wlasnie dzisiaj zalozylem taki z intecars od temperatury... porazka na max
reszta mi dziala ok
co oryginal to oryginal
wlasnie dzisiaj zalozylem taki z intecars od temperatury... porazka na max
reszta mi dziala ok
co oryginal to oryginal
Koszal, a jaki kolor mają przewody od czujnika w podstawie filtra oleju? Którędy one są puszczone i gdzie biegną (z czym się łączą)?
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
Sprawdziłem na schematach i powinien być szaro - czarny. Jutro mogę sprawdzić jaki jest rzeczywiście. Kabel od tego czujnika wchodzi do wiązki w okolicy zbiorniczków z wodą. Raczej powinien dochodzić bezpośrednio do licznika.
Jabyś mógł te kolory obdać, to fajnie.
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
Rzeczywiście kabel od kontrolki oleju mam szaro-czarny, kabel od temperatury oleju szaro-czerwony, cisnienie oleju szary. Jakbyś sprawdzał na liczniku to uważaj bo koloru się powtarzają (np. temperatura wody też szaro-czerwony). Najlepiej sprawdzić na liczniku na zwarcie do masy tylko ostrożnie!
Czujnik ma gwint M 14 x 1,5?
Nie moge znaleźć do TS'a 16v
No i na czym stanęło z tym czujnikiem? Kupił ktoś jakiś działający?
U mnie dalej wskazówka leży.
A jaki kupiłeś?
- - - Updated - - -
Hehehe. Mi raz do 60 dobił a potem znów miękka faja. Zastanawiam się czy to wina czujnika czy połączenia w takim razie...