była.. 3. 164 TS niebieska ..jest ale na części,, 4. 164 TS czarna *była .5 164 2.0 V6 TURBO lpg bordo JEST

  10. #150
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    ogladalem dwa reduktory Magic III. Mniejszy i wiekszy. Ten wiekszy tak wygladal i to jest chyBa Big:
    http://moto.allegro.pl/reduktor-paro...942751631.html

Podobne wątki

  1. [159] coś rzęzi przy gazowaniu
    Utworzone przez olo_84 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-10-2014, 16:42
  2. na luzie przy gazowaniu dobija mi kilometry na komputerze.
    Utworzone przez patryk0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-04-2011, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory