Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 57

Temat: Skuteczne rozwiązanie na górne wahacze

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Ja mam u siebie patent zrobiony.
    Zamiast tulejek na górnym mam wstawione łozyska.
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  2. #22
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    Cytat Napisał czesany Zobacz post
    Ja mam u siebie patent zrobiony.
    Zamiast tulejek na górnym mam wstawione łozyska.
    Ile na tym zrobiłeś? I jaki jest komfort jazdy?
    Ciekawi mnie to. Osobiście nie jestem mechanikiem, więc nie znam się na tym. Jakieś tam podstawy znam, ale nie podjąłbym się przerabiania zawieszenia. U mnie górny wahacz wystarcza na dwa lata (co rok zmieniam na zmianę - w tym, zmieniłem lewy w zeszłym - prawy).

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Jeżdzę na tym prawie trzy lata i zrobiłem 70 000 km.
    Jezeli chodzi komfort to jest OK. Nie ma pisków i nie ma stuków. Przede wszystkim nie ma tam luzów i auto jest stabilne na drodze. W zasadzie nie przerabiałem wahacza. W otwór dopasowałem łożyska
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    kazde inne rozwiazanie niz tuleja gumowa ktore ulega wycieraniu jest lepsze.... niestety fabrycznie tuleje byly do bani bo po prostu sie wycieraja ..... widze ze koledzy maja albo poliuretany albo lozyska albo jeszcze to gumy.... ale przede wszystkim nie ma problemu tarcia miedzy guma a tulejka metalowa co zawsze predzej czy pozniej musi sie skonczyc tak jak musi czyli wytarta guma i luzem i waleniem wachacza ..... latwo to sprawdzic lapiac za laczenie tego trzymaka ze sworzniem wachacza gornego

    co ciekawe dochodze do wniosku ze mala przerobka tuleji i mamy patent ktory znacznie dluzej posluzy niz te felerne tuleje .... ta tuleja metalowa musi byc zatopiona z guma ....a co do tego ze guma sie tam ugina to jak w to nie wierze ..... ale to inna juz sprawa
    nikt chyba masowo tych tulejek przerobionych na razie nie sprzedaje jeszcze ....

  5. #25
    ADRIANO 156
    Gość

    Domyślnie

    no cóż każde uwagi są dobre ja natomiast montuje u siebie pouliretany bo tylko one oprócz oryginalnych rozwiązań są pewnym jeżeli chodzi o bezpieczeństwo podczas eksploatacji.Montuje się je w sportowych zawieszeniach a rozmiarowo są identyczne do fabrycznych wręcz nominał a kombinacje żeby ten wahacz przeżył auto są zbędne gdyż sworzeń na naszych drogach wytrzymuje góra 50 000 km pozdrawiam.

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    a czy wczesniej miales u sie PU ? jak sie spisywaly?

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta Avatar TILT
    Dołączył
    09 2008
    Auto
    Giulia Sprint MY21
    Postów
    431

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomekrvf Zobacz post
    Po założeniu nowego wahacza TRW który po 3 miesiącach zaczął skrzypieć,
    Oczywiście górne wahacze 147ek to ich pięta achillesowa ale nie żeby oryginalny TRW po 3 miesiacach szalg trafił. Do dzisiaj przejechałem po dziurawych drogach na swoich TRW ponad 55tys. i nic nie słychać (i nie widać). Jakieś skopane Ci szumowiny sprzedali!

  8. #28
    tomekrvf
    Gość

    Domyślnie

    Może i były skopane ale dzięki temu zrobiłem coś co będzie na zawsze

  9. #29
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar zip.pl
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    AR 147 1.9JTD 8V NOVITEC
    Postów
    237

    Domyślnie

    Czyli silentblok czy łożyska?

  10. #30
    tomekrvf
    Gość

    Domyślnie

    Silentbloki. Z łożyskami nie próbowałem bo wydano mi się to zbyt sztywne połączenie

Podobne wątki

  1. wahacze górne
    Utworzone przez mac!ek w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 21-07-2011, 17:11
  2. Wahacze górne
    Utworzone przez rafalo w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 09-04-2011, 15:29
  3. Wahacze górne
    Utworzone przez garlic w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-03-2011, 20:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory